Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Syczące turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

o cholera. Właśnie dostałem info zwrotne z ASO:

N75 - 242,29 zł

DV - 180,27 zł

Zmasakrowali mnie :-DDD No ale spoko. o DV popytam jeszcze - aczkolwiek wolałbym ori,

co do N75 to na forum było info o jego regeneracj. Więc spróbuję rozebrac i zobacze czy się da to poczyścić. Jak nie to kaszana :wink4:

:quattro:

Opublikowano

Po DV idzie się do skody.

Kupuje się 06A 145 710 N za około 110 PLN.

:good:

Ewentualnie z vw/audi ten sam numer i zamówienie telefoniczne w Auto Rud VW Stalowa Wola.

Mają konto na allegro: VW_AUTORUD.

Ja zrobiłem u nich 1 zakup poprzez aukcję i teraz mi przez telefon przyjmują zamówienia.

Opublikowano

Po DV idzie się do skody.

Kupuje się 06A 145 710 N za około 110 PLN.

:good:

Zgadza się. Tydzień temu płaciłem 100,58zł. Katalogowy do 1.8T kosztuje teraz około 200zł. Paranoja.

Opublikowano

Witam.

Panowie zieniełem DV na nową i problemu z furkotaniem już nie ma.

pozdrawiam

Opublikowano

Witam.

Panowie zieniełem DV na nową i problemu z furkotaniem już nie ma.

pozdrawiam

A osiągi uległy może jakiejś zmianie?

Opublikowano

Jestem świerzo po wymianie DV-ki, powiem wam że takiego patentu to jeszcze nie widziałem :wallbash:

Poprzedni właściciel albo jakiś domorosły "mechanik" nie dość że założyli DV-kę odwrotnie to jeszcze zaraz za wylotem w stronę intercoolera zaczopowali węża gumowego przy pomocy kawałka stalowego pręta i opaski zaciskowej.

No jak to zobaczyłem to po prostu masakra :angry:

Teraz poprawiło się o tyle że powietrze nie wraca do komory filtra powietrza i nie ma tego furkotania.

Zastanawiam się jednak nad tym drugim objawem jaki opisywałem bo on pozostał. Raczej jestem przekonany że to coś z turbiną albo elementami z nią współpracującymi. Przypomnę że objaw jest taki, że jak jadę i wcisnę buta w podłogę to tak ok. 3.5 tyś obr. daje się usłyszeć taki dźwięk jakby cykanie wypracowanego wtrysku. Ale to napewno nie wtryski bo to już sprawdzone zostało.

Opublikowano

daje się usłyszeć taki dźwięk jakby cykanie

...a nie masz ty jakiegos,ukrytego wroga :naughty:...

a takna powaznie, czy to cykanie jest jakies regularne,czy nie?

Opublikowano

Widze marioti ze ktoś ci zrobil wielką kupę pod maską. Ale nie łam się :good: Audi jest odporne na głupotę :naughty: Normalnie to cyka zaworek przy puszce filtra powietrza ale o tym chyba było już. Trudno powiedzieć co moze byc nie tak, skoro sprawdziłes wszystkie węże + podcisnienia. :mysli:

Opublikowano

Normalnie to cyka zaworek przy puszce filtra powietrza ale o tym chyba było już.

Zaworka nie usłyszysz podczas jazdy, tym bardziej przy deptaniu.

Opublikowano

hehe to "cykanie" robi się bardziej słyszalne i szybsze w miarę wchodzenia na wyższe obroty. Najlepiej słychać jak np. przy 40 km/h dajesz 4-kę i but.

no tak mi to wygląda jak jakiś zawór. Na razie się jeździ i żadnych problemów nie ma więc jest ok. ale nie daje mi to spokoju i mam zamiar szukać do skutku.

Opublikowano

hehe to "cykanie" robi się bardziej słyszalne i szybsze w miarę wchodzenia na wyższe obroty. Najlepiej słychać jak np. przy 40 km/h dajesz 4-kę i but.

no tak mi to wygląda jak jakiś zawór. Na razie się jeździ i żadnych problemów nie ma więc jest ok. ale nie daje mi to spokoju i mam zamiar szukać do skutku.

Sprawdź wydech.

Opublikowano

Nie :decayed:

Opublikowano

Na wolnych obrotach cisza i spokój. Nawet tego nie słychać jak na postoju ręcznie zwiększam obroty.

Co wydech?

kata - to nie możebyć bo od niego wszystko się zaczęło, co opisałem na początku. Pokrótce powiem że kata jest pusty.

Nie chcę nic sugerować ale magik który wypruł kata założył stare uszczelki. Więc może tamtędy gdzieś wyciska powietrze.

Wyprzedzę trochę temat. Czy same uszczelki można kupić tylko w ASO? Czy ktoś może podać nr z etki? i ew. jak ktoś zna koszt uszczelek. hehe....

Opublikowano

WG ETKI: uszczelka turbo-kat:8D0 253 115 , kat- rura: 1H0 253 115. Wg mnie jeżdżenie z pustą puszką katalizatora to nie najlepszy pomysł.

Opublikowano

. Czy same uszczelki można kupić tylko w ASO?

Nie.

Jedynie uszczelkę miedzy turbo a kolektor wydechowy jest ciężko kupić nie uwzględniając ASO zaś uszczelki miedzy blansze powinieneś dostać bezproblemowo w porządnym sklepie motoryzacyjnym,koszt około 50zł.

Ja jeździłem dłuższy czas z wyrezanym katem bez rurki i nie i polecam takiego rozwiązania :wink4:

Opublikowano

ok. dzieki za nr-ki.

Pytanie pozostaje czy te objawy są spododowane tymi własnie uszczelkiami. Z wyglądu zewnętrznego uszczelki są ok. Ale nie rozbierałem tego więc nie wiem w jakim są faktycznie stanie. Ale też nie chcę wywalać kolejnych 100 - 150zł tylko po to żeby wymienić dobre na nowe.

nie polecacie jazdy bez kata ale dlaczego? No wiem zmienia się trochę charakterystyka pracy silnika bo wiadomo że spaliny będą uciekały szybciej.

Ale sam podziek mówił, że jak masz 1,8T na gaz to kata trzeba wyciąć. Tak więc są tego i złe i dobre strony.

Opublikowano

A możesz samemu sprawdzić stan uszczelek? a co do katalizatora to jestem pewien ze poziek jest za 2,5 calową rurą zamiast niego bez względu na gaz :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...