pablo15005 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 kurde skrecilbym u siebie jeszcze z tylu mam z 1cm gwintu ale jak jezdzic
peacenotwar Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2014 kurde skrecilbym u siebie jeszcze z tylu mam z 1cm gwintu ale jak jezdzic Kręć! Najwyżej będziesz zawracał przy progach zwalniających. Nie mierzyłem nigdy. Tutaj krzywo stoi - nierówny teren. Normalnie jest trochę więcej miejsca z tyłu a z przodu mniej. Ale chyba będę dążył do opuszczenia jeszcze. Myślicie, że jak wywalę jedną nakrętkę z gwintu to staną się złe rzeczy? no tył na focie kozak:kox:, ja mam tylko po jednej nakrętce w Kw, W KW z przodu też mam jedną. Na tyle w FK są dwie. Najwyżej babola naspawam, żeby w dół się nie ruszyła i git będzie?
peacenotwar Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2014 Ja mam nie srebrne FK,a żółte i w tej wersji chyba nigdy nie było helperów.
Przemek0922 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Boże ty jeździsz ja mam do nadkola 62 cm i mnie denerwoje ze ranty mi sie wyginaja albo ze obciera na dołkach ale sutko sie prezentuje zacnie .
kaFFFar Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Kurfa , ale ta fura z tylu ma za***iście ogarnięte ranty
Kowi87 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Boże ty jeździsz ja mam do nadkola 62 cm i mnie denerwoje ze ranty mi sie wyginaja albo ze obciera na dołkach ale sutko sie prezentuje zacnie . 62 to nie gleba:wink:
Duds Opublikowano 29 Czerwca 2014 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Boże ty jeździsz ja mam do nadkola 62 cm i mnie denerwoje ze ranty mi sie wyginaja albo ze obciera na dołkach ale sutko sie prezentuje zacnie . 62 to nie gleba:wink: +1
peacenotwar Opublikowano 29 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2014 Boże ty jeździsz ja mam do nadkola 62 cm i mnie denerwoje ze ranty mi sie wyginaja albo ze obciera na dołkach ale sutko sie prezentuje zacnie . Pomierzyłem przed chwilą i z przodu jest 57,5cm a z tyłu 58cm. Mierząc przez środek felgi (w FWD z tyłu ma to znaczenie). Z przodu jeszcze chcę urwać 1,5cm, bo niżej już nie będzie dać się skręcać
czorny_07 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Boże ty jeździsz ja mam do nadkola 62 cm i mnie denerwoje ze ranty mi sie wyginaja albo ze obciera na dołkach ale sutko sie prezentuje zacnie . Pomierzyłem przed chwilą i z przodu jest 57,5cm a z tyłu 58cm. Mierząc przez środek felgi (w FWD z tyłu ma to znaczenie). Z przodu jeszcze chcę urwać 1,5cm, bo niżej już nie będzie dać się skręcać nie urwiesz 1,5cm, bo wachacze oprą Ci sie o bude max to jest 56,5(w zależności od profilu opony)
slepy Opublikowano 29 Czerwca 2014 Opublikowano 29 Czerwca 2014 poka no jakie foto na równym, jak to siedzi:wink:
peacenotwar Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Opublikowano 26 Lipca 2014 Boże ty jeździsz ja mam do nadkola 62 cm i mnie denerwoje ze ranty mi sie wyginaja albo ze obciera na dołkach ale sutko sie prezentuje zacnie . Pomierzyłem przed chwilą i z przodu jest 57,5cm a z tyłu 58cm. Mierząc przez środek felgi (w FWD z tyłu ma to znaczenie). Z przodu jeszcze chcę urwać 1,5cm, bo niżej już nie będzie dać się skręcać nie urwiesz 1,5cm, bo wachacze oprą Ci sie o bude max to jest 56,5(w zależności od profilu opony) Da się to jakoś obejść nie tnąc pół budy? ---------- Post dopisany at 17:08 ---------- Poprzedni post napisany at 17:02 ---------- poka no jakie foto na równym, jak to siedzi:wink: Tył: Potrzeba szerokości bardziej niż opuszczania A przód tak jak tutaj stoi, bo nie kręciłem go jeszcze ---------- Post dopisany 19-07-2014 at 14:05 ---------- Poprzedni post napisany 29-06-2014 at 17:08 ---------- Pozdro z 2getair ---------- Post dopisany 21-07-2014 at 14:12 ---------- Poprzedni post napisany 19-07-2014 at 14:05 ---------- 2getair ---------- Post dopisany 26-07-2014 at 12:22 ---------- Poprzedni post napisany 21-07-2014 at 14:12 ---------- Małe kręcenie przodem. 4.3cm wahacz od ziemi [emoji41][emoji41][emoji41]
czorny_07 Opublikowano 26 Lipca 2014 Opublikowano 26 Lipca 2014 Boże ty jeździsz ja mam do nadkola 62 cm i mnie denerwoje ze ranty mi sie wyginaja albo ze obciera na dołkach ale sutko sie prezentuje zacnie . Pomierzyłem przed chwilą i z przodu jest 57,5cm a z tyłu 58cm. Mierząc przez środek felgi (w FWD z tyłu ma to znaczenie). Z przodu jeszcze chcę urwać 1,5cm, bo niżej już nie będzie dać się skręcać nie urwiesz 1,5cm, bo wachacze oprą Ci sie o bude max to jest 56,5(w zależności od profilu opony) Da się to jakoś obejść nie tnąc pół budy? ---------- Post dopisany at 17:08 ---------- Poprzedni post napisany at 17:02 ---------- poka no jakie foto na równym, jak to siedzi:wink: Tył: http://img.tapatalk.com/d/14/06/29/ha9y6a4e.jpg Potrzeba szerokości bardziej niż opuszczania A przód tak jak tutaj stoi, bo nie kręciłem go jeszcze http://s29.postimg.org/a8oau4uw3/Audi_715063.jpg ---------- Post dopisany 19-07-2014 at 14:05 ---------- Poprzedni post napisany 29-06-2014 at 17:08 ---------- Pozdro z 2getair http://img.tapatalk.com/d/14/07/19/veru5a4a.jpg ---------- Post dopisany 21-07-2014 at 14:12 ---------- Poprzedni post napisany 19-07-2014 at 14:05 ---------- 2getair http://img.tapatalk.com/d/14/07/21/yzasahe8.jpg ---------- Post dopisany 26-07-2014 at 12:22 ---------- Poprzedni post napisany 21-07-2014 at 14:12 ---------- Małe kręcenie przodem. 4.3cm wahacz od ziemi [emoji41][emoji41][emoji41]http://img.tapatalk.com/d/14/07/26/da5u5uga.jpg wyjmujesz amor z auta, żeby kręcic nizej?
peacenotwar Opublikowano 2 Września 2014 Autor Opublikowano 2 Września 2014 (edytowane) Tak, ponieważ był zapieczony Był 2getair 2, teraz Allstars Tuning Weekend... Jeszcze RubRockerz w przyszły weekend Z ASTW. Zdjęcie od znanej już Ani Gejdy Takie piękne od rejsizmu z ASTW I z End Of Season Party 2014 w Skierniewicach. No i trochę się zdziwiłem, bo autko dostało taką nagrodę Edytowane 15 Września 2014 przez peacenotwar
kaFFFar Opublikowano 2 Września 2014 Opublikowano 2 Września 2014 Trochę podobna do mojej xD pięknie sie prezentuje . Jak mozna wiedzieć ile masz cm nadkola / ziemia . Pzdr i gratki audi
peacenotwar Opublikowano 2 Września 2014 Autor Opublikowano 2 Września 2014 (edytowane) Nie widzę zbyt wielkiego podobieństwa Było z przodu 57,5, ale zdjąłem jeszcze półtora centa z gwintu, to pewnie zszedł z 1,3cm (bo amor jest delikatnie odchylony względem pionu). A tył 58cm. Ale też to było mierzone na deskach itp. W ogóle jakoś średnio mnie to interesuje Ważniejszy wahacz od ziemi. Niestety na obecnym setupie nie zejdzie przód niżej, bo przy skręcaniu zapałka ledwo wchodzi między nadkole i oponę. Edytowane 2 Września 2014 przez peacenotwar
a4-freunde Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 (edytowane) Szkoda ze nie zrobione od podstaw przed jednego właściciela ... tylko ktoś zrobił a ktos inny dokonczył dzieła .... auto bardzo ładne i rzuca na kolana Edytowane 3 Września 2014 przez a4-freunde
peacenotwar Opublikowano 8 Września 2014 Autor Opublikowano 8 Września 2014 (edytowane) Wątpię, żebym cokolwiek inaczej zrobił, jakbym robił od zera. Zwykła oem eska, którą planowałem wraz z zakupem b5. Więc tak na prawdę oszczędziłem czasu (którego mam mało) i nerwów... o kwicie nie wspominając. Rozwaliło mnie to zdjęcie <3 Na relacji z 2getair od lowmode też w kilku kadrach się złapało. Jeszcze przed skręceniem przodu o 1.5cm Edytowane 15 Września 2014 przez peacenotwar
Rekomendowane odpowiedzi