Yarokot Opublikowano 3 Sierpnia 2023 Opublikowano 3 Sierpnia 2023 Zakodowałem według instrukcji bez przycisku, sterowanie z MMI i ADS jakby działał własnym życiem. Czasami włącza tryb sport skrzyni pomimo że na MMI mam komfort. Pozostaje tak do ponownego uruchomienia silnika. Często jest tak że na zimny jadę na D, po pracy często włącza tryb S i zmiana trybów na MMI nic nie zmienia. Kiedy jest D zmiana trybów działa. Według moich odczuć w trybie dynamic skrzynia włącza po prostu tryb sport na D i tyle. Można zmienić żeby w trybie dynamic zmieniała się tylko reakcja na gaz a skrzynia pozostawała w trybie D?
lordkliczko Opublikowano 14 Stycznia Opublikowano 14 Stycznia W dniu 12.04.2014 o 12:02, wrclaguna napisał(a): Zwiazku z licznymi zapytaniami na PW poskładałem info do qpy w pierwszym poscie Mam nadzieje ze troszke bedzie teraz przejzysciej dla tych co dopiero raczkuja z kodowaniami VCDS . Dla mnie czy Patryka to bułka z masłem AUDI DRIVE SELECT MMI 2G 3G AUDI DRIVE SELECT MMI 3G+ 2013---> po zrobieniu według poradniku z linku dla MMI 3G+ mam błąd 01044 Jest on związany z tym, że odznaczyłem w module 44 w bajcie 0 bit 4, który jest związany z DSR, można jakoś to naprawić? Czy odznaczenie tej opcji będzie miało inny negatywny skutek niż jedynie błąd w vcds?
Kodzak33 Opublikowano 15 Stycznia Opublikowano 15 Stycznia Panowie w a4 b8, 2010 rok w radiu concert w adaptacjach nie mogę dodać +32 dla drive select. Zna ktoś kod upoważniony do 56 radio? Myślenie w tym problem.
Muskel1 Opublikowano 15 Stycznia Opublikowano 15 Stycznia Bo 32 dodajemy tylko w MMI 2G a nie w radiu.
lordkliczko Opublikowano 24 Stycznia Opublikowano 24 Stycznia a da się ustawić, żeby było cały czas ustawione na individual? Nie mogę ustawić w wszystkich kanałach adaptacji na 4, bo wtedy nie mam dostępnych wszystkich opcji. I mam ustawione: Channel 63 ; 4 Channel 64 ; 4 Channel 65 ; 4 Channel 66; 47 mmi 3g+
Muskel1 Opublikowano 24 Stycznia Opublikowano 24 Stycznia (edytowane) W polifcie zmienia się tylko kanał 65, 66 i 70. Edytowane 24 Stycznia przez Muskel1
lordkliczko Opublikowano 25 Stycznia Opublikowano 25 Stycznia 23 godziny temu, Muskel1 napisał(a): W polifcie zmienia się tylko kanał 65, 66 i 70. Nigdzie nie widziałem by ktoś zmieniał kanał 70. Wrzucisz mi jakąś instrukcję? Poza tym pytanie, czuję zmiany na kierownicy, jednak brak reakcji na gaz - zrobiłem coś nie tak?
Muskel1 Opublikowano 25 Stycznia Opublikowano 25 Stycznia https://www.nicomania.de/auto/drive-select-codieren-am-audi-a5-8t-a4-8k-q5-8r-facelift 1
dativus Opublikowano 14 Maja Opublikowano 14 Maja Koledzy mam w MMI3G+ przycisk drive select czy on działa w B8 po lift . Sam ADS działa poprawnie po wybraniu z Menu / Car . Jeśli takowy przycisk ma działać w B8 to jak go aktywować ? Być może on działa w innych autach np. Q5 ?
lordkliczko Opublikowano 17 Maja Opublikowano 17 Maja W dniu 15.05.2024 o 00:25, dativus napisał(a): Koledzy mam w MMI3G+ przycisk drive select czy on działa w B8 po lift . Sam ADS działa poprawnie po wybraniu z Menu / Car . Jeśli takowy przycisk ma działać w B8 to jak go aktywować ? Być może on działa w innych autach np. Q5 ? masz fabrycznie ten przycisk?
dativus Opublikowano 18 Maja Opublikowano 18 Maja (edytowane) MMI3GBasic było zmieniane na 3GPlus razem z przyciskiem i chyba moduł trzeba inny oraz poprowadzić dodatkowy kabel ? Czy się mylę ? Jeśli nie poproszę o info jaki moduł i wiązkę . edit: Chyba potrzebuję poprowadzić dodatkowy kabel z tych przycisków z drive select i AOFF do modułu J519 BCM T32a/16 ? Edytowane 21 Maja przez dativus
Patrykjagoda Opublikowano 23 Maja Opublikowano 23 Maja Ja do kodowania polecam interfejs kecodi. Za 50euro wykupilem kodowanie do a4 b8 concert ads i smiga az milo. Wczesniej z poradnikow nieszlo zakodowac. Niby dzialalo a wariowalo. Teraz git. Prostota interfejsu powala. Wpinasz obd2 laczysz sie z tel i to co wykupiles kodujesz jednym kliknieciem.
Muskel1 Opublikowano 23 Maja Opublikowano 23 Maja I nie kij wie co ci namiesza w kodowaniach, Super rada
Ra_V88 Opublikowano 11 Czerwca Opublikowano 11 Czerwca (edytowane) Witam nie chciałbym powielać tematu ale jestem tu nowy i nie umiem odnaleźć tematu mianowicie mam taki problem że po jeździe w trybie Dynamic i wyłączeniu zapłonu( w trybie Dynamic) Po ponownym uruchomieniu silnika świeci się tryb Dynamic natomiast obroty są niższe to znaczy jakby na komfort Po ponownym kliknięciu w Dynamic gałką znowu wracają wyższa obroty i wydech jest głośniej Czy to normalne? Nadmienię tylko że wydech był wymieniony na customowy ale również z klapami W moim opisie Proszę się nie sugerować kodem silnika Edytowane 11 Czerwca przez Ra_V88
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się