derantis Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Witam.problem wyglada nastepujaco klima działa Ok ale gdy przechodze z klimatyzacji np w tryb eco w 2sek mam cala szybe zaparowana najgorzej jest gdy po jezdzie z klimatyzacja zostawie auto tak na 1h a potew przestawie na eco i bum.. szyby cale zaparowane chciałbym sie dowiedziec co moze byc przyczyna..bo takie zbieranie sie wigoci powoduje jedno smrud:facepalm: moze jest to osuszacz??
mariano1984 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 kolego a wymieniałeś filtr kabinowy? mozesz zacząc od tegoto nie duzy koszt bo papierowy lekko ponad 20zl kosztuje,ja tak tez miałem i po wymianie wszystko jest oki
michalsoldat Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 też miałem taką sytaucję wymieniłem filtr kabinowy i problemy jak ręką odjął ustąpiły.. jeżeli to nie pomoże obejrzyj dokładnei samochód czy gdzieś ci sie woda nie zbiera i przez to paruje np w podłodze
derantis Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2014 patrzyłem nie zbiera sie nigdzie mysle ze osuszacz jest zasrany i nie ogarnia za wilgotne powietrze wchodzi na parownik....
machina Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Tak jasne jakby osuszacz miał coś do tego:facepalm:
derantis Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2014 a co by to mogło powodowac kolego jak nie osuszacz?? przesrane bo jak sie zbiera wilgoc to i parownik sie zagrzybi..
machina Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Osuszacz działa w układzie zamkniętym i jego zadanie jak sama nazwa wskazuje polega na osuszaniu z wody czynnika R134a. Twoje problemy z parowaniem moga powodować: brudny filtr kabinowy-najlepiej wymienić na nowy węglowy niedrożny odpływ skroplin z parownika-sprawdź czy pod autem skapuje woda na włączonej klimie, szczególnie w gorące wilgotne dni to dosłownie powinno się z stamtąd lać
derantis Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2014 odpływ mam oczyszczony wiesz kolego a z tym kapanie to powiem ci ze w b5 to leci jak z kranu a b6 ''niby'' cały układ chodzi bardziej na sucho kapie ale nie zeby ciurkiem tak mi powiedział serwisant ktury mi oczyszczał kanał w tamtym roku... cholera go wie ale ogul;nie to mam problem bo klima mi przestaje chłodzic po przekroczeniu 140 / 135 km h niby jest wina osuszacza i dławika tak mi pisal kolega z forum
Etna Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Ja bym zaczął od wymiany kabinowego , u mnie wyłączanie klimy powodował problem z kompresorem może warto go sprawdzić.
derantis Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2014 kompresor??? aha no dobry trop ale od czego tu sie zabrac zeby sprawdzic kompresor
majkel_majki Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 kompresor??? aha no dobry trop ale od czego tu sie zabrac zeby sprawdzic kompresor Jechać do fachowego warsztatu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się