kotu Opublikowano 13 Października 2017 Opublikowano 13 Października 2017 (edytowane) W zeszłym tygodniu demontowałem zamek kierowcy. Czyściłem styki obu silniczków myślałem, że wina jest tam ale dzieje się to samo (raz na trzy razy nie otworzy). Chyba winne są szczotki w silniczku czy ktoś otwierał je?? Próbował ktoś dopasować sam nowy silniczek?? Który jest odpowiedzialny za otwieranie a który za zamykanie?? Jakaś masakra z tymi zamkami w grupie VAG. W VW Passat B5 miałem ciągły problem z mikrowłącznikiem a w B8 silniczki :/ Edytowane 13 Października 2017 przez kotu
kawowy19 Opublikowano 13 Października 2017 Opublikowano 13 Października 2017 ja lekko doginałem styki od silniczka. Bo sam silniczek to chyba ciężko rozebrać i dopasować inny
corradoowner Opublikowano 15 Października 2017 Opublikowano 15 Października 2017 (edytowane) Nie chcę zakładać nowego tematu więc napiszę tutaj, miał ktoś takie błędy? Address 62: Door, Rear Left Labels: 4F0-959-795.clb Control Module Part Number: 4F0 959 795 N HW: 8K0 959 795 C Component and/or Version: TSG HL H10 0251 Software Coding: 010002204000210001 Work Shop Code: WSC 32303 001 1048576 VCID: 448348237C5B 2 Faults Found: 00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 2 Mileage: 144291 km Time Indication: 0 Date: 2017.07.23 Time: 12:11:53 00532 - Supply Voltage B+ 002 - Lower Limit Exceeded Freeze Frame: Fault Status: 01100010 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 2 Mileage: 144291 km Time Indication: 0 Date: 2017.07.23 Time: 12:11:53 Według błędów wynika problem z zasilaniem sterownika lub zamka. Fizycznie prąd w drzwiach jest bo działa szyba i podświetlenie drzwi. Kupiłem zamek i sterownik. Po wymianie zamka problem wciąż ten sam. W tym temacie wyczytałem że sterownik się koduje. Mógłby ktoś napisać jak? Czy po zmianie zamka i sterownika robi się jakaś adaptacje? Edytowane 15 Października 2017 przez corradoowner
krystian.gawin Opublikowano 16 Października 2017 Opublikowano 16 Października 2017 Ja moje zamki lewe zalalem cały środek kontakt spray do styków .po odczekaniu ok 30min wydmuchalem je i złożyłem. Działały rok a potem sprzedałem auto więc nie wiem,myślę że nadal działają bo nie było żadnych objawów jak prędzej że czasem nie nie otwierały Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
kotu Opublikowano 21 Października 2017 Opublikowano 21 Października 2017 W dniu 13.10.2017 o 20:44, kotu napisał: W zeszłym tygodniu demontowałem zamek kierowcy. Czyściłem styki obu silniczków myślałem, że wina jest tam ale dzieje się to samo (raz na trzy razy nie otworzy). Chyba winne są szczotki w silniczku czy ktoś otwierał je?? Próbował ktoś dopasować sam nowy silniczek?? Który jest odpowiedzialny za otwieranie a który za zamykanie?? Jakaś masakra z tymi zamkami w grupie VAG. W VW Passat B5 miałem ciągły problem z mikrowłącznikiem a w B8 silniczki :/ Ponowiłem próbę "regeneracji zamka" tym razem zalałem oba silniczki czymś typu jak rozpuszczalnik w sprayu następnie przedmuchałem sprężarkom powietrza i jeszcze raz zalałem i przetrzymałem kwadrans w środku do czyszczenia styków elektrycznych. Kombinerkami wygiąłem styki i przeczyściłem je papierem ściernym. Po tym zabiegu zamek działa jak należy czyli za każdym razem otwiera drzwi POLECAM
Kaiserman Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 witam mam pytanie jaki smar w spray użyć do zamka bez rozbierania, aby drzwi nie trzeba było rozbierać czy kontakt , czy coś innego? zamek od zewnątrz się nie otwiera .
kotu Opublikowano 2 Listopada 2017 Opublikowano 2 Listopada 2017 20 godzin temu, Kaiserman napisał: witam mam pytanie jaki smar w spray użyć do zamka bez rozbierania, aby drzwi nie trzeba było rozbierać czy kontakt , czy coś innego? zamek od zewnątrz się nie otwiera . Zamek składa się z dwóch części, zazwyczaj problem występuje w tej w której siedzą silniczki i tam niestety trzeba już demontować i rozpoławiać zamek. Jeżeli uważasz, że u Ciebie jest winna mechanika zamka czyli tam gdzie jest widoczna po otwarciu drzwi zapadka to możesz spróbować użyć WD-40.
Vandit RF Opublikowano 18 Maja 2018 Opublikowano 18 Maja 2018 Po 14 miesiącach od wymiany zamka zespół się ten zamek . Może problem nie tkwi w zamku tylko jest jakaś inna przyczyna? Dobrze że zamek na gwarancji jeszcze jest . Miał ktoś podobną sytuację ? Żeby się zepsuł tak szybko to raczej nie możliwe...
kapax5 Opublikowano 2 Czerwca 2018 Opublikowano 2 Czerwca 2018 W dniu 18.05.2018 o 17:28, Vandit RF napisał: Po 14 miesiącach od wymiany zamka zespół się ten zamek . Może problem nie tkwi w zamku tylko jest jakaś inna przyczyna? Dobrze że zamek na gwarancji jeszcze jest . Miał ktoś podobną sytuację ? Żeby się zepsuł tak szybko to raczej nie możliwe... U mnie po wymianie na nowe 2 zamki obydwa przestały działac po okolo 2 tygodniach.Nie wiem czy reklamowac czy padło cos innego.
Vandit RF Opublikowano 3 Czerwca 2018 Opublikowano 3 Czerwca 2018 Może być też wina słabego akumulator.lub tez jakosci zamków.
ciubas Opublikowano 28 Września 2018 Opublikowano 28 Września 2018 W dniu 28.01.2015 o 10:34, luc napisał: Podobno od połowy 2009 zaczęli motnowac inne zamki (nowsze mają końcówkę w numerach C, a stare wersje czyli 2008 A). Ktoś może potwierdzić lepszą trwałość zamków z symbolem C? Mi po reanimacji (2 lata) znowu padł od pasażera (nie zamyka się podczas ruszania - inne drzwi śmigają). Łącznie naprawiałem już 3 zamki
czaki22 Opublikowano 30 Września 2018 Opublikowano 30 Września 2018 problem z zamkami to norma w a4 b8 2008 plus , zamienniki to złom, tylko oryginalne lub oryginalne używane o tych samych numerach , audi zmeinialo konstrukcje zamkow 2 krotnie
sowiq Opublikowano 1 Października 2018 Autor Opublikowano 1 Października 2018 W dniu 30.09.2018 o 03:03, czaki22 napisał: używane o tych samych numerach Najprawdopodobniej bez większego problemu da się przełożyć piny pomiędzy starą a nową wtyczką. Więcej tutaj:
susek101 Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 Witam panowie mam ten sam problem drzwi prawe tylne tylko tak jak u Was najpierw się otwierali tylko od wewnątrz a zamykanie z pilota . A teraz kurde nie mogę od środka otworzyć ani od zewnatrz ? Ma ktoś jakiś pomysł jak się dobrać do tego zamka i jakoś otworzyć aby móc ściągnąć boczek i wyjąc zamek ?
Hohe Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 Odkręcić wszystkie dostępne śruby tapicerki, odchylić i pociągnąć za linkę.
Damiank221 Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 A ja mam pytanko bo mam ten sam problem ale w drzwiach kierowcy jak zmienię zamek to muszę go jakoś kodować żeby działał z moim pilotem? czy wystarczy że podepnę do modułu w drzwiach i będzie śmigał?
Damiank221 Opublikowano 2 Listopada 2018 Opublikowano 2 Listopada 2018 Jak sprawdzić numer zamka? Posiadam audi a4 b8 2008r. Bo nie wiem jaki dokładnie muszę kupić. Można jakoś vagiem go sprawdzić? I gdzie dokładnie w vagu będzie pokazany
tkoczi87 Opublikowano 2 Listopada 2018 Opublikowano 2 Listopada 2018 Vagiem numeru zamka nie sprawdzisz.
radzio06 Opublikowano 4 Listopada 2018 Opublikowano 4 Listopada 2018 Witam. Czy ktoś posiada numer tego zamka do A4 B8 z 2008 roku ? Drzwi przednie prawe. Muszę kupić zamek ale nie wiem o jakim numerze... Dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się