Herdas Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Witam koledzy, krótki zarys sytuacji. Po uruchomieniu silnika i po odczekaniu chwili by wszystkie płyny/oleje poszły w obieg ruszam, wpinam drugi bieg dodaje gaz i auto nie przyspiesza mozolnie sie toczy(odczucie gdyby go zalewało lub tego typu), wpinam 3-bieg i nagle budzi się bestia. wszystko idzie jak należy. Z ciekawości zatrzymałem auto i ponownie ruszyłem, drugi bieg a tu auto idzie juz jak należy. więc co jest grane? Dodam, że turbina po regeneracji przejechane na niej +/- 4tys km, EGR wyczyszczony wraz z rurkami do niego. Przebieg: 207tys Czym może być to spowodowane? przepływomierz? inna informacja może mało znacząca przez to ze jest taka pogoda apropo białego dość obfitego dymu po odpalenie(domyślam się że jest to wilgoć) ale nawet na światłach czasem widzę biały dym w tylnej szybie (raz jest raz go nie ma) przy tym ma taki słodkawy? zapach. Olej w normie nie ubywa, płyn chodnicy tak samo. udzielę wiecej informacji jeśli bedzie potrzeba. proszę o pomoc i przepraszam za niejasności ale nie wiem jak to dokladnie opisać starałem sie jak mogłem.
jacek70 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Biały dym który raz jest a innym razem go niema to przyczyna normalna a spowodowana jest różnicą temperatur. Natomiast jeśli chodzi o słabe przyspieszenie to dobrze by było sprawdzić błędy. Może vag coś powie.
Herdas Opublikowano 2 Marca 2014 Autor Opublikowano 2 Marca 2014 17055- cylinder 1 glow plug crcuit (q10) Electrtical Fault P0640-000 czasem mi pokazuje na vagu . jak dobrze spisalem
piotrsob1 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Ile razy ten objaw zauważyłeś ? Może brak przyczepności na którymś kole spowodował zadziałanie ASR-u i przydławienie mocy ? Błąd który przytoczyłeś dotyczy przerwy w obwodzie pierwszej świecy żarowej . Biały, słdkawy w zapachu dymu podczas rozrzewania motorówki może świadzczyć o dostawaniu się do komór spalania chłodziwa.
Herdas Opublikowano 2 Marca 2014 Autor Opublikowano 2 Marca 2014 Piotrsob1 apropo zapachu i dostawaniu sie chlodziwa do komory spalania oznacza że może być slaba uszczelka pod głowica? Świece wymienione wraz z wymiana rozrzadu i turbina Swiece boscha. ile razy? najczesciej rano lub jak postoi wiecej niz 4h a auto bylo rozgrzane
piotrsob1 Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 Jak płynu chłodzącego nie wyrzuca przez zawór w korku zbiorniczka wyrównawczego ( mokro pod zbiorniczkiem, bo tam jest wylot przelewu) to obstawiam raczej nieszczelną chłodnicę spalin. Co do świec, to prawdopodobnie ta na pierwszym cylindrze właśnie odwaliła kitę A co do niemocy na dwójce, jeżeli się to powtarza często, to albo jeździsz co rano po tej samej przmarźniętej kałuży, albo brak mi pomysłów
Herdas Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Opublikowano 4 Marca 2014 świece wymieniane były wraz z turbina i rozrządem. wczoraj zobaczyłem że metalowa obejma nie była zaciśnięta na obudowie przepływomierza dokręciłem ją i niby lepiej auto jeździ ale nadal jest ten objaw zamulenia od czasu do czasu. Może to być kwestia zapłonu? wkładu przepływomierza? lub dawki paliwa?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się