Rabbi Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 w moim byłym B7 też grama rdzy przez 2 lata nie uświadczyłem,ale widziałem gdzieś foty z rdzewiejącymi błotnikami B7,także mogło być coś na rzeczy.Ale w B8 dość świeżych autach żeby gniły? to już lekka przesada.Ciekawe czy tylko błotniki czy cała buda taka felerna?
Marynarz____ Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 głównie przednie błotniki, u mnie wychodzą też kropki na tylnej klapie.
proximpuh Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 głównie przednie błotniki, u mnie wychodzą też kropki na tylnej klapie. Ja też u siebie w innych miejscach nie widziałem, tylko błotniki
dymekn Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Jak juz wpomnialem w moim poprzednim poscie ostatni właściciel malował przednie błotniki lecz niestety nie w autoryzowanym serwisie to wiec i tego sie Audi uczepiło i dostalem odpowiedz ze mi z nimi nic nie zrobia a jedynie pomalują tylne. To ja za telefon i dalej do nich dzwonie ze jak to przeciez ich rzeczoznawca powiedzial ze pomimo tego że malowane to nie zmienia to faktu ze wada fabryczna, a oni mi na to ze w jego raporcie tego nie ma i jak bede to miał na pismie to otworza sprawe ponownie. Wiec dzwonie to tego rzeczoznawcy i pytam dlaczego nie napisał tam tego co mi powiedział? Troche sie chłop zaczą tłumaczyc i mowi ze podzwoni gdzie trzeba i uzupełni ustnie swój raport. Za dwa dni telefon z serwisu zeby przyjechac 21-go października na malowanie tylnych i wymiane przednich . bede musiał jedynie zapłacic za malowanie przedniej czesci progu gdyż ktokolwiek malował to wczesniej nie przykrecił z powrotem tam takich dwóch malych plastików osłaniających próg od strony koła. Z tego taki morał ze nie nalezy sie poddawac tylko byc upierdliwym bo moze sie oplacic
adameksc Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 (edytowane) Witam, Dołączam do grona właścicieli rdzewiejących B8... Tyle, że ja mam B8 w kolorze białym i wszystko na nim widać. Błotniki przednie do malowania, okazało sie wszystko jak lakier zaczął odchodzić pod wpływem mycia myjką ciśnieniową a pod nim było już rudo. Auto na niemal każej części karoserii (poza dachem) posiada rdzawe kropki i już miałem targać włosy z głowy, kiedy te same kropki zauważyłem na zderzaku (plastik) - myślę że malutkie rdzawe kropki to skutek wtapiania się w niektóre części karoserii pyłu hamulcowego. Nie mniej jednak rdzewiejące błotniki w 6 letnim aucie i to uważanym za klasę premium to porażka. Kiedyś vw/audi miało problem z gnijącymi błotnikami na skutek gąbki, o której pisano wyżej a teraz właśnie zaliczyło wtopę z powodu złej konstrukcji rantu błotnika. Nie ma co, choćby jak ten fragment blachy byl zabezpieczony to odpryskujące kamienie i tak to zniszczą i rdza się pojawi. Widzę, że problem jest powszechny i vw group już na niego zareagował. Spójrzcie na błotniki golfa VII, one też są w podobny do B8 sposób podgięte, tyle tylko, że zostały zabezpieczone plastikową listwą. I tu koledzy szukajmy rozwiązania, może ktoś wpadnie na pomysł montażu takiej listwy do B8? Witam ponownie, Myślałem o jeszcze jednym rozwiązaniu problemu rdzewiejących błotników. Jak już je wymaluję, to zastanawiam się nad naklejeniem na rant takiej specjalnej przezroczystej folii, jakiej używa się np. do zabezpieczenia tylnych nadkoli (szczególnie w autach z Japonii), ja taką folię mam na zderzaku w moim B8 avant, chodzi o coś takiego: http://allegro.pl/drzwi-tyl-lewy-lewe-honda-crv-95-01r-i4634682871.html ... prawy dolny narożnik tylnych drzwi. Można by taką folię nakleić na rant nadkola i zawinąć pod spód, tylko pytanie czy to się utrzyma... Co Wy na to? Aha, ja spód auta mam w miarę ok, choć mogłoby być lepiej. Edytowane 3 Lutego 2015 przez adameksc
Rabbi Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 jeśli błotniki gniją pod lakierem a nie na skutek odprysków lakieru to folia niewiele pomoże
adameksc Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 błotniki gniją na skutek odprysków
proximpuh Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 No właśnie po ostatnim malowaniu błotników (3 tygodnie temu) lakiernik nakleił mi folię przezroczystą 3M, na razie się trzyma i prawie jej nie widać, zobaczymy jak długo i czy coś to pomoże
pioteros Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 ja u siebie tylko zeskrobalem papierem farbe z rdzą i nalozylem czarnego silikonu na rant od strony kola i tez jest git... na pare lat wystarczy, ale jakby mi przyszlo lakierowac blotnik to zrobilbym wlasnie tak jak kolega wyzej - folia, albo jej dwie warstwy
adameksc Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 (edytowane) przyglądałem się ostatnio A4 B8 z 2012r. (po lifcie). Błotniki mają taki sam rant, ale jest on zabezpieczony listwą, właśnie taką o jakiej wspominałem w powyższych postach, choć kształt nadkoli jest trochę inny niż w autach przed liftem. Edytowane 3 Lutego 2015 przez adameksc
wrclaguna Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 nazywa sie to ochrona lakieru przed zarysowaniem ; 8K0 853 823 , 8K0 853 824
szeryf Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 No właśnie po ostatnim malowaniu błotników (3 tygodnie temu) lakiernik nakleił mi folię przezroczystą 3M, na razie się trzyma i prawie jej nie widać, zobaczymy jak długo i czy coś to pomoże Nakleił tylko na rant z zewnątrz czy zawinął też na rant od środka?
proximpuh Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Zawinął do środka, jak również dał w miejscu styku z progiem, słupkiem i zderzakiem, w tych miejscach też była korozja, pod listwy 8K0 853 823 , 8K0 853 824 też dał
Maxfly Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Zawinął do środka, jak również dał w miejscu styku z progiem, słupkiem i zderzakiem, w tych miejscach też była korozja, pod listwy 8K0 853 823 , 8K0 853 824 też dał A czym różni się 8K0 853 823 od 8K0 853 823A. Czy te listwy uzupełniają się??
wrclaguna Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 8K0 853 823A jest od RS4 B8
Maxfly Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 8K0 853 823A jest od RS4 B8 Ok, dziękuję za info. Mam allroad'a i ostatnio podczas mycia zerknąłem jak to jest u mnie rozwiązane. Wszystko pięknie, są nakładki na błotnik od zewnątrz, jednak sam rant błotnika oczywiście nie jest w całości osłonięty i jakby celowo wystawiony i narażony na oddziaływanie kamieni itd. Czy nakładki podejdą czy do allroada są jakieś inne dedykowane??
wrclaguna Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 W Allroadzie nie wystepują te nakładki w polifcie
Maxfly Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 W Allroadzie nie wystepują te nakładki w polifcie No bo jeśli są alu błotniki to nie będą korodować. Mam jeszcze na stanie A2 i to jest sama przyjemność. Buda alu, błotniki plastik ...rewelacja. BTW, czy w poliftowej B8 błotniki są alu, bo chyba robiłeś przekładkę na polifta??
proximpuh Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 nie są alu, taki sam szajs jak w przed liftowych, a może nawet gorszy
lolot Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Panowie jest gdzieś instrukcja jak zdjąć przednie nadkola w b8?,bo wiem że są tam wkręty na torxa ale są też jakieś spinki i nie chce ich pourywać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się