jaś-u Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 heh.. ? myślałem np halo przód plus postój tył, coś mniej więcej jak w ori
Mateusz1.8t Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 Koniec końców chyba tak zrobię. Ewentualnie myślę zostawić mijania i dodać jeszcze kierunkowskazy.
GreGoriO Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 Można wziąć listwę LEDową i będziesz miał podświetlone podłoże wokół auta przy niskim obciążeniu. Moim zdaniem oryginalnie tak jak jest w P/mgielnych, jest najlepiej, Światło oświetla podłoże a nie razi jak mijania czy nie daj boże drogowe... Masz mieć oświetlone podłoże wokół auta a nie zostać oślepionym na parkingu przez własne auto.
Mateusz1.8t Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 Powiem, że zastanowię się nad tym rozwiązaniem.
GreGoriO Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 Dodam tylko że tył, świeci się jedynie po otworzeniu pilotem bagażnika, Progi dzięki przekaźnikowi świecą tylko jako CLH, nie robią wiochy w trakcie jazdy... Chociaż jeżeli komuś sie podoba to i tak można ?
Mateusz1.8t Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 To jak zrobiłeś że tył świeci się po otwarciu bagażnika?
GreGoriO Opublikowano 26 Maja 2019 Opublikowano 26 Maja 2019 (edytowane) Wpiąłem się w lampkę, tylną, bagażnika. Prawym słupkiem do góry, a tam to już prosto. Nad podsufitką. Edytowane 26 Maja 2019 przez GreGoriO
jaś-u Opublikowano 26 Czerwca 2019 Opublikowano 26 Czerwca 2019 (edytowane) mam podobny problem jak koledzy z postów #53 i #60... rozwiązał ktoś problem świecącego przeciwgielnego z tyłu? po podpięciu modułu świeci środkowa żarówka (skrajna w klapie) i w trybie 21W. normalne pozycje to 3x5W - skąd różnica? a może ktoś wie skąd i jak idzie impuls do postojowego? (tylko jedna żarówka w ćwiartce) cały czas mowa o B7 ? Edytowane 13 Lipca 2019 przez jaś-u
doman96b6 Opublikowano 11 Listopada 2019 Opublikowano 11 Listopada 2019 Panowie czemu po podłączeniu w mce do podświetlenia tablicy,po zamknięciu auta tablica się nie podswietla.Wtyczki nie wpinalem bo przewód wetknołem na próbę w pin
Krzysiek Rusnarczyk Opublikowano 23 Listopada 2019 Opublikowano 23 Listopada 2019 witam Zakupiłem taki owy moduł coming home. Podłączyłem impuls oraz minus i plus ale nie wiem jak mam podloczyc zielone i fioletowe
kamil-vag Opublikowano 23 Listopada 2019 Opublikowano 23 Listopada 2019 To masz wyjścia już na obwód żarówek, więc dajesz 2xhalogen i np rejestracja tył, czy światła wsteczne... Poszukaj na forum jest pinout MCE, tam masz opis wyjść na światła.
doman96b6 Opublikowano 28 Listopada 2019 Opublikowano 28 Listopada 2019 Nie mam trzeciego przewodu na tył,nawet jak podłącze jednym przewodem tył to się nie zapala.No ale i tak juz wywalam moduł i kupuje ten co kolega wyżej
LukaszxxxD Opublikowano 28 Listopada 2019 Opublikowano 28 Listopada 2019 Witam nie wiem czy w dobrym temacie pisze. Czy mozna zastosować foto diodę zamiast podłączać całe lusterko fotochrom z czujnikiem. Posiadam moduł F chodzi mi zeby tylko uruchomić clh
GreGoriO Opublikowano 28 Listopada 2019 Opublikowano 28 Listopada 2019 Ori CLH nie zadziała ci z samą diodą. Przy zastosowaniu przekaźnika, możesz niejako oszukać MCE,. Będzie pełna Automatyka, z błędem w VAGu (na FIS nie pokaże) ale nie przeszkadzająca w użytkowaniu, odszukaj mój post w wątku o MCE.
Danielo 90 Opublikowano 25 Października 2020 Opublikowano 25 Października 2020 Czy opiszę to jeszcze raz jak podłączyć bo jest taki misz masz że głową mała, pozdrawiam
pdk Opublikowano 31 Stycznia 2021 Opublikowano 31 Stycznia 2021 (edytowane) Cześćodgrzewam temat. Kupiłem moduł lepard, przynajmniej po instrukcjach wygląda jak dawniejszy proeltec, mam mały problem po podłączeniu. Po włączeniu postojowych (bez kluczyka w stacyjce) załączają się też światła przeciwmgielne, dokładnie te z których chcę realizować funkcje CLH. MCE u mnie to HIGH. Podpowie ktoś co skopałem w podłączeniu? wszystko opisane poniżej. Poza tą jedną rzeczą CLH chyba działa dobrze: - fioletowy #1 - przeciwmgielne PP i postojowe PT - fioletowy #2 - przeciwmgielne LP i postojowe LT - zielony - nie podłączony - czarny - do masy do karoserii - czerwony - stałe +12v po aku - pomarańczowy - +12v po stacyjce, wpiętę w czarny kabel idący do bezpiecznika "15", ładnie rozłącza CLH po przekręceniu - żółty - do czerwono-żółtego w progu Próbowałem użyć pomarańczowego z modułu lepard i wpiąć do włącznika świateł gdzie pojawia się +12v po załączeniu i żeby zadziałało tak samo jak rozłącza mi CLH po stacyjce, jednak bez efektu. Edytowane 31 Stycznia 2021 przez pdk
kamil-vag Opublikowano 31 Stycznia 2021 Opublikowano 31 Stycznia 2021 Zielony masz podłączyć przecież pod PL czyli parking light (postojówka).
pawlo_SL Opublikowano 1 Lutego 2021 Opublikowano 1 Lutego 2021 (edytowane) Jak to możliwe że działa ci CLH skoro czerwono-zółty w progu to sygnał CAN. Żółty należy przez przelotkę podłączyć do modułu drzwi lub kierunków jednak załączenie awaryjnych bd skutkowało włączeniem CLH. Swoją drogą ten moduł jest trochę upośledzony gdyż fioletowe kable podłączasz pod światła które mają być DRL, jednak opcja CLH też idzie przez te fioletowe więc w tym module nie możemy ustawić tak jak ori by CLH były w halogenach a DRL w reflektorach, zgadza się ? Edytowane 1 Lutego 2021 przez pawlo_SL
kamil-vag Opublikowano 1 Lutego 2021 Opublikowano 1 Lutego 2021 @pawlo_SL jak nie wiesz to nie wprowadzaj w błąd.... W autach z korbami, leci z MK przez próg przewód czerwono-żółty, impuls (+12V) do otworzenia tylnego zamka. W samochodach z elektrycznymi szybami z tyłu tak jak napisałeś, do modułu w drzwiach, lub do kierunku... Ktoś kiedyś pisał, że z tyłu jest zmienne sterowanie +/- na otworzenie/zamknięcie zamka, nie jestem tego pewien, może ktoś potwierdzi, dlatego najlepiej i tak zrobić to przez przekaźnik bo dla cewki bez znaczenia jak przyłączony będzie plus, czy minus, a na wyjściu przekaźnika dajemy albo +12 albo masę, w zależności co nam ma wysterować CLH w dokładanym module. W jednych jest wyzwolenie napięciem w innych masą... Z elektrycznymi szybami z tyłu wpinamy się we wtyczkę T12b w przewody 4 i 5 z przekaźnikiem (zasilanie cewki) lub jak ktoś podłącza niech sprawdzi czy nie wystarczy sam impuls z pinu 5 (V+) Można i w przednie drzwi kierowcy: Wtyczka T12 pin 5 (V+) i T12 pin 4 (V-).
pawlo_SL Opublikowano 1 Lutego 2021 Opublikowano 1 Lutego 2021 Co dalej nie zmienia faktu że przy tym module nie będziemy mieli jak ori że DRL są w H7 a CLH w halo. Tu mamy 2 opcje łączone: 1. DRL/CLH w h7 2. DRL/CLH w halogenach więc od razu można poznać kto ma ori, a kto dokładany moduł z allegro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się