Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Czy to normalne działanie ABS ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanei dotyczace dzialania ABS. Nie wiem czy takie cos jest normalne. Jak chamuje sobie normalnie delikatnie to jest wszystko ok nie wlacza sie ABS i jest git Jednak jak mocno przychamuje i zalaczy sie ABS to slychac zgrzytanie to jeszcze daloby sie zniesc ale na pedale chamulca czuc straszne szarpanie,bicie nei wiem jak to nazwac jakby ktos mlotem pneumatycznym mi z noge walil. Dodam ze VAG nie wywala zadnych bledów kontrolki tez mi sie zadne nie pala na desce.

Opublikowano

wiec jest dobrze, ABS poprostu poczujesz na nodze, i to nie slabo :tongue4:

ale niewiem czy hamujesz na piasku czy gdzie że dziala Ci ABS, mi przy normalnej jeździ nawet sie nie włancza, dopiero jak serio konkretnie zahamuje :wink4:

Opublikowano

no no pojechalem na piasek przetestowac. bo wczesniej mialem jeden czujnik walniety i mialem wyciagniety bezpiecznik ABS teraz wlasnie zrobilem czujnik i chcialem zobaczyc jak to dziala. no i sie przestraszylem ze moze to pompa ABS albo inne ustrojstwo:) ule uspokoiles mnie troche:0 Musze ejchac na ten piasek i sobie troche pochamowac bo ciezko sie do tego przyzwyczaic. I fajnie byloby nie spanikowac w razie czego:p

Opublikowano

to jest oznaka prawodłowego działania systemu ABS

Opublikowano

jokerrrr mam podobny problem i też o nim napisałem... jak znajdziesz przyczynę to daj znać. Pozdrawiam

Opublikowano

Kezmo przeczytaj ten watek pisza ludzie ze to jest normalne:) chociaz faktycznie nie za przyjemne odczucie No ale jak ma tak byc to nie naprawimy tego:P

Opublikowano

No panowie to jak ktoś nie miał doczynienia z abs to radze poćwiczyć przed pierwszymi opadami śniegu bo może być w pewnym momencie zdziwienie ;(

Opublikowano

albo wyciagnac bezpiecznik i juz po ABS:P nie no zartuje jak sie ma ABS to lepiej z niego korzystac Ja troche pocwiczylem na piasku ale to i tak nie da za wiele na sniegu inaczej reaguje:)

Opublikowano

Witam.u mnie za kazdym razem kiedy hamuje i na liczniku mam ok 25 km/h to zalacza sie abs i jest glosny zgrzyt.czy to jest normalne?poza tym auto mi sciaga w prawo a hamowanie jeszcze to poteguje.dodam ze te objawy sa caly czas mimo tego ze w miedzyczasie wymienialem sprezyny,amortyzatory,wahacze,tarcze,klocki,nowe opony oraz zbieznosc.czy ktos moze mi pomoc?

Opublikowano

Witam.u mnie za kazdym razem kiedy hamuje i na liczniku mam ok 25 km/h to zalacza sie abs i jest glosny zgrzyt.czy to jest normalne?poza tym auto mi sciaga w prawo a hamowanie jeszcze to poteguje.dodam ze te objawy sa caly czas mimo tego ze w miedzyczasie wymienialem sprezyny,amortyzatory,wahacze,tarcze,klocki,nowe opony oraz zbieznosc.czy ktos moze mi pomoc?

jesli wszystko wymienione-to szukalbym przyczyn w geometrii auta-moze kiedys bylo pukniete i konstrukcja ulegla wykrzywieniu
Opublikowano

z tym ABS przy 25km/h tez mam problem i opisalem to z dwa dni wczesniej...wiec jak chcesz to przeczytaj,choc opdowiedzi tam jeszcze nie ma..jak naprawie to napisze..

Opublikowano

a sprawdz na sniegu,czy jakims piasku ile sladow zostawia :wink4: no i powiedz jeszcze jak ze scieraniem sie opon :naughty:

Opublikowano

co do tych zgrzytow przy hamowaniu to chyba beda czujniki abs(z tego co czytam na forum),do tej pory nie mialem pojecia co to jest i tak jezdze przez ponad 1,5 roku.czy cos sie moglo zniszczyc w tym czasie?(te czujniki),ale jezeli chodzi o sciaganie auta w prawo to nie mam pojecia.opony raczej sie nie scieraja inaczej niz przy prawidlowej zbieznosci.a kierownice musze caly czas trzymac lekko skrecona w lewo bo jak ja puszcze to juz ciagnie auto w prawo.

Opublikowano

ja tez tak mialem-auto mi zabieralo w lewo-zbieznosc i nowe opony wyjasnily sytuacje-tylko nowe,nie przekladka z tylu na przod,bo to niewiele pomaga,szczegolnie przy szerokich oponach :wink4:

Opublikowano

no tak :embarrassed: nie doczytalem...

Opublikowano

wezel,a sprawdzales wezyki chamulcowe? jesli ciagnie w prawo zobacz z lewej strony,bo tam moze byc za slaby docisk na klocek i to moze byc przyczyna ciagniecia w jedna strone

Opublikowano

kuba252525 zlokalizowalem te zgrzyty i jednak byly to czujniki abs.wiec polecam kazdemu kto ma podobny problem przeczyscic te czujniki i ustawic je jak najblizej piasty(docisnac na maxa i lekko cofnac).Aby wyjac zapieczone czujniki polecam wd-40 lub podobny preparat oraz do podwazenia czujnika plaski klucz 17.Nalezy najpierw cofnac gume oslaniajaca czujnik a potem spryskac wd-40 i zabierac sie do podwazania w celu wyciagniecia go i dokladnego wyczyszczenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...