nitroo Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 Strasznie brzydkie - na zimę ujdą w tłumie...
84untek Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 (edytowane) Witam. Panowie, szybkie pytanie. Czy koła na felgach stalowych o takich specyfikacjach 7J/5x112/16/ET45 podejdą bez problemu do mojej A4 B7 Avant 1.8t quattro S-line, czy będę musiał dokupić jakieś dystanse do tego? Wiem, że fabrycznie ET powinno wynosić 42. Opony w standardzie na zimę będę zakładał, tj. 205/55/16. Edytowane 12 Października 2015 przez 84untek
RadW Opublikowano 12 Października 2015 Opublikowano 12 Października 2015 (edytowane) Witam serdecznie, Panowie, prośba tylko i wyłącznie o radę, sugestię: jako że ok. 2 m-ce temu pożegnałem się z moim samochodem - uprzedzając pytania, nie, nie sprzedałem, jakiś skurw...l pożyczył sobie na wieczne nieoddanie - zostałem z kompletem kół zimowych. Nie chce nikomu ich tutaj 'wciskać' niemniej jednak byłbym wdzięczny za sugestie, w jakiej cenie mógłbym je sprzedać na allegro? Chodzi o 16" - 205 / 55: - 2 szt. Kleber Krisalp HP2 (91T) - 2 szt. Dunlop Winter Sport 3D (91H) ...oczywiście 5x112. Opony kupione jako nowe, po 2 sezonach. Z góry przepraszam, ponieważ, jak najbardziej, ADMIN może uznać ten post jako próbę sprzedaży - jeżeli post zostanie usunięty, zrozumiem. ...jak i z gory dziękuje za pomoc, sugestie cen po których mogę powyższe sprzedać. Edytowane 12 Października 2015 przez RadW
fajgi Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Siemka, mam możliwość kupić felgi 19", o przód się nie boję bo 8.5 ET 40 wlezie bez problemu, pytanie mam odnośnie tyłka bo tam w komplecie na tył jest 9.5 cala ET 40...Czy to wejdzie ? zaznacze tylko, że na pokładzie jest gwint EIBACH...opona 225/35/19 w planie..ma ktoś podobny setup ? tył nie trze o błotniki albo nie opiera się o coś od strony wewnętrznej ?
MAT1000 Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 Wchodzi taki tył, z przodu też takie parametry można wsadzać.
afroo. Opublikowano 28 Listopada 2015 Opublikowano 28 Listopada 2015 na tył jest 9.5 cala ET 40...Czy to wejdzie ? Przy gwincie jeszcze dystans będziesz pakował.
fajgi Opublikowano 29 Listopada 2015 Opublikowano 29 Listopada 2015 No - i to są konkretne odpowiedzi:)Dzięki bardzo:)
Rychoo0 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Witam Do B7 spasują felgi: Rozmiar: 17 cali Szerokość: 7.5 cala tylko z ET30??? Oryginalnie mam ET45, reszta bez zmian. Nie jestem pewien czy te 15 mm wysunięte na zewnątrz będzie w czymś przeszkadzało. Pzdr.
Kozathe1st Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Będzie idealnie. Obecnie mam 7,5' ET 28 i jeszcze jest zapas.
Kilmer Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Witam , chodzi o b7 na seryjnym zawieszeniu 1BA , czy zmieści sie koło 20" 8,5 cala et40 z gumą 235/35 ?
black4 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Witam , chodzi o b7 na seryjnym zawieszeniu 1BA , czy zmieści sie koło 20" 8,5 cala et40 z gumą 235/35 ? Witaj, Kolego felga o takich parametrach wejdzie bez problemu ale opona będzie za wysoka. Idealna byłaby 235/30/20 PS. Na 1BA nie będzie to dobrze wyglądać... Najlepiej jakbyś obniżył zawieszenie... Pozdrawiam!
Kilmer Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 (edytowane) Witam , chodzi o b7 na seryjnym zawieszeniu 1BA , czy zmieści sie koło 20" 8,5 cala et40 z gumą 235/35 ? Witaj, Kolego felga o takich parametrach wejdzie bez problemu ale opona będzie za wysoka. Idealna byłaby 235/30/20 PS. Na 1BA nie będzie to dobrze wyglądać... Najlepiej jakbyś obniżył zawieszenie... Pozdrawiam! Dzięki , Zawias jest taki , bedzie stała jak koza , mówisz , ze 235/35 bedzie już ocierać ? nad zmiana zawiasu też sie zastanawiam ale obecny jest w dobrym stanie , czy ma sens zmiana sprężyn( bo i takie coś gdzieś na forum widzialem , czy najlepiej kompletny wymienić Edytowane 4 Stycznia 2016 przez Kilmer
Trewor87 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 nad zmiana zawiasu też sie zastanawiam ale obecny jest w dobrym stanie , czy ma sens zmiana sprężyn( bo i takie coś gdzieś na forum widzialem , czy najlepiej kompletny wymienić Montaż kół 20" przy seryjnym zawiasie to bardzo kontrowersyjne posunięcie stylistyczne... Szczerze odradzam, wielu mi tutaj przytaknie, ale oczywiście ostateczna decyzja należy do Ciebie. Wymiana samych sprężyn już coś da. Więc jeśli nie chcesz wymieniać całego zawieszenia to pomyśl chociaż o springach.
black4 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Witam , chodzi o b7 na seryjnym zawieszeniu 1BA , czy zmieści sie koło 20" 8,5 cala et40 z gumą 235/35 ? Witaj, Kolego felga o takich parametrach wejdzie bez problemu ale opona będzie za wysoka. Idealna byłaby 235/30/20 PS. Na 1BA nie będzie to dobrze wyglądać... Najlepiej jakbyś obniżył zawieszenie... Pozdrawiam! Dzięki , Zawias jest taki , bedzie stała jak koza , mówisz , ze 235/35 bedzie już ocierać ? nad zmiana zawiasu też sie zastanawiam ale obecny jest w dobrym stanie , czy ma sens zmiana sprężyn( bo i takie coś gdzieś na forum widzialem , czy najlepiej kompletny wymienić Witaj, Kolego będzie stała nie jak koza a jak żyrafa Jeśli nie chcesz gwintu to chociaż zakup dobre springi obniżające np. H&R, Eibach ewentualnie Voglandt. Jak będziesz dysponował budżetem zawsze możesz dokupić amor o krótszym skoku np. Bilstein B6, Pozdrawiam!
Kilmer Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Witam , chodzi o b7 na seryjnym zawieszeniu 1BA , czy zmieści sie koło 20" 8,5 cala et40 z gumą 235/35 ? Witaj, Kolego felga o takich parametrach wejdzie bez problemu ale opona będzie za wysoka. Idealna byłaby 235/30/20 PS. Na 1BA nie będzie to dobrze wyglądać... Najlepiej jakbyś obniżył zawieszenie... Pozdrawiam! Dzięki , Zawias jest taki , bedzie stała jak koza , mówisz , ze 235/35 bedzie już ocierać ? nad zmiana zawiasu też sie zastanawiam ale obecny jest w dobrym stanie , czy ma sens zmiana sprężyn( bo i takie coś gdzieś na forum widzialem , czy najlepiej kompletny wymienić Witaj, Kolego będzie stała nie jak koza a jak żyrafa Jeśli nie chcesz gwintu to chociaż zakup dobre springi obniżające np. H&R, Eibach ewentualnie Voglandt. Jak będziesz dysponował budżetem zawsze możesz dokupić amor o krótszym skoku np. Bilstein B6, Pozdrawiam! zawias też zostanie obniżony tylko nie każdy ma na wydanie lekka ręką 3 koła papieru
MAT1000 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 To do 20" lepiej najpierw zrób zawias. 1
fajgi Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Tyłek postanowiony czyli 9.5x19 z ET w granicach 40 i najwyżej dystans A teraz pytanie do osób, które miały lub ew mogą podzielić się doświadczeniami lub fotką....Czy na przód z dobrze skręconym gwintem wpakuję 9.5 cala ? jak tak to w jakie ET uderzyć żeby koło było optymalnie obsadzone ( tak, żebym mógł na skrzyżowaniu skręcić bez obaw heheh ) ....Pomoże ktoś ??
Kilmer Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 mam zawias 1BA , chce troszke opuścić auto , czy kupując takie sprężyny http://tomas-tuning.com/zawieszenia-sportowe-eibach-sprezyny-eibach-pro-kit-audi-a4-b7-avant-o_l_311_2558.html będą one podchodzić bez problemu ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się