Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosze o ocene logow dynamicznych statycznych i bs audi a 4 b6 1.9 130ps


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Opublikowano

Sprawdź złącze wtykowe na pompowtryskiwaczu nr 3 (spróbuj dogiąć konektorek we wtyczce):

A23_0134.jpg

Podważyć złącze wtykowe z pompowtryskiwacza za pomocą wkrętaka -strzałka-. Aby zapobiec przekrzywieniu złącza wtykowego, jego przeciwległy koniec podeprzeć lekko palcem.

Opublikowano

... a jesli to nie pomoze to trzeba bedzie zdemontowac pompke do weryfikacji.

Dawno rozrzad byl zmieniany w tym samchodzie ?

Opublikowano

rozrząd był zmieniany 2lata temu wiec trzeba było by wymienić kompletny rozrząd?

Opublikowano

Jeśli przez dwa lata nie zrobiłeś 90 tyś to spokojnie, obejdzie się bez wymiany. Jeżeli masz kogoś kumatego kto poprawi Ci ustawienie rozrządu to podjedź do niego; silnik powinien lepiej pracować i może też mniej palić przy zachowaniu obecnej dynamiki.

Opublikowano

zrób 023 dynamiczne

Opublikowano

witam koledzy zrobiłem log dynamiczny grupy 023 i proszę napisac w jakiej kondycji sa bipy pompowtryskow

Log (0 - 023)

Opublikowano

Sprawdź wtyczkę na pompowtryskiwaczu nr 3. Masz moźe log dynamiczny 004 ?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

kolego nie mam dynamicznego 004 ale jak cos to jutro mogę zrobić,a pozatym ile na minusie powinien mieć bip na każdym z pompowtryskiwaczy?

Opublikowano
,a pozatym ile na minusie powinien mieć bip na każdym z pompowtryskiwaczy?

Trochę lektury...Diagnostyka pompowtrysków w silniku 1.9TDI

zrób jeszcze 004 dyn. tak jak kolega prosił,oraz 018 dyn.

Pzdr.

Opublikowano
zrób 023 dynamiczne
witam koledzy zrobiłem log dynamiczny grupy 023 i proszę napisac w jakiej kondycji sa bipy pompowtryskow

Log (0 - 023)

no i problem widac jak na dloni ...

Opublikowano

czyli mam rozumieć ze powoli koncza się pompowtryski bo jest za duza wartość minusowa bipow

---------- Post dopisany at 12:34 ---------- Poprzedni post napisany at 00:20 ----------

witam wrzuciłem logi dyn grup 001,004 018

Log (0 - 001)

Log (1 - 018)

Log (2 - 004)

Opublikowano

Sprawdz Pompe paliwa i Vacu bo cos malo paliwa jest jak szarpie. Filtr paliwa wymieniony?? W jakim przedziale szarpie i na jakich biegach??

---------- Post dopisany at 11:00 ---------- Poprzedni post napisany at 10:59 ----------

Moze byc rowniez ze pompki sa zabite i tez na minusie bedzie pokazywac

Opublikowano

Rozrząd do ponownego ustawienia.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Do zmierzenia ciśnienie paliwa na pompie tandem, 3 pompka wyraźnie odstaje od pozostałych i kończy żywot

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...