siwy_gt Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Witam. Jakiś czas temu kupiłem Audi A4 b5 1.8 z instalacją lpg na początku coś pukało w wydechu przy schodzeniu z obrotów ( podczas hamowania silnikiem na biegu) bo pewnym czasie zaczęło walić tak strasznie że mam obydwa tłumiki w strzępach, pojechałem go gazownika nr1 który nic nie zrobił skasował za podłączenie kompa a całą winę zwalił na cewkę więc zmieniłem gazownika, gazownik nr2 wgrał nowe mapy i wyczyścił listwę wtryskową lpg Poprawiło się znacznie bo auto nie strzela już cały czas ale tylko zaraz po przełączeniu się z beny na lpg, i co dziwne szansa że strzeli jest od momentu przełączenia się na lpg do 2-3 pierwszych kilometrów , po przejechaniu 3 kilometrów jest idealnie nic się nie dzieje auto nie strzela ( tak jak by temperatura była za niska czy co bo jak się zagrzeje przez te 3 kilometry jest ok). Byłem już kilka razy u tego gazownika i kalibrował mi listwę i podnosił temperaturę przełączania się na lpg z 30 na 35 i na 40 stopni (więcej chyba nie ma sensu ) Gazownik powiedział że jego zdaniem pozostała listwa i on by ją wymienił jeszcze ale nie daje żadnej gwaranci że to pomorze i sam mówił że podczas regulacji działała i reagowała poprawnie. Co wy o tym myślicie dodam też ze na kąpie sonda dział a poprawnie
edekxp Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Strzały to są przy instalacji II gen.Dziwne że przy sekwencji strzela, ale wszystko możliwe. Jaką masz listwę, jak ten gazownik kalibrował, na słuch? Jeżeli są wytłuczone uszczelki i tłoczki to kalibracja nic nie da. Kup nową listwę np FastReg ustaw dobrze mapy i będzie dobrze
siwy_gt Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Opublikowano 15 Marca 2014 moja listwa to VALTEK 3OHM czerwona
sony_dark Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 no to sie nie ma co dziwić prawie każdy Ci powie że te valdki sa do d*py jak papier toaletowy
darko Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Valdemary już wyzionęły ducha i żadna regulacja już im nie pomoże,a czy gazownik nie może podmienić wtrysków na inne na próbę i jak będzie dobrze to za to zapłacisz, cewka temu wszystkiemu też może być winna, wtryski proponowałbym co najmniej taki LISTWA WTRYSKOWA AC W01 4CYL (4053621749) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. lub jeśli masz trochę budżetu to Hana lub Barracuda montowane pojedynczo na trójnikach
Mateusz00 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 ja też mam valteki, też cykały, auto falowało ogólnie wszystko do d*py... ale! wystarczy, że gazownik wie co robi, kumpel zregenerował i skalibrował valteki (teraz praktycznie nie słychać, że pracują), zrobił kompensację, do tego strojenie w trasie i auto śmiga jak marzenie. nie twierdzę, że valteki są super, wręcz przeciwnie, planuję je zmienić, jak będę miał więcej kasy, ale narazie musi wystarczyć rozwiązanie tymczasowe, które jest całkiem ok.
siwy_gt Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Opublikowano 15 Marca 2014 Nie morze wstawić listwy na próbę ponieważ jak ją już rozpakuje i wstawi a to nadal nic nie da to nie będzie mógł jej oddać bo mu sklep używanej nie przyjmie skoro sama listwa jest sprawna. chyba zaryzykuje na własna rękę i kupie jakaś listwę i ją wstawię sam a pojadę do gazownika tylko na kalibracje bo on mi powiedział że listwa z wymianą to koszt ok 300-350 zł Tak ze doradźcie mi coś tak w miarę sensownego tak max do 200zł to co polecił darko LISTWA WTRYSKOWA AC W01 4CYL (4053621749) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. ale stego co wyczytałem ta listwa od darko to jest listwa 2ohm a moja stara było 3ohm czy to ma jakieś znaczenie czy nie czy morze FastReg od edekxp albo coś jeszcze . dodam jeszcze ze mam instalacje stag 4
darko Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 to co to za gazownik,jak ma umówiony montaż to dopiero kupuje zestaw ? przecież jakby podmieniona listwa u Ciebie nie zdała egzaminu to może ją zamontować w innym aucie, AC W01 jest dobrą listwą,też ją miałem i sprawowała się dobrze ale z racji tego,że mam możliwość montowania w gratisie różnych gazowych rzeczy założone są teraz Hany na trójnikach, dysze w AC rozwierć na 2,4 ---------- Post dopisany at 22:01 ---------- Poprzedni post napisany at 22:00 ---------- masz Stag 4 eco czy plus
siwy_gt Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Opublikowano 15 Marca 2014 a ta różnica z tymi ohm ma jakie znaczenie
siwy_gt Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Opublikowano 16 Marca 2014 a dla czego rozwierca te dysze oryginalne są za małe jeśli oryginalne są za małe to może lepiej kupić te listwę listwa wtryski AC W01 BFC duża moc stag 4-cyl (4048062015) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
darko Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 dysze rozwierca się,żeby je dobrać do mocy silnika, w tej listwie podanej przez Ciebie dysze też są do rozwiercenia,ta listwa podana przez mnie jest wystarczająca
ivan1977 Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 Strzały mogą sie zdarzyć i na sekwencji miałem tak i w Hondzie jak i w Mitsubishi Valteki nie są aż tak złe jak gazol wie co i jak zrobić ale generalnie polecam wymiane na AEB u mnie w Mitsu taka wymiana załatwiła sprawę + oczywiście wymiana fajkocewek
siwy_gt Opublikowano 19 Marca 2014 Autor Opublikowano 19 Marca 2014 Zamówiłem tom listwę AC W01 czekan jak przyjdzie i jadę z nią do gazownika który mi ja zamontuje i z kalibruje bo jak się pytałem ile to będzie kosztować to powiedział że 100zł beż względu czy on mi ją zamontuje i ustawi czy ja ją zamontuje a on tylko ustawi widz nie widzę sensu żebym sam ją montował A swoja droga to nie wiem z kont oni biorą listwy bo jak się byłem pytać o ten montaż to pytałem się tez o listwy to powiedział mi za VALTEKA takiego jak mój 230zł a jak się spytałem o coś lepszego to powiedział m i że tak kole 300 trzeba wybulić.
edekxp Opublikowano 19 Marca 2014 Opublikowano 19 Marca 2014 100zł? ale zdzierstwo. Za 150zł to ja znajomemu zmieniałem całą instalację z dream na staga + kalibracja Sam zamontuj i kup sobie interfejs za 40zł i sam ustaw mapę.Skoro nowa listwa to nie trzeba kalibrować
siwy_gt Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Opublikowano 26 Marca 2014 Witam ponownie trzy dni temu zmieniłem tom listwę na nową na początku wydawało się że jest dobrze na drugi dzień podczas drogi do pracy coś zaczęło lekko pyrkotać z wydechu podczas hamowania silnikiem ale jadą do pracy nie mam możliwości dobrze rozbujać auta dzisiaj postanowiłem je przetestować i co i jest bez zamian świeżo po przełączeniu się na gaz jebło w wydech podczas hamowania silnikiem, jedyna ewentualna poprawa to morze jest to że odcinek na którym występują stały się skrócił tak max do 1-1,5 kilometra od przełączenia się na gaz potem jest bobrze i to jest najdziwniejsze ze szansa na strzały występuje tylko na tak krótkim odcinku od przełączenia się na gaz a potem jak ręką odjął na moje oko morze to być spowodowane temperaturą bo przez tak krótki odcinek po przełączeniu się na gaz inne parametry silnika się nie zmieniają wcześniej podnosiłem temperaturę do 40 ale podczas wymiany kazałem ją obniżyć z powrotem do 30 jatro pojade do gazownika zeby ja podniysł do 40 ale jak to nie pomorze to nie mam pojęcia może wy macie jakieś pomysły
edekxp Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 U siebie mam 20 stopni i nic nie strzela, może czujnik masz walnięty
siwy_gt Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Opublikowano 27 Marca 2014 na ten moment to nie mam wydechu dosłownie odbywa są rozerwane środkowy jak i końcowy
sony_dark Opublikowano 27 Marca 2014 Opublikowano 27 Marca 2014 no to widzisz zajmij się też wydechem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się