Bartczak Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Witam,jako,że jako takie mam doświadczenie w polerowaniu aluminium (polerowanie wahaczy w motocyklu itp) to chciałbym zrobić polerkę swoich felg,jednak zastanawiam się czy owe felgi są oryginalnie lakierowane podkładem+ kolor? są to oryginalne felgi od audi a4 b7 link : http://img17.tablica.pl/images_tablicapl/82867719_2_644x461_felgi-aluminiowe-audi-a4-b7-b6-a6-a3-oryginalne-z-super-oponami-dodaj-zdjecia.jpg Moje pytanie brzmi,czy one są lakierowane? orientuje się ktoś? nie mam chwilowo do nich dostępu,a zacząłem się własnie nad tym zastanawiać,może ktoś takie polerował,lub wie jak są pokrywane oryginalne felgi audi? sciągać lakier scnansolem,czy polecacie inne metody? czy ich stop aluminium jest na tyle odpowiedni aby uzyskać dobry efekt polerki? z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi,pozdrawiam.
Fido Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Tak, są lakierowane proszkowo i wygrzewane w piecu. Twardy lakier. Co do polerki to zależy od wkładu własnej pracy. Im staranniej wykonasz tym efekt lepszy.
Bartczak Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Opublikowano 14 Lutego 2014 a orientujesz się może,czy scansolem bez problemu sciągnę lakier,podkład?
Fido Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Nie podpowiem bo nie stosowałem jeszcze chemii do usuwania lakieru.
barthek11 Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 a orientujesz się może,czy scansolem bez problemu sciągnę lakier,podkład? jeśli chodzi ci o zielony scansol to szkoda nerwów -to nie jest ten sam scansol co kiedyś...a jeśli to orginalny (twardy) lakier to lepiej sie nie męczyć i wypiaskować... w mojej okolicy koszt ok 30 zł za sztuke
karol24 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Adamie, jak długo czekałeś po nałożeniu tego zielonego Scansolu? ja po 24h, warstwa żelu ok 2mm nie miałem problemu z usunięciem lakieru. Dawid ile cali ma ta felga? jeśli mniej niż 17" to moim zdaniem efektu nie będzie dasz jeszcze profil opony większy niż 45 i felga się zgubi.
neimaD Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Widziałem te fele w polerce w polo i wyglądały super, ale auto bylo dużo mniejsze...
Zeppelin Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 jesli koła mają być polerowane to nie wolno ich piaskować bo wtedy piasek powoduje tworzenie się małych "kraterów: na powierzchni felgi i późniejsze polerowanie może tego nie zniwelować...najlepiej usunąć lakier chemicznie....jednak problem może być z dekle,,,bo jest prawdopodobnie plastikowy...no chyba, że jest farba imitująca chrom z zastosowaniem do plastiku a najpeiej polerka wibracyjna...pytanie, czy gra jest warta świeczki
karol24 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 jakoś właśnie mam mieszane uczucia, felgi z takim deklem w polerce o piaskowaniu nie pisałem bo nie wiem jak długo trzeba by papierem niwelować chropowatą powierzchnię żeby wygładzić. Robię wnęki w 17" z A8 D2 i tam trzeba się ostro przyłożyć bo właśnie są trochę chropowate 1,5h na jedną wnękę jakoś wychodzi...
Fido Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Ruska skrzynia biegów jest porowata jak pumeks i też się da wypolerować na lustro. Jak nie masz sprzętu mechanicznego to radzę się nie zabierać za tą robotę bo ręce odpadną a efekt będzie mizerny. Lepiej dać firmie która się tym zajmuje. Podam przykład.
jamrolly Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 Witam panowie! pytanko.. mam amelinowe felgi ori oczywiście tzw biedronki http://img12.tablica.pl/images_tablicapl/117239933_1_644x461_alufelgi-16-5-112-audi-a4-a6-brzozow.jpg i pytanie brzmi: polerować na lustro ? jest szansa z takiego czegoś uzyskać lustro? jeżeli tak to jakimi środkami?
Pulpit Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 16" to tak średnio chyba na lato żeby to wyglądało, a polerowana felga na zime to strzał w kolano
Fido Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 Szansa jest a środki to papier ścierny i pasty,metody do wyboru ręczne lub maszynowe. Pytanie czy jest sens.
jamrolly Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 Tzn jak juz to na lato ale caly czas mysle widzialem taka felge w lustro i nawet dobrze sie prezentowala ---------- Post dopisany at 22:07 ---------- Poprzedni post napisany at 22:07 ---------- A papier jakiej grubosci? Dodam ze szlifierki szczotki itp posiadam:)
danzan Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 16 cali + lustro To nie felga. Nie wygląda. Minimum 17 na lato...
Dominik5169 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Dlaczego myślicie, że ori. 16 "łopaty" wypolerowanie to lipa? Ja w czwartek sprzedałem swoje 15 "słoneczka" i właśnie chciałem kupić łopaty i je wypolerować. Może ma Ktoś zdjęcie jak to wygląda?
Fido Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 A papier jakiej grubosci? Dodam ze szlifierki szczotki itp posiadam:) Let me google that for you
cpikson Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Witam. Podepne sie moze pod temat bo mam podobne pytanie odnosnie felg a nie chce nowego tematu zakladac:wink: Mianowicie mam fele po piaskowaniu 17'' takie jak te: http://img12.tablica.pl/images_tablicapl/116822059_1_644x461_felgi-aluminiowe-z-oponami-letnimi-17-plw-bielsko-biala.jpg , no i wiadomo ma ona wzery male, ale nie o tym. Mianowicie zamierzam zrobic polerke rantow (tylko) a srodek normalnie lakierem. I pytanie brzmi: polerke robic przed malowaniem srodka? I drugie, zapodkladowac srodek zeby zniwelowalo mi te "mikro kraterki" na w miare gladka powieszchnie?
Fido Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Polerkę zrób przed malowaniem,potem okleisz i pomalujesz. Powierzchnię pod lakier musisz zapodkładować i doprowadzić do gładkiej powierzchni bo inaczej nie będzie miało połysku tak jak byś oczekiwał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się