Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Parowanie szyb po wyłączeniu klimatyzacji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.problem wyglada nastepujaco klima działa Ok ale gdy przechodze z klimatyzacji np w tryb eco w 2sek mam cala szybe zaparowana najgorzej jest gdy po jezdzie z klimatyzacja zostawie auto tak na 1h a potew przestawie na eco i bum.. szyby cale zaparowane chciałbym sie dowiedziec co moze byc przyczyna..bo takie zbieranie sie wigoci powoduje jedno smrud:facepalm: moze jest to osuszacz??

Opublikowano

kolego a wymieniałeś filtr kabinowy?

mozesz zacząc od tegoto nie duzy koszt bo papierowy lekko ponad 20zl kosztuje,ja tak tez miałem i po wymianie wszystko jest oki :)

Opublikowano

okey dzieki spróbuje

Opublikowano

też miałem taką sytaucję wymieniłem filtr kabinowy i problemy jak ręką odjął ustąpiły.. jeżeli to nie pomoże obejrzyj dokładnei samochód czy gdzieś ci sie woda nie zbiera i przez to paruje np w podłodze

Opublikowano

patrzyłem nie zbiera sie nigdzie mysle ze osuszacz jest zasrany i nie ogarnia za wilgotne powietrze wchodzi na parownik....

Opublikowano

Raczej na pewno osuszacz.

Opublikowano

Tak jasne jakby osuszacz miał coś do tego:facepalm:

Opublikowano

a co by to mogło powodowac kolego jak nie osuszacz?? przesrane bo jak sie zbiera wilgoc

to i parownik sie zagrzybi..

Opublikowano

Osuszacz działa w układzie zamkniętym i jego zadanie jak sama nazwa wskazuje polega na osuszaniu z wody czynnika R134a.

Twoje problemy z parowaniem moga powodować:

brudny filtr kabinowy-najlepiej wymienić na nowy węglowy

niedrożny odpływ skroplin z parownika-sprawdź czy pod autem skapuje woda na włączonej klimie, szczególnie w gorące wilgotne dni to dosłownie powinno się z stamtąd lać:decayed:

Opublikowano

odpływ mam oczyszczony wiesz kolego a z tym kapanie to powiem ci ze w b5 to leci jak z kranu a b6 ''niby'' cały układ chodzi bardziej na sucho kapie ale nie zeby ciurkiem tak mi powiedział serwisant ktury mi oczyszczał kanał w tamtym roku... cholera go wie ale ogul;nie to mam problem bo klima mi przestaje chłodzic po przekroczeniu 140 / 135 km h niby jest wina osuszacza i dławika tak mi pisal kolega z forum

Opublikowano

Ja bym zaczął od wymiany kabinowego , u mnie wyłączanie klimy powodował problem z kompresorem może warto go sprawdzić.

Opublikowano

kompresor??? aha no dobry trop ale od czego tu sie zabrac zeby sprawdzic kompresor

Opublikowano
kompresor??? aha no dobry trop ale od czego tu sie zabrac zeby sprawdzic kompresor

Jechać do fachowego warsztatu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...