poziek Opublikowano 19 Listopada 2008 Autor Opublikowano 19 Listopada 2008 Zgadza się Powtarzam: ten typ tak ma i dalsze dywagacje w tym temacie to strata czasu, nie pomoże NIC. No, może zmiana turbiny :gwizdanie: Sprawa jest bardzo prosta: wycinając kata przedłużamy życie naszej seryjnej turbinki i ja jako praktyk polecam ten zabieg w każdym zagazowanym 1.8T.
skorpion190 Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 ja jeśli mam zamiar się ganiać przełączam na benzynę mniejsza temperatura spalin a o turbinke tak czy siak trzeba dbać wycięcie kata daje kilka koni i pare groszy zostaje w kieszeni :>
kepasa Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 ja jeżdżę głównie na benzynie mając gaz... byłem w zakopcu, spalił mi 16/100 ... gdzie sens??? na benzynce przynajmniej idzie jak wściekły i miło zagaduje z rurek (mały wirusik ) dlatego pytam ile to jest w normie przy miejskim piecu... bo chyba zdemontuję to cudo... Zapewne żal było Ci wydać nieco więcej na dobrą instalację. Poszerzasz dzięki temu grono piszących bzdury na temat gazu w aucie. Mi na tej samej trasie spalił tyle samo. Ale gazu. A wyprzedzających mnie było niewielu. a propos mam BRC sc56 zapłaciłem 4500. inst. z reduktorem do 300 kucy. także nie mów mi o oszczędzaniu i żalach bo ja mam w aucie wszystko ori i nie oszczędzam...
skorpion190 Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 ja mam sekwencje zenita za 2500 w 1.8t i pali mi do 12 i fruwa ok nie narzekam
kepasa Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 dlatego jakieś tam przykulawianie o oszczędności jest nie na miejscu, bo jeśli patrząc na wypowiedzi kolegów z forum i biorąc je za prawdziwe, to tańsze instalki palą mniej... 12-13 po mieście-AVJ 180kucy- nie ma szans na takie spalanie. jeździłem, wiem.
poziek Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Opublikowano 24 Listopada 2008 dlatego jakieś tam przykulawianie o oszczędności jest nie na miejscu, bo jeśli patrząc na wypowiedzi kolegów z forum i biorąc je za prawdziwe, to tańsze instalki palą mniej... 12-13 po mieście-AVJ 180kucy- nie ma szans na takie spalanie. jeździłem, wiem. oczywiście że jest tylko trzeba mieć dobrze zestrojona mapę oczywiscie AVJ najmniej 13L weźmie
d4rk Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 a propos mam BRC sc56 zapłaciłem 4500. inst. z reduktorem do 300 kucy. także nie mów mi o oszczędzaniu i żalach bo ja mam w aucie wszystko ori i nie oszczędzam... Trochę dziwi mnie to dlaczego zamontowałeś sobie S56, to jest instalacja dedykowana do samochodów 5 i 6 cylindrowych. A propos to za duży wydatek mocy to nie jest dobrze, później objawia się to dużym spalaniem i ciężko to wyregulować. Ja mam AJL 180KM (132kW), zamontowany s24, reduktor Genius 1500mbar (średni), wtryski pomarańczowe (średnie) taki zestaw przez producenta jest zalecany do 140kW i spalanie przy oszczędnej jeździe schodzi poniżej 10l. Sam jestem zaskoczony. Przy jeździe na trasie non stop 180-200km/h spalanie 14l. Wiec trochę mnie to dziwi co tutaj piszecie. Kliencie którym zamontowałem gaz też mają podobne wyniki w spalanie. I jeszcze jedno pytanie jakie macie dokładnie Sequenty, bo jest S24 i s24 M.Y i do tego drugiego można wgrać dwa programy... Ten nowszy ma znacznie lepszy system tworzenia mapy. Mi na tym starym programie też trochę więcej palił jak na obecnym programie. Jak będziecie u gazownika to zapytajcie się jaki program wam wgrywa, czy Sequenta 24 czy Plug&Drive najlepiej wersję 2.0.5 w gorę
adams78 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 S24 MY07 to nowa wersja, montowana chyba od około roku. Ponad dwa lata temu, kiedy zakładałem instalację, nie było jeszcze tej wersji. Uzyskanie poniżej 10/100 - to musi być baaardzo oszczędna jazda... :gwizdanie: może na trasie, ale nie w mieście. Temat dotyczy świecącej turbiny. Rozumiem, że też tak masz?
Dev Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 u mnie po montażu junkersa BRC i po porzadnym przepałowaniu nie było zadnego świecenia, czyli kat jest czysty ale co do tego że trzeba sie go bezwzględnie pozbyć po montażu to sie raczej nie zgodze przed montażem instalki należy bezwzględnie przejrzec wszystkie podzespoły bez diagnostyki Vagiem i analizatorem spalin nie ma co podchodzic do montażu kilka dni temu widziałem dwu letnią vectre c 2.0i która na analizatorze spalin miała na benzynie HC>120 j. a kilka godzin wcześniej montowno gaz do A4 Q (AJL) z 1998r który miał na benzynie HC<57 j. :good: (norma okresla HC<75) po podłączenie do TECH-a okazało sie ze Vectra miała uwalony czujnik od wody a 30 minut wczesniej była na servisie w ASO co do właściciela AJL-a to nie wiem jakie ma spalanie ale na pewno za kilka dni podjedzie na regulacje to sie dowiem i zamieszcze info w temacie
adams78 Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 u mnie po montażu junkersa BRC i po porzadnym przepałowaniu nie było zadnego świecenia, czyli kat jest czysty Co ma piernik do wiatraka? Gdybyś czytał cały wątek, a nie wybrane posty, to wiedziałbyś że nie mam kata i świeci, mimo korekty składu mieszanki.
Dev Opublikowano 14 Grudnia 2008 Opublikowano 14 Grudnia 2008 u mnie nie swieci :mysli: a watek czytałem cały
rajax Opublikowano 20 Grudnia 2008 Opublikowano 20 Grudnia 2008 Nie wiem jak lepiej, z katem czy bez. Ale mam pewną radę jeżeli chodzi o to czy wstawiać rurę, czy pustą puchę po wybebeszonym katalizatorze. Otóż najbardziej cywilizowanym sposobem jest wstawienie oryginalnej puchy po kacie a w srodku niech będzie ta rura 2,5". Lepiej wygląda i nie rzuca się w oczy na stacji diagnostycznej. Trochę więcej kosztuje bo więcej spawania ale od lat tak wsadzam katy i ludzie zadowoleni.
201ty Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 Słuchajcie czy oglądaliście wasze zapchane katy po ich wycięciu. Czy zapchanie jest widoczne gołym okiem? Czy dmuchając np. sprzężonym powietrzem będzie widoczne zapchanie katalizatora? Jak to sprawdzić? Mam 220 tyś. na budziku, kat oryginalny jeszcze tam siedzi. Auto trochę zamula.
fend18 Opublikowano 26 Maja 2009 Opublikowano 26 Maja 2009 Słuchajcie czy oglądaliście wasze zapchane katy po ich wycięciu. Czy zapchanie jest widoczne gołym okiem? Czy dmuchając np. sprzężonym powietrzem będzie widoczne zapchanie katalizatora? Jak to sprawdzić? Mam 220 tyś. na budziku, kat oryginalny jeszcze tam siedzi. Auto trochę zamula. to go wywal, na pewno nie zaszkodzi
adams78 Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 Słuchajcie czy oglądaliście wasze zapchane katy po ich wycięciu. Czy zapchanie jest widoczne gołym okiem? Czy dmuchając np. sprzężonym powietrzem będzie widoczne zapchanie katalizatora? Jak to sprawdzić? Mam 220 tyś. na budziku, kat oryginalny jeszcze tam siedzi. Auto trochę zamula. Mój nie był zapchany - wyraźnie widać strukturę plastra miodu. Aale nie żałuję, że się go pozbyłem - gwizd turbinki jest całkiem przyjemny
bartek1 Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 Ja tez mam pustego kata i jest ok, ale rurke i tak wstawie. Turbo troszke lepiej slychac, a po drugie to za kata lub jego srodek dostaniecie pare "groszy". Dla chetnych mala podpowiedz: Jesli ktos chetny do wyjmowania katalizatora to najlepiej zaraz 2,5" wstawic. Dla swietego spokoju mozna rurke w srodek wstawic jak kolega pisal i bedzie "orginal".
d_avi_d Opublikowano 22 Lipca 2009 Opublikowano 22 Lipca 2009 Witam byłem dokładnie wczoraj montować gaz w firmie Abart we Wrocławiu. Zainstalowali mi BRC P&D, Reduktor Genius, wtryski pomarańczowe. I mam pytanie bo po każdej jeździe (obojętnie czy w piz.... czy nie ) podchodząc do maski czuje jaka jest gorąca, temperatura na zegarach w normie (kolo 90) i nie wiem czy nie jest to spowodowane?? katem właśnie. Turbina nie jest czerwona ale martwi mnie ta maska ze taka gorąca. Co można zrobić?? albo jak to sprawdzić?
adams78 Opublikowano 23 Lipca 2009 Opublikowano 23 Lipca 2009 No halo, patrzyłes na termometr za oknem? Przy tych temperaturach każde auto ma za gorąco, a wentylatory mają co robić. Maska jest gorąca od jazdy w mieście - na trasie ostygnie, a jak postoi to się nagrzeje. Normalne, przecież żar pod nią jest. Nie przejmuj się i ciesz się bezproblemową instalacją
poziek Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Opublikowano 25 Lipca 2009 Ja bym monitorował te temperatury...katalizator prędzej czy później do wywalenia...
d4rk Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 Powiedzcie mi czy można gdzieś w Polsce kupić takie zamienniki zamiast katalizatora. Chodzi mi o to aby było to odpowiednio wygięte i miało flansze. Aby cała operacje przeprowadzić bez użycia spawarki. Widzialem takie zamienniki w stanach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się