muunv Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Mam felgi 18" opony 225/40/18.. ET 35 felga 8,5J. Jak myślicie, będzie na nich wozić i ciężko sie jeździć? Czy może warto kupić opony np. 235/40? Chodzi mi głównie o siłowanie się z samochodem na koleinach. Teraz na 16" jeździ się super
nitroo Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Ja się na niektórych drogach siłuję na 17" przy oponie 225/45/17 i feldze 8J ET35
black4 Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Mam felgi 18" opony 225/40/18.. ET 35 felga 8,5J. Jak myślicie, będzie na nich wozić i ciężko sie jeździć? Czy może warto kupić opony np. 235/40? Chodzi mi głównie o siłowanie się z samochodem na koleinach. Teraz na 16" jeździ się super Witaj, Jeśli chcesz włożyć felgę 8,5 x 18 to sugeruję oponę 235/40/18. Na pewno będzie bardziej "ciągnąć" na koleinach ale coś kosztem czegoś. Komfort jeszcze na 18 będzie w miarę a prowadzenie się auta w zakręcie rewelacja, Pozdrawiam!
Trewor87 Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Mam felgi 18" opony 225/40/18.. ET 35 felga 8,5J. Jak myślicie, będzie na nich wozić i ciężko sie jeździć? Czy może warto kupić opony np. 235/40? Chodzi mi głównie o siłowanie się z samochodem na koleinach. Teraz na 16" jeździ się super Na 8,5 to bez większego problemu możesz i 205 założyć, czyli obstawiam że to samo co masz teraz przy 16. Sęk w tym że do takiej opony seryjne zawieszenie już nie przystoi. Wypada podziałać z jakimś obniżeniem, żeby zgrać koło z nadkolem
muunv Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Mam felgi 18" opony 225/40/18.. ET 35 felga 8,5J. Jak myślicie, będzie na nich wozić i ciężko sie jeździć? Czy może warto kupić opony np. 235/40? Chodzi mi głównie o siłowanie się z samochodem na koleinach. Teraz na 16" jeździ się super Na 8,5 to bez większego problemu możesz i 205 założyć, czyli obstawiam że to samo co masz teraz przy 16. Sęk w tym że do takiej opony seryjne zawieszenie już nie przystoi. Wypada podziałać z jakimś obniżeniem, żeby zgrać koło z nadkolem Mam seryjnie obniżone zawieszenie - kod producenta (1BE)
Radex121 Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Panowie 7,5X17 ET28 215.50.17 nie bedzie mi tarło o błotniki ? widziałem na zdjęciach jak takie felgi siedzą w b6 ale ciekaw jestem jak to bedzie przy załadowanym aucie zeby nic nie tarło ... Jak myślicie ?
black4 Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Panowie 7,5X17 ET28 215.50.17 nie bedzie mi tarło o błotniki ? widziałem na zdjęciach jak takie felgi siedzą w b6 ale ciekaw jestem jak to bedzie przy załadowanym aucie zeby nic nie tarło ... Jak myślicie ? Witaj, Na tyle będzie idealnie ale z przodu może być zbyt szeroko, Pozdrawiam!
MAT1000 Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Nic nie będzie tarło, będzie idealnie siedziało.
Trewor87 Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Mam felgi 18" opony 225/40/18.. ET 35 felga 8,5J. Jak myślicie, będzie na nich wozić i ciężko sie jeździć? Czy może warto kupić opony np. 235/40? Chodzi mi głównie o siłowanie się z samochodem na koleinach. Teraz na 16" jeździ się super Na 8,5 to bez większego problemu możesz i 205 założyć, czyli obstawiam że to samo co masz teraz przy 16. Sęk w tym że do takiej opony seryjne zawieszenie już nie przystoi. Wypada podziałać z jakimś obniżeniem, żeby zgrać koło z nadkolem Mam seryjnie obniżone zawieszenie - kod producenta (1BE) To może 215. Obecne 225 to już dość szeroka opona. Nie widzę więc sensu w uderzanie w coś jeszcze szerszego
luk.22222 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 A co myślicie o felgach firmy Autec? Takie będą pasować bez przeszkód do B6? Oczywiście po kupieniu pierścieni na 57,1. http://allegro.pl/alu-17-autec-niemcy-vw-audi-mercedes-seat-skoda-i5212961570.html
greg2505 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 (edytowane) A co myślicie o felgach firmy Autec? Takie będą pasować bez przeszkód do B6? Oczywiście po kupieniu pierścieni na 57,1. http://allegro.pl/alu-17-autec-niemcy-vw-audi-mercedes-seat-skoda-i5212961570.html pasować będą ,poza pierścieniami będziesz musiał kupić kompl śrub ,bo w tych felach jest stożek ,nie lepiej jakieś ori audi np http://a4-klub.pl/index.php?/topic/314669-felgi-audi-17-opony-23545/ wg mnie ładniejsze od tych co wkleiłeś Edytowane 4 Kwietnia 2015 przez greg2505
grzes283 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Mam felgi 18" opony 225/40/18.. ET 35 felga 8,5J. Jak myślicie, będzie na nich wozić i ciężko sie jeździć? Czy może warto kupić opony np. 235/40? Chodzi mi głównie o siłowanie się z samochodem na koleinach. Teraz na 16" jeździ się super Mam u siebie taki zestaw i powiem Tobie, że idzie wytrzymać, ale jest przepaść porównując do 16" Kiera stawia opór, gazu ciągle mało, w baku wieksza dziura, tłucze i ściąga na naszych drogach......sam widzisz, że lipa. Tyle, że wygląd Panie, wygląd.
lopes1987 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Panowie a felgi 7,5 cala ET 35 i oponka 235 45 R 17 będzie ok przy zawieszeniu 1BE???
lopes1987 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Idealnie. Doradzasz mi a ja ciągle mam mętlik w głowie. Na pewno felga 9-cio ramienna audi 17 cali szerokość 7.5 cala, ET 35. Wacham się co do opony 1) 235 45 R 17 boje się spadku mocy i myszkowania auta po nie równej nawieszchni 2) 225 45 R 17 boję się przekłamań licznika Mój audik to avant 1.8 T 163 KM.
Fido Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 No to polecę 215/50/17 bo to idealny zamiennik 235/45/17 Plusy +lepsze prowadzenie +mniejsze myszkowanie na koleinach +Większy komfort na kiepskich drogach +bardzo małe przekłamanie na liczniku ( przy 140 GPS pokazuje u mnie 137 km/h) Minusy - ten rozmiar stosunkowo drogi Wybór należy do ciebie.
lopes1987 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Chciałbym zostać przy jednym z podanych przeze mnie rozmiarów.Felga taka będzie na 100% a co do opony to jeszcze myśle. Miałem w a 3 taki rozmiar 225 45 R 17 i dobrze mi się na tym jeżdziło. Więc ten cm myśle że nie zrobi przepaści, a co oryginał to oryginał, bez kombinowania, beż przekłamań.
Fido Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 co oryginał to oryginał, bez kombinowania, beż przekłamań. Niestety przekłamania są większe. Taka polityka przepisów i fabryki. Ale dziś już nie pamiętam o ile na ori rozmiarze przekłamuje licznik. Wielu jeździ na 225/45, wszystko kwestią gustu a o tym się nie dyskutuje.
greg2505 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Jeździłem na 225/45/17 było ok, także śmiało możesz zakładać ,później miałem 235/40/18 w koleinach bardziej wyczuwalne myszkowanie ,teraz zamówiłem opony 225/40/18 mam nadzieję że będzie lepiej niż 235
lopes1987 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 a jak przekłamania licznika na 225/45/17. może ktoś się wypowiedzieć? bo kalkulator rozmiarów podaje bardzo małe, do 1,5% ana forum czytałem opinie ze różnica jest dość duża do ok 10 km/h
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się