l_krupinski Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2008 RSW na włączonym zapłonie ma być w okolicach 0.740V ... jakie masz teraz Patrzyłem na RSW na właczonym tylko zapłonie i u mnie wynosi równo 0.700V
damcio151 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Patrzyłem na RSW na właczonym tylko zapłonie i u mnie wynosi równo 0.700V może być
l_krupinski Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Witam ponownie Zamieszczam nowe logi dynamiczne po wymianie Imm (ori) i czyszczeniu N75. Nie wiem za co teraz się wziąć czy najpierw pojechać na czyszczenie nastawnika, czy sprawdzenie wtrysków, czy od razu zabrać się za pompę? Denerwuje mnie to strasznie że nie wiadomo za bardzo co może być przyczyną że jak jest rozgrzany nie chce palić, aż wstyd go przy ludziach zapalać. Zauważyłem że troche pomaga jak przy kręceniu ruszam gazem. Grupa 013 statyczne: Grupa 011 pomiar 1: Grupa 011 pomiar 5: Grupa 003 dynamiczne: Grupa 004: Grupa 008 Grupa 010
l_krupinski Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2008 A ogólnie jak teraz logi się kształtują?? Nastawnik spróbuję wyczyscić w poniedziałek w jakimś warsztacie.
mcm Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 przepływka coś nie bardzo, i korekcje duże
l_krupinski Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2008 No to ja już nie wiem, jak nowa Ori przepływka może działać nie bardzo?? Jakie powinna wskazywać wyniki aby była w normie?
Darev Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Może pomoże w ocenie przepływki: dokonujemy pomiar w próbie dynamicznej grup 003, 008 oraz 010.uwzględnić należy: - 003: wartości poz. 2 i 3 powinny być tożsame. jeżeli nie są, to G70 mierzy nieprawidłowo, chyba że w grupie 008 wartość poz. 4 [ograniczenie dymienia] jest wyższa od wartości poz. 3 [ograniczenie momentu obrotowego], a niższa niż wartość poz. 2 [życzenie kierowcy]. - 008: poz. 2, 3 i 4: a. wartość poz. 2 [życzenie kierowcy] powinna być najwyższa; b. wartość poz. 3 [ograniczenie momentu obrotowego] powinna być najniższa; c. wartość poz. 4 [ograniczenie dymienia] powinna być wyższa od wartość poz. 3, a niższa niż wartość poz. 2. jeżeli wartość poz. 4 jest najniższa - G70 mierzy nieprawidłowo. - 010: poz. 1 i 4: a. wartość poz. 1 powinna wynosić tyle, ile wskazuje wymagana wartość dla danego silnika [zazwyczaj wartość tożsama z grupy 003 poz. 2]; b. wartość poz. 4 powinna wynosić 100. jeżeli wartość poz. 1 jest mniejsza niż wymagana - G70 mierzy nieprawidłowo. jeżeli watość poz. 4 jest mniejsza niż 100 - pomiar wykonać ponownie [pedał akceleratora nie został wciśnięty do oporu].
l_krupinski Opublikowano 1 Września 2008 Autor Opublikowano 1 Września 2008 To co może być przyczyną słabych wyników skoro przepływka jest nowa a logi wychodzą jakby była zepsuta??
zibizab Opublikowano 1 Września 2008 Opublikowano 1 Września 2008 przepływka coś nie bardzo, i korekcje duże To zostala CI kompresja do sprawdzenia.
l_krupinski Opublikowano 1 Września 2008 Autor Opublikowano 1 Września 2008 Dziś jeszcze zauważyłem że jak jest rozgrzany i zaraz po zgaszeniu go zapalam to jeszcze jakoś w normie zapala, ale jak po stoi z 5 minut to już go dłużej musze kręcić. [br]Dopisany: 01 Wrzesień 2008, 13:58 pm_________________________________________________Czy to może być oznaka cofającego się paliwa??[br]Dopisany: 01 Wrzesień 2008, 17:13_________________________________________________A która dawka startowa jest większa: 18,6mg/R czy 24mg/R ?? Bo na zimnym jak mam dawkę 24mg/R to odpala mi rewelacyjnie a jak się rozgrzeje i ma 18,6mg/R to nie chce zapalić i muszę go długo kręcić/
przemik Opublikowano 2 Września 2008 Opublikowano 2 Września 2008 Im mniejsza wartosc tym wieksza dawka - ale Ty masz dawke 2,8 mg/R (dosc wysoką) skad Ci sie wzieło 18,6 oraz 24 ?
l_krupinski Opublikowano 8 Września 2008 Autor Opublikowano 8 Września 2008 Chodzi mi o dawkę rozruchową która się ustawia w Adapatcji w grupie 5.[br]Dopisany: 02 Wrzesień 2008, 16:20_________________________________________________Jak jest rosgrzany i zapalam go zaraz po zgaszeniu to jeszcze w miarę zapala, gorzej jest jak po stoi z 15 minut i temperatura silnika spadnie do 70stopni, wtedy musze go długo go kręce. Najlepiej pali jak już jest całkowicie zimny silnik
przemik Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Moze czujnik temp. zielony cos swiruje. Odepnij i zobacz co sie bedzie dzialo. Pozdr
l_krupinski Opublikowano 11 Września 2008 Autor Opublikowano 11 Września 2008 Czujnik temperatury płynu chłodzącego wymieniłem tydzień temu na fabryczny, (chodzi o ten cztero pinowy??)[br]Dopisany: 08 Wrzesień 2008, 17:32_________________________________________________Z jakim kosztem mogę się liczyć sprawdzając kompresję i czy wtryski nie leją w warsztacie?? [br]Dopisany: 10 Wrzesień 2008, 11:44_________________________________________________Czy cylinder nr 3 to jest cylinder z wtryskiwaczem sterującym??[br]Dopisany: 10 Wrzesień 2008, 12:06_________________________________________________Dziś zauważyłem że przy 4000obr/h pojawia mi sie taki błąd: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference (575 - Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania) Bład ten po zgaszeniu pojazdu i wykasowaniu Vagiem z pamięci znika, do ponownego przekreczenia 4000obr/h Domyślam się że to jest N75. Jak te N75 się fachowo nazywa, bo chciałbym kupić go ORI??
Jarol Opublikowano 12 Września 2008 Opublikowano 12 Września 2008 Przepłwyka jest dalej uwalona ktoś ci sprzedał popsutą. Wymień ją na inną bo ta dalej tnie dawkę.
l_krupinski Opublikowano 12 Września 2008 Autor Opublikowano 12 Września 2008 Czy to aby napewno przyczyną jest Imm a nie N75?? Bo już sam nie wiem gdzie szukać przyczyny
przemik Opublikowano 12 Września 2008 Opublikowano 12 Września 2008 00575 jest zwiazany z cisnieniem doladowania....zakladajac ze turbina jest wyczyszczona czyli lopatki VTG pracuja lekko i w pelnym zakresie... blad ten moze byc zwiazany z zaworem N75. Podmien zawór z dobrego auta i sprawdz. Poki nie zrobisz porzadku z cisnieniem w turbinie nic nie rob z LMM.
Jarol Opublikowano 12 Września 2008 Opublikowano 12 Września 2008 Dawka może być ograniczone przez przepływke jeśli turbo za mało pompuje i wtedy nie jest to wina przepływki u ciebie turbina od 1900obr pompuje zadane ciśnienie a przepływka i tak tnie dawde więc napewno jest do wymiany.[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2008, 11:21_________________________________________________Zrób jeszcze raz log kanału 11 dynamicznie bo w tych ostatnich logach co wkleiłeś to turbo ładnie pompuje.
l_krupinski Opublikowano 14 Września 2008 Autor Opublikowano 14 Września 2008 Mam już N75 od kumpla napewno dobry, więc jutro z rana podmienię i jeszcze przy okazji ruszę sztangę kilka razy i wtedy zrobie logi. Męczą mnie te duże korekcje na cylindrach.[br]Dopisany: 12 Wrzesień 2008, 12:32_________________________________________________Witam. Dziś zamieniłem miejscami dwa wtryskiwacze na pierwszymi drugim cylindrze, założyłem też nowe Ori podkładki pod te dwa wtryski i o to wynik z logu: Zauważyłem też gorszy problem, mam całe mokre wężyki przy wtrysku sterującym (te w oplocie od powrotu ropy) i cały wtrysk jest mokry, co może się przez tą nieszczelonośc dziać??? Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się