bosniak_sg Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Najlepsza wg mnie to przycinanie przy odpalaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posti_a6 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 na czym polega takie przycinanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosniak_sg Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Zatrzymuje sie przy rozruchu rozrusznik na niecała sekundę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posti_a6 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 mhm rozumiem. dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosniak_sg Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 no ale precież miałeś miec zrobione na cycus malina z nowymi wtryskami wlącznie to po co w głowe zachodzisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posti_a6 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 no bo chodzi mi o to że ja u siebie takich zacinań w pracy rozrusznika nie miałem jak wtryski polały. W sumie to u mnie praktycznie żadnych objawów nie było i VCDS też pokazywał poprawne wartości, więc sam już nie wiem po czym w tych naszych silnikach poznać że coś sie dzieje z wtryskami. A teraz jak mam nowy silnik i nowe wtryski i wiem ile kosztuje ogarniecie tego motoru to wolę w przyszłosci znać kazde możliwe objawy /pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melman_zyrafa Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Trzeba obserwować wszystko to o czym było mówione -Dymienie, przycinanie, dłuższe odpalanie, przybywanie oleju, dłuższe odpalanie (może świadczyć o złych dawkach na starcie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mailcamel Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Pacjent to A4 B7 silnik ASB, rok 2006, przebieg 206kkm. Nie dymi, nie przycina przy odpalaniu, chodzi rowno. Niepokojace objawy to czasami, raz moze dwa razy w miesiacu wyczuwalny we wnetrzu zapach spalin (dosc uciazliwy) i przybywanie oleju. Wtryski wg vcds ok. Wczoraj sprawdzone na stole i... sa idealne. Macie jakies pomysly? Auto jezdzone glownie po miescie, vcds podaje 68g w dpf i ostatnie wypalanie 40 dni temu. Oliwe zmieniam co 15kkm. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 Co można powiedzieć o wtryskiwaczach o numerach 059 130 277 S ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 (edytowane) Może się komuś przyda info... Poza tym jak na ASB wynik, nic specjalnego jak na modyfikowane turbo. U Zielucha z A4klub.pl wyszło 330ps na seryjnym turbo + wydech + cooler + nowe wtryski z CCWA. znalezione na racingforum.pl Edytowane 19 Maja 2015 przez marcin4x4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 (edytowane) Dzisiaj odebrałem wtryski po sprawdzeniu na maszynie. Wszystkie ori z początku produkcji, tożsame z datą produkcji auta - z żadnym nie ma problemów. Zalewanie Liqui Moly Spulung oraz środka z Aso do czyszczenia wtrysków przyniosło efekty. Vcds pokazywał że 2 z nich kwalifikują się do wymiany (wg tego jakie wartości graniczne przyjęto dla I i II pozycji). Przed założeniem na maszynę siedziały w myjce ultradźwiękowej no i po finalnym sprawdzeniu nie ma się do czego przyczepić. Przelot 270 tys. Edytowane 22 Maja 2015 przez Tommy Gun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny2303 Opublikowano 23 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2015 Jak na przebieg to trzymają się mega długo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 spokojnie, nowe przepisy Ci je skutecznie zamulą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny2303 Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 spokojnie, nowe przepisy Ci je skutecznie zamulą. tzn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 wtryski muszą dostawać w d*pę żeby były zdrowe, z resztą nie tylko one a obecnie zaczyna się era totalnego zamulania, chyba że prawko Ci zbędne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny2303 Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Oj, dostają Tym bardziej, że mają czyściutki ON Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) czysta ropa ? Edytowane 25 Maja 2015 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beny2303 Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 W sensie nie polska tylko niemiecka! Tankuje tylko w Niemczech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 wtryski muszą dostawać w d*pę żeby były zdrowe, z resztą nie tylko one a obecnie zaczyna się era totalnego zamulania, chyba że prawko Ci zbędne Przyznam Ci rację że coś w tym jest, im bardziej kręcę silnik tym mniej mam problemów, a jeszcze nie dawno dolewałem specyfiku do czyszczenia wtrysków bo jeden głośniej klepał, teraz cisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 (edytowane) W sensie nie polska tylko niemiecka! Tankuje tylko w Niemczech. tam ponoć jeszcze gorzej Przyznam Ci rację że coś w tym jest, im bardziej kręcę silnik tym mniej mam problemów, a jeszcze nie dawno dolewałem specyfiku do czyszczenia wtrysków bo jeden głośniej klepał, teraz cisza ba u mnie śmierdzi spalinami jak tak miastowo zamulam.,teraz grzecznie i powolutku, w sumie ja się zaczynam zastanawiać nad kupnem czegoś nowszego i małego ~1,4 więcej w kraju qrwy i złodzieja nie potrzebne. Edytowane 26 Maja 2015 przez marcin4x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się