bosniak_sg Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Najlepsza wg mnie to przycinanie przy odpalaniu.
posti_a6 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2014 na czym polega takie przycinanie?
bosniak_sg Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Zatrzymuje sie przy rozruchu rozrusznik na niecała sekundę.
bosniak_sg Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 no ale precież miałeś miec zrobione na cycus malina z nowymi wtryskami wlącznie to po co w głowe zachodzisz?
posti_a6 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2014 no bo chodzi mi o to że ja u siebie takich zacinań w pracy rozrusznika nie miałem jak wtryski polały. W sumie to u mnie praktycznie żadnych objawów nie było i VCDS też pokazywał poprawne wartości, więc sam już nie wiem po czym w tych naszych silnikach poznać że coś sie dzieje z wtryskami. A teraz jak mam nowy silnik i nowe wtryski i wiem ile kosztuje ogarniecie tego motoru to wolę w przyszłosci znać kazde możliwe objawy /pozdro
melman_zyrafa Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Trzeba obserwować wszystko to o czym było mówione -Dymienie, przycinanie, dłuższe odpalanie, przybywanie oleju, dłuższe odpalanie (może świadczyć o złych dawkach na starcie).
mailcamel Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Pacjent to A4 B7 silnik ASB, rok 2006, przebieg 206kkm. Nie dymi, nie przycina przy odpalaniu, chodzi rowno. Niepokojace objawy to czasami, raz moze dwa razy w miesiacu wyczuwalny we wnetrzu zapach spalin (dosc uciazliwy) i przybywanie oleju. Wtryski wg vcds ok. Wczoraj sprawdzone na stole i... sa idealne. Macie jakies pomysly? Auto jezdzone glownie po miescie, vcds podaje 68g w dpf i ostatnie wypalanie 40 dni temu. Oliwe zmieniam co 15kkm. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Tommy Gun Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 Co można powiedzieć o wtryskiwaczach o numerach 059 130 277 S ??
marcin4x4 Opublikowano 19 Maja 2015 Opublikowano 19 Maja 2015 (edytowane) Może się komuś przyda info... Poza tym jak na ASB wynik, nic specjalnego jak na modyfikowane turbo. U Zielucha z A4klub.pl wyszło 330ps na seryjnym turbo + wydech + cooler + nowe wtryski z CCWA. znalezione na racingforum.pl Edytowane 19 Maja 2015 przez marcin4x4 1
Tommy Gun Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 (edytowane) Dzisiaj odebrałem wtryski po sprawdzeniu na maszynie. Wszystkie ori z początku produkcji, tożsame z datą produkcji auta - z żadnym nie ma problemów. Zalewanie Liqui Moly Spulung oraz środka z Aso do czyszczenia wtrysków przyniosło efekty. Vcds pokazywał że 2 z nich kwalifikują się do wymiany (wg tego jakie wartości graniczne przyjęto dla I i II pozycji). Przed założeniem na maszynę siedziały w myjce ultradźwiękowej no i po finalnym sprawdzeniu nie ma się do czego przyczepić. Przelot 270 tys. Edytowane 22 Maja 2015 przez Tommy Gun
beny2303 Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 Jak na przebieg to trzymają się mega długo
marcin4x4 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 spokojnie, nowe przepisy Ci je skutecznie zamulą.
beny2303 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 spokojnie, nowe przepisy Ci je skutecznie zamulą. tzn.
marcin4x4 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 wtryski muszą dostawać w d*pę żeby były zdrowe, z resztą nie tylko one a obecnie zaczyna się era totalnego zamulania, chyba że prawko Ci zbędne
beny2303 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Oj, dostają Tym bardziej, że mają czyściutki ON
marcin4x4 Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) czysta ropa ? Edytowane 25 Maja 2015 przez marcin4x4
beny2303 Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 W sensie nie polska tylko niemiecka! Tankuje tylko w Niemczech.
Pucek Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 wtryski muszą dostawać w d*pę żeby były zdrowe, z resztą nie tylko one a obecnie zaczyna się era totalnego zamulania, chyba że prawko Ci zbędne Przyznam Ci rację że coś w tym jest, im bardziej kręcę silnik tym mniej mam problemów, a jeszcze nie dawno dolewałem specyfiku do czyszczenia wtrysków bo jeden głośniej klepał, teraz cisza
marcin4x4 Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 (edytowane) W sensie nie polska tylko niemiecka! Tankuje tylko w Niemczech. tam ponoć jeszcze gorzej Przyznam Ci rację że coś w tym jest, im bardziej kręcę silnik tym mniej mam problemów, a jeszcze nie dawno dolewałem specyfiku do czyszczenia wtrysków bo jeden głośniej klepał, teraz cisza ba u mnie śmierdzi spalinami jak tak miastowo zamulam.,teraz grzecznie i powolutku, w sumie ja się zaczynam zastanawiać nad kupnem czegoś nowszego i małego ~1,4 więcej w kraju qrwy i złodzieja nie potrzebne. Edytowane 26 Maja 2015 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się