Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja gazu w 1.8T i "świecąca turbina"


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powiedzcie mi czy można gdzieś w Polsce kupić takie zamienniki zamiast katalizatora. Chodzi mi o to aby było to odpowiednio wygięte i miało flansze.

Aby cała operacje przeprowadzić bez użycia spawarki.

Widzialem takie zamienniki w stanach.

to o czym piszesz nazywa się test pipe

za 2 tygodnie będę miał dostępne :good:

Opublikowano

Supersprint coś około 800zł. Zdaje mi się...

Opublikowano

@Poziek a po ile to będzie ?

350zł

Opublikowano

a dla klubu ? :wink4:

hhehehehe

to juz jest dla klubu, nigdzie indziej sprzedawać tego nie będę :tongue4:

Opublikowano

Był ktoś z was zaraz przed i po wyjęciu kata na hamowni aby potwierdzić poprawę osiągów? Z tego co mi wiadomo jeśli wywali się kata zapchanego to będzie lepiej... ale jeśli wywala się zdrowego kata to cały zmyślnie przeliczany układ falowy w wydechu idzie w łeb i jest tylko gorzej.. Najgorsze efekty uzyskuje się jeszcze po wymianie kata na strumienicę ( wypala śilnik od środka )... Najbardziej skutecznym sposobem w większości aut jest wymiana kata seryjnego na sportowego... Ktoś coś kiedyś w 1.8T sprawdzał dokładniej czy wszystko to pomiary na oko?

Opublikowano

Był ktoś z was zaraz przed i po wyjęciu kata na hamowni aby potwierdzić poprawę osiągów? Z tego co mi wiadomo jeśli wywali się kata zapchanego to będzie lepiej... ale jeśli wywala się zdrowego kata to cały zmyślnie przeliczany układ falowy w wydechu idzie w łeb i jest tylko gorzej.. Najgorsze efekty uzyskuje się jeszcze po wymianie kata na strumienicę ( wypala śilnik od środka )... Najbardziej skutecznym sposobem w większości aut jest wymiana kata seryjnego na sportowego... Ktoś coś kiedyś w 1.8T sprawdzał dokładniej czy wszystko to pomiary na oko?

twoja teoria tyczy sie autek N/A

poza tym było o tym na forum tryliard razy...

Opublikowano

a wlasciwie jak jest z tym spalaniem gazu w takim silniku 1,8T jak ilosc pochlania?

na ten temat jest osobny post

:szukaj:

Opublikowano

Poziu i jak wiadomo coś na temat Twoich "test pajpów" ?

Opublikowano

jol, to jak z tymi rurami? wczoraj patrze na turbinke po 5 minutowej szybszej jezdzie wieczorem, a ona az swiecila taka zółto czerwona-czy to normalne? a gazu jeszcze nie mam!

Opublikowano

Gdybyś czytał cały wątek - wiedziałbyś że tak, to normalne po pałowaniu. I gaz nie ma tu nic do rzeczy.

Opublikowano

Czy w 1,8 LPG zwykłym może coś pogarszać kat. ??

Opublikowano

Czy w 1,8 LPG zwykłym może coś pogarszać kat. ??

jak jest zapchany to moze

Opublikowano

ok thx

Opublikowano

Więc tak Panowie napiszę ze swojego punktu widzenia :decayed:

Kata mam dobrego bo przed montażem i po montażu LPG Turbawka czerwieni sie podobnie w zależności jak ją rozkręcam :kox:

Wiec potwierdza się teoria że nadmierne świecenie Turbawki powoduje zapchany "KAT"

Jednak i tak zdecydowałem się na montaż Test Pipe 'a gdyż przy planowanym w niedługim czasie Programie pozwoli on na

łatwiejsze opróżnianie wydechu ze spalin :decayed:

Opublikowano

Kata mam dobrego bo przed montażem i po montażu LPG Turbawka czerwieni sie podobnie w zależności jak ją rozkręcam :kox:

Wiec potwierdza się teoria że nadmierne świecenie Turbawki powoduje zapchany "KAT"

Czgoś nie rozumiem... :mysli:

Opublikowano

taka jest przypadłość 1.8T, wydech jest bardzo mocno obciążony termicznie

nawet bez kat-a przy obciążeniu, kolektor i turbina świecą jak w dzien

Opublikowano

witam czy może tak sie zdażyć ze przez zapchany katalizator turbina nie daje właściwego ciśnienia?? nie rozkreca sie do właściwej prędkości??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...