Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe do Audi A4 B8?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej! Raczej, tak jak mówisz, nie zamierzam bawić się w swapy.

Skłaniam się ku tarczom Zimmermanna i klockom Ferodo. Wal śmiało na priv.

Opublikowano
7 godzin temu, dzolix napisał:

Hej! Raczej, tak jak mówisz, nie zamierzam bawić się w swapy.

faktycznie zabawa .....

do wymiany tarcz i tak musisz zdjemowac jarzma

a hamowanie na 314 to porazka

Opublikowano

Ok, rozumiem. To ile PLN'ów więcej muszę wydać na swapa? (pomijając koszt tarczy i klocków)

Opublikowano
10 godzin temu, dzolix napisał:

Ok, rozumiem. To ile PLN'ów więcej muszę wydać na swapa? (pomijając koszt tarczy i klocków)

Nowe Tarcze i klocki ori plyn audi

zaciski po gruntownej regeneracji pomalowane.proszkowo

1300zl

Opublikowano

Panowie - podacie propozycje cenowe:

Audi A4 B8 2.0tdi/136ph CJCB 2012 lift. WIN: WAUZZZ8K*DA027662- lato 17x7,5 et28, zima 16x7 et46.

Zmiana hamulców przód tył:

1sza opcja: tarcze + klocki ate seria, (jak kojarzę: przód 314, tył niewentylowany 300)

2ga opcja: tarcze + klocki + zaciski - przód 320, tył wentylowany 300

Kwoty i jak odebrać -  na priv?

Opublikowano

WIN: WAUZZZ8K8DA027662

Opublikowano (edytowane)

Siema,

szukam kogoś, kto pomoże dobrać mi klocki i tarcze do mojej A4 B8. Nie mam czasu i ochoty na przeglądanie dziesiątek źródeł, wolę poradzić się kogoś doświadczonego w temacie. Nie mam pojęcia jak to wszystko można ze sobą wymieniać itd. Raczej raczkuję w motoryzacji. Widziałem, że kilka osób z forum się tym zajmuje i nawet sprzedaje takie części. Chciałbym się zdzwonić, porozmawiać i ustalić co będzie dla mnie najlepsze (wielkości tarcz, rodzaje itd.). W zamian za pomoc kupię tarcze i klocki od osoby, która mi doradzi.

Mam A4 B8 2.0 TFSI 211KM Quattro 2010. Myślałem o zestawie tarcze Zimmerman + klocki Ferodo. Piszcie śmiało prywatne wiadomości.

P.s. po doborze napiszę tu co ustaliliśmy, dla osób z podobną sytuacją.

VIN: WAU ZZZ 8K0 AN0 031 20

Trochę poza tematem: może mi ktoś też powiedzieć, czy istnieją jakieś miejsca w internecie, że mogę sobie sprawdzić numery oryginalnych części po VIN?

Edytowane przez konrad.t
Opublikowano
Godzinę temu, konrad.t napisał:

1. Chciałbym się zdzwonić, porozmawiać i ustalić co będzie dla mnie najlepsze (wielkości tarcz, rodzaje itd.). W zamian za pomoc kupię tarcze i klocki od osoby, która mi doradzi.

2. Trochę poza tematem: może mi ktoś też powiedzieć, czy istnieją jakieś miejsca w internecie, że mogę sobie sprawdzić numery oryginalnych części po VIN?

1. Oczywiście świadomość tego co chcesz zamontować to ważna sprawa.

Nie mam nic do tego abyś zakupił części od kogoś kto Ci doradzi i ma dobre ceny.

Ja kupuję części zwykle jak sam to robię, co poniektórzy mechanicy z różnych przyczyn nie chcą pracować na częściach zakupionych przez właściciela pojazdu.

Osobiście zawsze zaczynam od rozmowy z moim mechanikiem i wtedy dobór części oraz ustalenie kto kupuje.

Można mieć super części ale nie kumatego mechanika, który to wszystko schrzani.

Wymiana tarcz i klocków to nie wszystko w tym temacie są jeszcze szczegóły na które trzeba być przygotowanym a nie działać potem tak aby to tylko złożyć i mieć z głowy.

2. ETKA.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, KINIAM napisał:

1. Oczywiście świadomość tego co chcesz zamontować to ważna sprawa.

Nie mam nic do tego abyś zakupił części od kogoś kto Ci doradzi i ma dobre ceny.

Ja kupuję części zwykle jak sam to robię, co poniektórzy mechanicy z różnych przyczyn nie chcą pracować na częściach zakupionych przez właściciela pojazdu.

Osobiście zawsze zaczynam od rozmowy z moim mechanikiem i wtedy dobór części oraz ustalenie kto kupuje.

Można mieć super części ale nie kumatego mechanika, który to wszystko schrzani.

Wymiana tarcz i klocków to nie wszystko w tym temacie są jeszcze szczegóły na które trzeba być przygotowanym a nie działać potem tak aby to tylko złożyć i mieć z głowy.

Oczywiście, może zbyt bardzo uprościłem to co mam na myśli, ale właśnie w takim kontekście rozmowa mnie interesuje. Nie chodzi jedynie o to, żeby "weszło".

Dobre ceny nie są moim kryterium ;) 

Z mechanikiem jestem już dogadany i to co kupię również będzie z nim skonsultowane.

Godzinę temu, KINIAM napisał:

2. ETKA.

Czy ETKA jest dostępna też dla zwykłych użytkowników? Czy tylko dla firm?

Edytowane przez konrad.t
Opublikowano
3 godziny temu, konrad.t napisał:

1. Dobre ceny nie są moim kryterium ;) 

2. Z mechanikiem jestem już dogadany i to co kupię również będzie z nim skonsultowane.

3. Czy ETKA jest dostępna też dla zwykłych użytkowników? Czy tylko dla firm?

1. OK ale za to samo możesz zapłacić w ASO czy renomowanym sklepie kwotę kilka razy większa niż produkt bezpośrednio w opakowaniu od producenta.

Czasem jak widzę faktury to zastanawiam się czy do oleju dolano Goldwaser a tarcze pozłocono.

Nawet moi mechanicy czasem korzystają z tego co uda mi się kupić w nieprzyzwoicie niskich cenach.

2. I to mechanik powinien Ci dać listę zakupów jak już napisałem są szczegóły: zestawy montażowe klocków , zestawy naprawcze zacisków itd.

3. Nie wiem jak jest teraz w Polsce z wejściem na ETKĘ wiem, że z początkiem bieżącego  roku wszelki dostęp do serwisówek miał się zmienić na odpłatny.

Opublikowano
35 minut temu, KINIAM napisał:

1. OK ale za to samo możesz zapłacić w ASO czy renomowanym sklepie kwotę kilka razy większa niż produkt bezpośrednio w opakowaniu od producenta.

Czasem jak widzę faktury to zastanawiam się czy do oleju dolano Goldwaser a tarcze pozłocono.

Nawet moi mechanicy czasem korzystają z tego co uda mi się kupić w nieprzyzwoicie niskich cenach.

2. I to mechanik powinien Ci dać listę zakupów jak już napisałem są szczegóły: zestawy montażowe klocków , zestawy naprawcze zacisków itd.

3. Nie wiem jak jest teraz w Polsce z wejściem na ETKĘ wiem, że z początkiem bieżącego  roku wszelki dostęp do serwisówek miał się zmienić na odpłatny.

 

4 godziny temu, konrad.t napisał:

Oczywiście, może zbyt bardzo uprościłem to co mam na myśli, ale właśnie w takim kontekście rozmowa mnie interesuje. Nie chodzi jedynie o to, żeby "weszło".

Dobre ceny nie są moim kryterium ;) 

Z mechanikiem jestem już dogadany i to co kupię również będzie z nim skonsultowane.

Czy ETKA jest dostępna też dla zwykłych użytkowników? Czy tylko dla firm?

Ciężko teraz o coś bezpłatnego.  Każdy jednak kto handluje częsciami ma przeważnie partslink24.

Opublikowano

Witam Panowie i Panie.

Czy do tarcz Zimmerman Sport albo Zimmerman Black Z, nadają się zwykłe klocki Ferodo Premier, czy trzeba iść w DS Performance? Bo w moim przypadku Ferodo Premier( FDB4044) to koszt ~220-250 zł, a DSy (FDS4044) to prawie 700 zł i czy przy jeździe 50% autostrady,  30% pozamiejskie drogi, 20% miasto i 10% lekkie szalenie autem jest sens wydawania prawie 3x więcej za klocki?

PS. Pytanie do znawców czy opłaca się dopłacać do Zimmermanow Black Z?

 

Pozdrawiam

 

Opublikowano

Do każdego typu z podanych tarcz można zastosować zarówno Ferodo Premier jak i Ferodo DS Performance. Zimmermann Black Z to tarcza nacinana czyli zupełnie inna charakterystyka, dużo bardziej "agresywna" tarcza, nacięcia ścinają utlenioną, spaloną warstwę okładziny zapewniając wysoki współczynnik tarcia. Do cywilnej jazdy w zupełności wystarczą tarcze wiercone, zastanów się jednak czy nie lepiej zrezygnować z tarcz wierconych na rzecz gładkich i zaoszczędzone pieniądze dołożyć do klocków o podwyższonych parametrach, to bardziej odczuwalnie wpłynie na poprawę skuteczności hamulców.

Opublikowano
3 godziny temu, Trawin napisał:

Witam Panowie i Panie.

Czy do tarcz Zimmerman Sport albo Zimmerman Black Z, nadają się zwykłe klocki Ferodo Premier, czy trzeba iść w DS Performance? Bo w moim przypadku Ferodo Premier( FDB4044) to koszt ~220-250 zł, a DSy (FDS4044) to prawie 700 zł i czy przy jeździe 50% autostrady,  30% pozamiejskie drogi, 20% miasto i 10% lekkie szalenie autem jest sens wydawania prawie 3x więcej za klocki?

PS. Pytanie do znawców czy opłaca się dopłacać do Zimmermanow Black Z?

 

Pozdrawiam

 

Masz seryjne hamulce? 320mm?

Opublikowano

Tak mam seryjne 320mm. A silnik w najbliższych 3 miesiącach ma zostać poddany Chipsowi na ~300 KM.

Opublikowano
9 minut temu, Trawin napisał:

Tak mam seryjne 320mm. A silnik w najbliższych 3 miesiącach ma zostać poddany Chipsowi na ~300 KM.

To zamiast pakować pieniadze w drogie tarcze lepiej założ jakiś większy hamulec. WYjdzie cenowo podobnie a efekt będzie znacznie lepszy. jak chcesz to mam np 4-tłok Brembo do Twojego auta.

Sama taracza Ci różnicy nie zrobi.

Opublikowano
40 minut temu, Trawin napisał:

Tak mam seryjne 320mm. A silnik w najbliższych 3 miesiącach ma zostać poddany Chipsowi na ~300 KM.

Do tej skali tylko 345/330 mm

Opublikowano

Witam. Co sądzicie o tym zestawie? 

Tarcze-Klocki-Przod-Tyl-BREMBO-do-AUDI-A
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 1036 zł - Tarcze Klocki Przód+Tył BREMBO do AUDI A4 B8 314mm (7998044650). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

 

Opublikowano

Jest OK ale lepiej Zimmermann + Ferodo. Podaj VIN na PW to przygotuje dla Ciebie dobrą ofertę.

Opublikowano
12 godzin temu, Adam-Lewian napisał:

Jest OK ale lepiej Zimmermann + Ferodo. Podaj VIN na PW to przygotuje dla Ciebie dobrą ofertę.

Tak na opinii fachowca można polegać.

Reprezentuje Kolega jeden z najlepszych sklepów z jakim miałem do czynienia i piszę to bez żadnych podtekstów, znam Was od 2000 roku z jak najlepszej strony.

Pełen profesjonalizm i podejście do klienta na każdą kieszeń z uzasadnieniem, doradztwem.

W przyszłości pozwolę sobie na odrobinę prywaty.

Serdecznie pozdrawiam.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...