Dawid Wątroba Opublikowano 26 Września 2016 Opublikowano 26 Września 2016 Wrzucenie wtryskiwaczy od b8 chyba nie jest p&p ? Wiadomo że kwity itd wszystko jest do podrobienia no ale nie przesadzajmy ze każde auto w Europie ma krecony licznik . Wyslane z mojego LG G4 przy uzyciu Tapatalka
marcin4x4 Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 (edytowane) a kto mówi o kręconym liczniku ? 6 letnie auto, serwisowe w ASO a tam jeszcze oryginalne filtry... zlecasz wymianę rozrządu która odbywa się wirtualnie a o wymianie silnika dowiadujesz się od ubezpieczalni przy szkodzie.Jedziesz na przegląd dostajesz fakturę z której nie ustalisz ani co wymieniono ani jaki olej wlano. itd. Teściu 3 auto serwisuje w ASO (PSA), w każdym problem olej / FAP i mu od 2 lat wciskają że wszystko jest dobrze i grzecznie każą przyjeżdżać co 30 tyś km na wymianę, tylko ze po 20 tyś kierowcy dolewają olej. Znajomy ma skodę, ten sam numer, 80 tyś rocznie lata a po 20 tyś zawsze choinka na desce. Edytowane 27 Września 2016 przez marcin4x4
d4ri0 Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Panowie podpinam się pod temat. jakie są prawidłowe korekcje na wtryskach? 3.0 tdi BKN. mam takei korekcje: cylinder 1 -18 -6 -18 cylinder 2 -22 -14 -8 cylinder 3 -6 -8 -8 cylinder 4 -8 0 0 cylinder 5 -34 -14 -20 cylinder 6 -22 -2 -14 dodam, że czasem przy odpalaniu na chwilę się zawiesza.
poczekaj Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 -45 w pierwszym rzędzie i -20 w drugim. Bierz poprawkę na to, że parametry mogą być nie do końca precyzyjne.
d4ri0 Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 -45 i -20 to prawidłowe? a nie powinny być jak najbliżej 0? wczoraj kolejne pomiary i wyniki trochę bardziej na minusie niż powyżej. wtryski do wymiany?
poczekaj Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 (edytowane) Im większe minusy tym gorzej. Prawdopodobnie do wymiany, szczególnie jak piszesz, że jeszcze przycina rozruch. Wartości o których pisałem, to punkty graniczne, po których przekroczeniu wg producenta są do wymiany. Edytowane 14 Października 2016 przez poczekaj
marcin4x4 Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Wartości o których pisałem, to punkty graniczne, po których przekroczeniu wg producenta są do wymiany. a gdzie żeś te bajki wyczytał ? korekta może być dużo większa a wtrysk nie będzie lał, wręcz przeciwnie będzie opóźniał dostawę paliwa.U mnie jeden wtrysk troszkę ściemniał, na jałowym -0,6x podczas jazdy nawet -0,8x czyli według Ciebie śmietnik, pozostałe okolice 0,4x czyli też szrot. Po wyczyszczeniu ten sam wtrysk nadal ma największą korektę ale już rzędu -0,2x zarówno na postoju jak i podczas jazdy, pozostałe kręcą się w okolicach zera. Jak się ma do tego Twoja teoria ? wtryski do wymiany? spokojnie.. źle nie jest, zbyt duża kasa by w ciemno wymieniać. Sprawdź najpierw wszystko co może utrudniać rozruch, zacznij od akumulatora... skoro czasem to postaraj się określić warunki.
d4ri0 Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Jestem po kolejnym sprawdzaniu wtryskow...korekty jeszcze wieksze. Dorwalem dzis komplet 0445115 078 po znikomym przebiegu. W przyszlym tygodniu montaz i zobaczymy. Akumulator jeszcze daje rade. Moze to nie ma zwiazku ale po wymianie rozrzadu, sprzegla i dwumasy przyciecia sa rzadziej. Z tego co wiem przy moich wartosciach powinno sie je wymienic. No i podkladki sa jakby troche zalane Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kmr91 Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 W sensie nie polska tylko niemiecka! Tankuje tylko w Niemczech. tam ponoć jeszcze gorzej Przyznam Ci rację że coś w tym jest, im bardziej kręcę silnik tym mniej mam problemów, a jeszcze nie dawno dolewałem specyfiku do czyszczenia wtrysków bo jeden głośniej klepał, teraz cisza ba u mnie śmierdzi spalinami jak tak miastowo zamulam.,teraz grzecznie i powolutku, w sumie ja się zaczynam zastanawiać nad kupnem czegoś nowszego i małego ~1,4 więcej w kraju qrwy i złodzieja nie potrzebne.Mam to samo po paru dniach jezdzenia w korkach itp. Smierdzi spalinami dymi na bialo. Czeka mnie 1500km autostrada do go troche przeczyszcze mam nadzieje.. a moze to jest wina filtra dpf ze smierdzi i dymi spalinami??
marcin4x4 Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 (edytowane) najpierw wilka fobia i płukanie portfela rozrządami teraz wtryskami.. Edytowane 14 Października 2016 przez marcin4x4
d4ri0 Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Gdybys slyszal moj rozrzad wiedzialbys ze to nie wymysl. Auto ma chodzic jak szwajcarski zegarek bo to auto zony, ktorym wozi nasze dzieci. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
marcin4x4 Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 Nie pisałem o Twoim przypadku tylko ogólnie, chodzi o sam trend czyli ktoś coś na forum napisze i ludzie biegną do sklepu. Podstawowy remont silnika ~10k pln, kompletny zawias ~5kpln, nie liczę sprężarki i innych standardowych elementów które mogą ulec uszkodzeniu. Do tego auto które w mieście czy na krótkich odcinkach eksploatuje się mało przymnie i dość drogo a sam pojazd niezbyt dobrze to znosi. Nie było rozsądniej kupić czegoś znacznie nowszego z dużo mniejszym silnikiem ? żona na pewno byłaby bardziej zadowolona a eksploatacja znacznie tańsza...
d4ri0 Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 Myslelismy nad A3, ale w Q i 5d ciezko bylo trafic godny egzemplarz. Poza tym musi zmiescic sie wozek i masa innych rzeczy. Oczywiscie jak zona wroci do pracy dostanie ponownie sluzbowe auto wiec bede mogl sprzedac Superba i przesiasc sie na stale do Audi. Ono wcale nie jest drogie w eksploatacji...grubsze tematy duzo kosztuja, ale z tym trzeba sie liczyc Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
marcin4x4 Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 no fakt jak już się zrobi to i owo to silnik nie do zarżnięcia, zawieszenie i plastiki jak na tylu letnie auto też ładnie trzyma.
d4ri0 Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 W Superbie po tylu latach troche trzeszcza mimo, ze caly wygluszony i plastiki usztywnione. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Quatro7 Opublikowano 30 Maja 2017 Opublikowano 30 Maja 2017 u mnie są wartości: grupa 13: 0.52 | 0.28 | 0.52 grupa 14: -1.08 | -0.09 | -0.14 grupa 72: -44.0 | -8.0 | 0.0 grupa 73: -34.0 | -4.0 | -4.0 grupa 74: -36.0 | -6.0 | 0.0 grupa 75: -20.0 | 0.0 | 0.0 grupa 76: -42.0 | -8.0 | -2.0 grupa 77: -36.0 | -2.0 | -2.0 przybywania oleju nie zaobserwowałem (sprawdzam regularnie), czasami przy odpalaniu następuje przycięcie (niecała sekunda pauzy przy rozruchu) do wymiany komplet? czy szukać używek w dobrym stanie i podmienić tylko nie które? nr wg których powinienem szukać wtrysków mogę sprawdzić VCDSem czy trzeba odczytać z wtrysku?
kovallts Opublikowano 9 Czerwca 2017 Opublikowano 9 Czerwca 2017 Nie widze u Ciebie ani jednego sprawnego wg korekt. Nawet po dawkach w grupie 14 widac, ze 4 albo wyrównuje prace drugiego wtrysku albo sam nie daje rady. Max to +-0.5Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
ADeK Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Witam kolegów. Może ktoś obeznany zerknąć na moje logi ? z góry dziękuję. Pozdrawiam
Quatro7 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Bardzo dobre wtrysk Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się