Skocz do zawartości
IGNOROWANY

proszę o analizę logów a4 1.8t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
masz blisko to jedz do german81 on ogarnie to auto od strzała

:grin::grin: Świdnik to nie Świdnica :D ze Świdnika to on bliżej do Ciebie ma :D

Opublikowano

A co tam trzeba ogarniać, jedynie możesz podmienić przepływkę na 100% sprawna i sprawdzić czy wskazania sie poprawią.

Opublikowano

wymien cewki na beru i zrób ponowne logi .ze sprwna przepływka teraz to moze byc problem bo na ostanie 20 wymienionych 18 zanizało o ok. 10 g .

Opublikowano
A co tam trzeba ogarniać, jedynie możesz podmienić przepływkę na 100% sprawna i sprawdzić czy wskazania sie poprawią.

podmiana przeplywki ma pomóc na te błędy ?

17769 - Cylinder 3 Ignition Circuit: Open Circuit

P1361 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

17772 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1364 - 004 - Please Register/Activate - Intermittent

17766 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1358 - 004 - Please Register/Activate - Intermittent

17763 - Cylinder 1 Ignition Circuit: Open Circuit

P1355 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

Opublikowano

Oj Gregor przecież robcie jak chcecie, na te bledy przepływka nie pomoże, wystarczy ze je skasuje, przeczytaj co kolega napisal a moze zrozumiesz.

Wysłane za pomoca sputnika.

Opublikowano
Oj Gregor przecież robcie jak chcecie, na te bledy przepływka nie pomoże, wystarczy ze je skasuje, przeczytaj co kolega napisal a moze zrozumiesz.

Wysłane za pomoca sputnika.

Łukasz spokojnie :decayed: my nic nie robimy :wink: , ja staram się kolege ukierunkować. Przepływki i tak nie znajdzie dobrej.

Chyba że mu zaproponujesz jakieś sprawdzone rozwiązanie na dobrą przepływke ? Intercars, wszelkie hurtownie z allegro, kilka slynnych z warszawy i pare pomniejszych mają.... no właśnie... chinski ori z gwarancją :grin: ?

przy okazji po serwisie odczytałem też błędy, a wczoraj nic nie było:

wczoraj nie miał błędów , przyjechał po serwisie i odczytał ww. błędy , więc jakiś problem istnieje ?

Opublikowano

Pewnie problem jest bo byl w serwisie na spawdzeniu cewek a zeby zobaczyc numery cewek trzeba zdjac wtyczke nie? Juz domyslasz sie skad te bledy?

Wysłane za pomoca sputnika.

Opublikowano

spoko chyba na początek kupię 1 nową cewkę i zobaczę co się zmieni na 1 cylindrze w porównaniu ze starą, nie chcę wydać większej kasy jeśli to ma nie pomóc nic...

jeszcze chciałem wrócić do pompy paliwa - czasami jak odpalam teraz samochód to coś mi z tyłu zawyje przez chwilę, domyślam się, że to pompa... to może być kolejne stadium jej umierania czy mogło się coś zapowietrzyć po moich pomiarach ciśnienia paliwa?? choć zaznaczam, że próbowałem usunąć ewentualne powietrze przez chwilowe wciśnięcie wentyla gdy ciśnienie było w układzie...

a z przepływkami to już mój kumpel przerabiał temat, bo robił program i te wszystkie nowe przepływki z hurtowni słabo dawały, dopiero jak mu w aso ściągneli z niemiec to był zadowolony z efektu:P

Opublikowano

maciejko111- cewke kup sobie dobrą np beru ,żebyś nie kupił jakiegoś wynalazku bo niekoniecznie sie sprawdzi.

Opublikowano

Tak, beru kupię. Zastanawiam się jeszcze nad dokladnym nr tej cewki. Bo ogólnie jest to 06b905115d/g/h/j/l/r na stronie IC jako jedna pozycja. Ja mam z literą r ale czy podeszlaby z każdą inną?

Opublikowano

Podejdzie.Jakiś czas temu też kupowałem w intercars.Potem dokupiłem dwie cewki używane i miały nowszą date niż z intercars.

Opublikowano
Tak, beru kupię. Zastanawiam się jeszcze nad dokladnym nr tej cewki. Bo ogólnie jest to 06b905115d/g/h/j/l/r na stronie IC jako jedna pozycja. Ja mam z literą r ale czy podeszlaby z każdą inną?

tak podejdzie , beru bedzie 1 numer dla cewki odpowiedniej dla BEX-a. literka na koncu cewki VW AUDI oznacza serie cewek i jednoczesnie to czy kwalifikuje sie do wymiany za darmo na akcji serwisowej

Opublikowano

kupiłem cewkę, pierwszy wynik to na starej w postaci 3 podejść, drugi wynik to z nową cewką na 2 cylindrze licząc od przodu samochodu też na 3 podejścia:

Grupy: 002,020,118,002,020,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

no i wyniki nie schodzą na cylindrze z nową cewką do 0.0..... co wy na to?

Opublikowano

Ja bym sobie dał spokój jak kiedyś pisałem, ale jak chcesz się bawic dalej to ok.

Opublikowano
kupiłem cewkę, pierwszy wynik to na starej w postaci 3 podejść, drugi wynik to z nową cewką na 2 cylindrze licząc od przodu samochodu też na 3 podejścia:

Grupy: 002,020,118,002,020,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

no i wyniki nie schodzą na cylindrze z nową cewką do 0.0..... co wy na to?

Masz jakis symbol tej cewki?? Gdzie kupowales, jaki koszt?? Te z allegro beda dobre, czy szukac gdzie indziej??

Opublikowano

06b 905 115 lub inaczej 0 040 102 043

ja kupiłem beru po 130

jak nówki dobrej firmy (np. beru) to może i będą ok, używanych cewek lepiej nie kupować bo nigdy nie wiadomo kiedy padną...

---------- Post dopisany at 19:51 ---------- Poprzedni post napisany at 19:47 ----------

wymien cewki na beru i zrób ponowne logi .ze sprwna przepływka teraz to moze byc problem bo na ostanie 20 wymienionych 18 zanizało o ok. 10 g .

german81 a Ty co powiesz na te wyniki po wymianie 1 cewki?

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM pierwsza partia to 4 stare, druga partia to z 1 nową

Opublikowano

jest delikatna porawa ale jeszcze do idełau brakuje .sprawdz czy nie ma nic luznego co moze dzwonic w okolicy silnika ,jesli masz mozliwosc to odkrec czujniki stukowe i wyczysc je z brudu i blok miejcu gdzie przylegaja czyjniki do bloku i dokrec czujniki mometem 20 nm.

Opublikowano

ok, już je zlokalizowałem, sprawdzę to, ale to chyba lepiej mi będzie od dołu z kanału do tych czujników się dostać bo od góry kolektor je zasłania i inne rzeczy...

mam jeszcze pytanie co do pompy paliwa - bo często przy odpaleniu przez chwile mi wyje... tak jakby paliwo uciekało do tyłu i pierwsze obroty były 'na sucho'... bo wydaje mi się, że ciśnienie paliwa powinno jakieś się utrzymywać w układzie, żeby przy odpaleniu było od razu przy wtryskiwaczach, tak? No i wtedy właśnie dość długo muszę kręcić, żeby silnik zaskoczył. To też może być objaw zdechnięcia pompy takie cofanie paliwa, czy np. mogłem źle odpowietrzyć układ jak robiłem te pomiary ciśnienia?

Opublikowano

Takie banalne pytanie. Czy robisz logi na dobrze rozgrzanym silniku? Bo zastanawiające jest, ze logi się poprawiają wraz z kolejnym przebiegiem.

Poduszki silnika sa całe? Nie maja czerwonawych wyciekow?

Opublikowano

Może odnośnie pompy to nie jest takie banalne pytanie dla każdego, zwłaszcza skoro się na tym aż tak nie znam...

Tak logi są na rozgrzanym, przynajmniej kilka min jest wskazówka na 90 żeby też olej złapał temp.

A co poduszki mają do rzeczy? Żeby je tak solidnie obejrzeć to będę musiał wjechać na kanał, wiec teraz nie odpowiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...