poziek Opublikowano 26 Lipca 2009 Autor Opublikowano 26 Lipca 2009 Powiedzcie mi czy można gdzieś w Polsce kupić takie zamienniki zamiast katalizatora. Chodzi mi o to aby było to odpowiednio wygięte i miało flansze. Aby cała operacje przeprowadzić bez użycia spawarki. Widzialem takie zamienniki w stanach. to o czym piszesz nazywa się test pipe za 2 tygodnie będę miał dostępne
adams78 Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 Supersprint coś około 800zł. Zdaje mi się...
poziek Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Opublikowano 27 Lipca 2009 @Poziek a po ile to będzie ? 350zł
poziek Opublikowano 28 Lipca 2009 Autor Opublikowano 28 Lipca 2009 a dla klubu ? hhehehehe to juz jest dla klubu, nigdzie indziej sprzedawać tego nie będę
minciu Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Był ktoś z was zaraz przed i po wyjęciu kata na hamowni aby potwierdzić poprawę osiągów? Z tego co mi wiadomo jeśli wywali się kata zapchanego to będzie lepiej... ale jeśli wywala się zdrowego kata to cały zmyślnie przeliczany układ falowy w wydechu idzie w łeb i jest tylko gorzej.. Najgorsze efekty uzyskuje się jeszcze po wymianie kata na strumienicę ( wypala śilnik od środka )... Najbardziej skutecznym sposobem w większości aut jest wymiana kata seryjnego na sportowego... Ktoś coś kiedyś w 1.8T sprawdzał dokładniej czy wszystko to pomiary na oko?
poziek Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Był ktoś z was zaraz przed i po wyjęciu kata na hamowni aby potwierdzić poprawę osiągów? Z tego co mi wiadomo jeśli wywali się kata zapchanego to będzie lepiej... ale jeśli wywala się zdrowego kata to cały zmyślnie przeliczany układ falowy w wydechu idzie w łeb i jest tylko gorzej.. Najgorsze efekty uzyskuje się jeszcze po wymianie kata na strumienicę ( wypala śilnik od środka )... Najbardziej skutecznym sposobem w większości aut jest wymiana kata seryjnego na sportowego... Ktoś coś kiedyś w 1.8T sprawdzał dokładniej czy wszystko to pomiary na oko? twoja teoria tyczy sie autek N/A poza tym było o tym na forum tryliard razy...
pewniak24 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 a wlasciwie jak jest z tym spalaniem gazu w takim silniku 1,8T jak ilosc pochlania?
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 a wlasciwie jak jest z tym spalaniem gazu w takim silniku 1,8T jak ilosc pochlania? na ten temat jest osobny post
Krycha Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Poziu i jak wiadomo coś na temat Twoich "test pajpów" ?
mrluke Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 jol, to jak z tymi rurami? wczoraj patrze na turbinke po 5 minutowej szybszej jezdzie wieczorem, a ona az swiecila taka zółto czerwona-czy to normalne? a gazu jeszcze nie mam!
adams78 Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 Gdybyś czytał cały wątek - wiedziałbyś że tak, to normalne po pałowaniu. I gaz nie ma tu nic do rzeczy.
WujekA4 Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 Czy w 1,8 LPG zwykłym może coś pogarszać kat. ??
Buba Opublikowano 17 Września 2009 Opublikowano 17 Września 2009 Czy w 1,8 LPG zwykłym może coś pogarszać kat. ?? jak jest zapchany to moze
Patrikos28 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Więc tak Panowie napiszę ze swojego punktu widzenia Kata mam dobrego bo przed montażem i po montażu LPG Turbawka czerwieni sie podobnie w zależności jak ją rozkręcam Wiec potwierdza się teoria że nadmierne świecenie Turbawki powoduje zapchany "KAT" Jednak i tak zdecydowałem się na montaż Test Pipe 'a gdyż przy planowanym w niedługim czasie Programie pozwoli on na łatwiejsze opróżnianie wydechu ze spalin
adams78 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Kata mam dobrego bo przed montażem i po montażu LPG Turbawka czerwieni sie podobnie w zależności jak ją rozkręcam Wiec potwierdza się teoria że nadmierne świecenie Turbawki powoduje zapchany "KAT" Czgoś nie rozumiem...
Dev Opublikowano 14 Grudnia 2009 Opublikowano 14 Grudnia 2009 taka jest przypadłość 1.8T, wydech jest bardzo mocno obciążony termicznie nawet bez kat-a przy obciążeniu, kolektor i turbina świecą jak w dzien
maziarz00 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 witam czy może tak sie zdażyć ze przez zapchany katalizator turbina nie daje właściwego ciśnienia?? nie rozkreca sie do właściwej prędkości??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się