Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja gazu w 1.8T i "świecąca turbina"


poziek

Rekomendowane odpowiedzi

Powiedzcie mi czy można gdzieś w Polsce kupić takie zamienniki zamiast katalizatora. Chodzi mi o to aby było to odpowiednio wygięte i miało flansze.

Aby cała operacje przeprowadzić bez użycia spawarki.

Widzialem takie zamienniki w stanach.

to o czym piszesz nazywa się test pipe

za 2 tygodnie będę miał dostępne :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był ktoś z was zaraz przed i po wyjęciu kata na hamowni aby potwierdzić poprawę osiągów? Z tego co mi wiadomo jeśli wywali się kata zapchanego to będzie lepiej... ale jeśli wywala się zdrowego kata to cały zmyślnie przeliczany układ falowy w wydechu idzie w łeb i jest tylko gorzej.. Najgorsze efekty uzyskuje się jeszcze po wymianie kata na strumienicę ( wypala śilnik od środka )... Najbardziej skutecznym sposobem w większości aut jest wymiana kata seryjnego na sportowego... Ktoś coś kiedyś w 1.8T sprawdzał dokładniej czy wszystko to pomiary na oko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był ktoś z was zaraz przed i po wyjęciu kata na hamowni aby potwierdzić poprawę osiągów? Z tego co mi wiadomo jeśli wywali się kata zapchanego to będzie lepiej... ale jeśli wywala się zdrowego kata to cały zmyślnie przeliczany układ falowy w wydechu idzie w łeb i jest tylko gorzej.. Najgorsze efekty uzyskuje się jeszcze po wymianie kata na strumienicę ( wypala śilnik od środka )... Najbardziej skutecznym sposobem w większości aut jest wymiana kata seryjnego na sportowego... Ktoś coś kiedyś w 1.8T sprawdzał dokładniej czy wszystko to pomiary na oko?

twoja teoria tyczy sie autek N/A

poza tym było o tym na forum tryliard razy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wlasciwie jak jest z tym spalaniem gazu w takim silniku 1,8T jak ilosc pochlania?

na ten temat jest osobny post

:szukaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś czytał cały wątek - wiedziałbyś że tak, to normalne po pałowaniu. I gaz nie ma tu nic do rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak Panowie napiszę ze swojego punktu widzenia :decayed:

Kata mam dobrego bo przed montażem i po montażu LPG Turbawka czerwieni sie podobnie w zależności jak ją rozkręcam :kox:

Wiec potwierdza się teoria że nadmierne świecenie Turbawki powoduje zapchany "KAT"

Jednak i tak zdecydowałem się na montaż Test Pipe 'a gdyż przy planowanym w niedługim czasie Programie pozwoli on na

łatwiejsze opróżnianie wydechu ze spalin :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kata mam dobrego bo przed montażem i po montażu LPG Turbawka czerwieni sie podobnie w zależności jak ją rozkręcam :kox:

Wiec potwierdza się teoria że nadmierne świecenie Turbawki powoduje zapchany "KAT"

Czgoś nie rozumiem... :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka jest przypadłość 1.8T, wydech jest bardzo mocno obciążony termicznie

nawet bez kat-a przy obciążeniu, kolektor i turbina świecą jak w dzien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...