arek182 Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 witam koledzy proszę o ocene logów ponieważ podczas przyspieszania szarpie silnikiem. Dynamiczne. Log (0 - 003) Log (1 - 000) Log (2 - 008) Log (3 - 011) Log (4 - 010) Statyczne. Log (0 - 018) Log (1 - 004) Log (2 - 013) Log (3 - 003) Log (4 - 007) Log (5 - 000) Log (6 - 023) Log (7 - 001) BS. Log (0 - 011) Log (1 - 003) Log (2 - 000)
Biszczan Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Sprawdź złącze wtykowe na pompowtryskiwaczu nr 3 (spróbuj dogiąć konektorek we wtyczce): Podważyć złącze wtykowe z pompowtryskiwacza za pomocą wkrętaka -strzałka-. Aby zapobiec przekrzywieniu złącza wtykowego, jego przeciwległy koniec podeprzeć lekko palcem.
przemik Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 ... a jesli to nie pomoze to trzeba bedzie zdemontowac pompke do weryfikacji. Dawno rozrzad byl zmieniany w tym samchodzie ?
arek182 Opublikowano 10 Marca 2014 Autor Opublikowano 10 Marca 2014 rozrząd był zmieniany 2lata temu wiec trzeba było by wymienić kompletny rozrząd?
Biszczan Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Jeśli przez dwa lata nie zrobiłeś 90 tyś to spokojnie, obejdzie się bez wymiany. Jeżeli masz kogoś kumatego kto poprawi Ci ustawienie rozrządu to podjedź do niego; silnik powinien lepiej pracować i może też mniej palić przy zachowaniu obecnej dynamiki.
arek182 Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 witam koledzy zrobiłem log dynamiczny grupy 023 i proszę napisac w jakiej kondycji sa bipy pompowtryskow Log (0 - 023)
Biszczan Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Sprawdź wtyczkę na pompowtryskiwaczu nr 3. Masz moźe log dynamiczny 004 ? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
arek182 Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 kolego nie mam dynamicznego 004 ale jak cos to jutro mogę zrobić,a pozatym ile na minusie powinien mieć bip na każdym z pompowtryskiwaczy?
PAWEL69 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 ,a pozatym ile na minusie powinien mieć bip na każdym z pompowtryskiwaczy? Trochę lektury...Diagnostyka pompowtrysków w silniku 1.9TDI zrób jeszcze 004 dyn. tak jak kolega prosił,oraz 018 dyn. Pzdr.
spanky Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 zrób 023 dynamiczne witam koledzy zrobiłem log dynamiczny grupy 023 i proszę napisac w jakiej kondycji sa bipy pompowtryskow Log (0 - 023) no i problem widac jak na dloni ...
arek182 Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Opublikowano 15 Marca 2014 czyli mam rozumieć ze powoli koncza się pompowtryski bo jest za duza wartość minusowa bipow ---------- Post dopisany at 12:34 ---------- Poprzedni post napisany at 00:20 ---------- witam wrzuciłem logi dyn grup 001,004 018 Log (0 - 001) Log (1 - 018) Log (2 - 004)
waldi2807 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 A czy to nie problem gdzieś z układem paliwowym jak bipy wchodzą mocno na minus?
adrian998998 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Sprawdz Pompe paliwa i Vacu bo cos malo paliwa jest jak szarpie. Filtr paliwa wymieniony?? W jakim przedziale szarpie i na jakich biegach?? ---------- Post dopisany at 11:00 ---------- Poprzedni post napisany at 10:59 ---------- Moze byc rowniez ze pompki sa zabite i tez na minusie bedzie pokazywac
Biszczan Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Rozrząd do ponownego ustawienia. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
machina Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Do zmierzenia ciśnienie paliwa na pompie tandem, 3 pompka wyraźnie odstaje od pozostałych i kończy żywot
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się