Ravenq Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Ja kolego zamontowałem dystanse 13mm na przód i 17mm na tył.
mielarz Opublikowano 14 Czerwca 2015 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Ja kolego zamontowałem dystanse 13mm na przód i 17mm na tył. A jaką masz szerokość felgi i jakie et? Jaki rozmiar opony? Koła mieszczą się bez problemu w nadkolach?
Koralgol Opublikowano 17 Czerwca 2015 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Panowie pomóżcie, bo mam do kupienia dość nietypowe felgi 17" i opony 225/45, które chce założyć do s4 B5 98r :Przód 8J ET30Tył 9J ET30Będzie ok ??? Dodatkowo chciałem się dowiedzieć jakie jest idealne ET przy feldze 17" i 8J i oponie 225/45 dla B5, bo takie są najbardziej popularne ?
MŁODZIAN Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 ja mam ronale 17"8j et 35 225/45 i z nadkolem jest na równo.wydaje mi się że z tyłu się zmieścisz ale z przodu nie jestem pewien czy nie będzie obcierać podczas skręcania ale może ktoś się wypowie kto bardziej się zna
mielarz Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Panowie kupiłem nowe felgi i mam problem z założeniem dekielków na tył. Na zdjęciu widać jak to wygląda, czy poza dystansami jest jakieś wyjście? http://ifotos.pl/zobacz/201504251_wwhwxxn.jpg Witam. I jak udało się rozwiązać problem? Bo ja ma podobny kłopot, z tym że u mnie kapsel od piasty nie wystaje aż tak mocno. Kupiłem felgi Avus 3 17cali, szerokość 7cali, et38 i zastanawiam się jak zamontować tylnie dekielki. Na siłe da się je wcisnąć, ale potem jest problem ze zdjęciem ich. Wymyśliłem dwie opcje: albo spróbować podszlifować lekko kapsel i trzpienie mocujące dekielek (co nie za bardzo mi się podoba), albo zastosować jakieś dystanse. I tu moje pytanie jakiej grubości dystanse zamontować? Zeby przy et38 felga za bardzo nie wystawała (opony będą 205/50). Może ktoś już przerabiał ten temat i wie ćoś więcej jak dobrać dystanse, albo jak to wymierzyć. Problem rozwiązany, Dystanse 7mm załatwiły sprawę, dekielki wchodzą bez problemu.
Xxwojtus123xX Opublikowano 27 Czerwca 2015 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Panowie, szybkie pytanko Przód 19', 9J ET 48Tył19', 10J ET 45 Da się to upchać jakoś? Musiałbym jeszcze dystansik zmieniający rozstaw zastosować
razk Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 (edytowane) Witam kolegów. Jestem na kupnie felg. 17stek lub 18stek. Podobają mi się felgi 18stki z opona 225/40 Et 45 8,5J . Tylko nie wiem czy podejdą? Dobre ET? Nie będzie wystawać ocierać? (oryginalne zawieszenie). Pod koniec roku myślę obniżyć auto, bo teraz mam inne wydatki. Dziękuje za pomoc. ja mam takie felgi tylko ori 19" 8,5J ET45 z A8 D3. w 2.8Q sedan 95r na dosc mocno skreconym gwincie potrzebowalem dystans z przodu 5mm a z tylu 10mm i bylo ok. o dziwo w avancie ośce 98r. i serii zawieszeniu przy wlozeniu tych samych dystansow i kól srodki byly za ciasno. musialem zalozyc 10mm przod i 13mm tyl. Opony 235/35/19. Myslalem ze czytam ostatnia strone a to pierwsza Odpowiedz na mega starego posta A teraz moje pytanie. Chce zmienic kola na przyszly sezon bo te z A8 juz mi sie znudzily. Tez beda 19" 8,5J z tym ze zestaw ktory planuje kupic ma ET45 z przodu i ET35 z tylu (wiekszy rant). Auto S4 B5. czy wystarczy zastosowac dystans 10mm z przodu zeby wyszlo ET35 a z tylu zostawic bez zeby pasowalo? A moze celowac blizej ET30 ? powiedzmy 13mm przod, 5mm tyl? Trzeba bedzie "doginac" te wewnetrzne krawedzie przednich nadkoli przy glebie? Ostatnie pytanie dot. opon: przy 8,5J zostawic jak do te pory 235/35/19? chodzi mi po glowie 225/35/19 ale nie wiem czy naciag nie bedzie za duzy. Edytowane 14 Lipca 2015 przez razk
j4s2c2vr Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 Nie bedzie duzego naciagu... Mam teraz 225/40 na feldze 8,5 18" i naciag jest minimalny. Nie sadze, ze przy profilu 35 na 19" bedzie duża różnica...
Jaco90 Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 Witam kolegów.Otóż posiadam felgi 18 8J ET 45 przód , ET 33 Tył. Opony 225/40. Pro koza na zawieszeniu 1BA. Myślałem już dawno nad gwintem ale postanowiłem wpakować fundusze w coś innego.Myśle nad sprężynami -30 lub-40 do seryjnych amorków. I pytanie do was koledzy , czy ktoś lata na takim zestawie? lub miał styczność? Nic nie bedzie tarło przy springach-40 ? Jakiej firmy ew, polecacie?Dzięki za pomoc
Lukasz eS. Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 Ja jezdzilem przez jakis czas za zawieszeniu 1BA + Springi Weitec - 40mm. Co do tylu to spoko, nawet jak byl zaladowany i 2 os z tylu. Natomiast przod dosyc szybko zmienilem i kupilem gwint poniewaz, przod za bardzo "plywal". Przy progach zwalniajacych byla masakra. Harowalem spodem, trzeba byl na prawde po woli i delikatnie zjezdzac.
dliwski Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 Szybkie pytanie Panowie: felga 8J 18" ET 35 na oponie 225/40 - będzie to pasować do mojej B5?
przemek11 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 (edytowane) Panowie przydarzyło się któremuś z was coś takiego z oponą? TO JEST STRONA WEWNĘTRZNA OPONY <a href=http://zapodaj.net/92370cc2518d5.jpg.html>20151031_131551.jpg</a> felga 17" z et 32 i 7,5J, opona 225/45 przy glebie tak mniej więcej na równo opona - błotnik tak mi się wydaje, że obciera czasem w miejscu gdzie wahacze górne mocowane są ze zwrotnicą ani nie czuć ani nie słychać momentu obtarcia, a gdy auto stoi nic nie dotyka opony tak dla formalności Edytowane 1 Listopada 2015 przez przemek11
tomasz102 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opublikowano 1 Listopada 2015 Opona wygląda na zarżniętą jak sandały Mojżesza. Bieżnika tam za dużo nie ma Wygląda jak zużycie pod wpływem negatywu, ale też są rozdarcia jakby faktycznie tarła o coś. Przy tych parametrach nie powinna obcierać o wahacz.
przemek11 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 no jest już zużyta, do końca tego sezonu miała dotrwać tylko i inne miały wpaść. w sobote zdejmuje koło bo przegub wymieniałem patrze a to taka niespodzianka bo moim zdaniem wczesniej nic mi nie tarło, tzn jeżdze na glebie i tych oponach od marca i kilka razy zdejmowałem koło to nie widziałem takiego starcia na brzegu nawet małego, dopiero teraz. dlatego też mnie troche to dziwi bo na takich rozmiarach nie tylko ja sam jeżdze i u innych jest CHYBA wszystko ok, może gwint za miękki i dobija na nierównościach
mebleusz Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 19x9,5 et42 , duzo dystansu trzeba bedzie dawac do avanta na tyl? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
tomasz102 Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 19x9,5 et42 , duzo dystansu trzeba bedzie dawac do avanta na tyl? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Bez dystansu już będzie wystawało około 1 cm.
wodz Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 19x9,5 et42 , duzo dystansu trzeba bedzie dawac do avanta na tyl? A wejdzie 9,5"? U mnie 9" na ET35 od sprężyny od gwintu raptem 4mm i nadkole lekko musiałem rolką potraktować żeby się mieściło w błotnik.
tomasz102 Opublikowano 6 Listopada 2015 Opublikowano 6 Listopada 2015 No na pewno dystans by musiał być i to nie mały. Skoro bez dystansu już około o 1 cm za dużo to z dystansem będzie dopiero german style. Wszystko jest do ogarnięcia, ale to się wiąże z kosztami.
BigDaniel Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Siemka. Mam felgi wraz z oponami na zamiane. 18" 225/40 8.0J ET35 5×112 Zamienie na 16" 205/55. Jak cos to [email protected]. Pozdro.
keicam217 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Opublikowano 14 Grudnia 2015 Witam. Ma ktoś może fotki avanta na 18" z zawiasem 1BA? BO mam 17" teraz i jest okazja się zamienić Nikt?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się