Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jak sprawdzić stan wtrysków ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeżeli wartości będą wzrastać z tolerancją dodatnią to będą się coraz bardziej zapiekać i będzie potrzebne czyszczenie wtryskiwaczy.

Nie zamulaj autka niedzielną jazdą i od czasu do czasu trzeba ją przegonić! One lubią mieć wysokie obroty:wink:

Opublikowano

Nie było nic ingerowane we wtryski? Każda ingerencja żeruje ich korekcje w vcds.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Były zmieniane na podobno poprawione w sensie nowsze z końcówką nr AA, ale to jeszcze przez poprzedniego właściciela. Za mojej kadencji nic nie grzebałem przy wtryskach.

Opublikowano

Długo nią jeździsz?

 

 

beny2303 - co ile takie zabiegi należy powtarzać? Wtryski dawałem na stół w listopadzie - wyszło wsio ok. Dzisiaj korekcje są mega duże oczywiście na plusie.  Może później skoczę do auta to podrzucę logi.

Jedyny niepokojący mnie objaw to przycinanie przy rozruchu ale przycinanie było przed sprawdzeniem i po również...

Opublikowano (edytowane)

Ja rok i przejechałem jakieś 6,5k km, bo jest to auto raczej weekendowe ;)

Edytowane przez ADeK
Opublikowano

Korekcje w takim razie masz wzorowe :)

Opublikowano

Wydruki do wtryskiwaczy dostałeś potwierdzające jakość danych wtryskiwaczy czy wierzysz na słowo?

Jeżeli jest pewność jakości to powtarzać nie trzeba. Poza tym przed badaniem na stole myjka ultradźwiękowa jest podstawą i powinieneś dostać je z powrotem czyściutkie.

Jak przejechałeś od ostatnich logów ok. 1000km to zrób powtórne logi i porównaj. 

 

Opublikowano

Potwierdzam że wtryski z 4.2 bądź nowszych 3.0 tdi ale 1600 bar pasują p&p nawet do mnie.

 

 

Opublikowano

Witam, 3.0 TDI BKN - Wszystko pięknie chodzi jak należy ale przy 3200/3400 obrotów od 3 biegu w górę przy tych obrotach auto traci moc, zaczyna drgać i wystarczy puścić pedał gazu, zmniejszyć obroty i wszystko jest ok, więcej obrotów jak 3500 niestety nie pociągnie, czy to wina wtrysków ?  również wywala błąd sondy lambda gdy pojawia się ten problem

Opublikowano
11 godzin temu, marcin4x4 napisał:

nie

Więc co może powodować taki problem ?  To nie są objawy wtrysków ? Dodam że czasami jak pochodzi kilka minut na luzie to zaczyna mocno szarpać,drgać ...

Opublikowano

drgania na jałowym tak, utrata mocy na górze nie (jest w całym zakresie)

 

Opublikowano

Panowie jak korekty uważacie, dobre?

P_20210118_162119.jpg

P_20210118_162157.jpg

P_20210118_162255.jpg

Opublikowano
45 minut temu, bosniak_sg napisał:

Panowie jak korekty uważacie, dobre?

Trochę zapieczone, jednak to tylko korekty, prawdę powie demontaż i sprawdzenie wtrysków na stole jeśli masz jakiś problem, jeśli nie ma problemów to jeździć i nie martwić się niczym :)

Opublikowano

Może coś wleje do baku żeby je przeczyścić?

Opublikowano
5 minut temu, bosniak_sg napisał:

Może coś wleje do baku żeby je przeczyścić?

Możesz spróbować, chociaż szczerze to nic bym nie robił bo jest dobrze. Masz jakieś niepokojące objawy?

Opublikowano

Żadnych

Opublikowano

Witam, zauważyłem że na jalowym silnik nie równo pracuje, siedząc za kierownicą czuć jak lekko telepie, poza tym przy silniku słychać dość głośne cykanie, bardziej to słychać po lewej stronie od strony pasażera. W czasie jazdy zero problemów wszystko chodzi jak należy, czy powoli odzywają się wtryski? Poniżej filmik z pracy silnika..

https://streamable.com/d6h916

Opublikowano (edytowane)

Na filmie to cykanie to uszkodzone podkładki miedziane pod wtryskami. Musisz je wymienić koszty nie duże. Przyjrzyj się czy nad kolektorami wydechowymi nie masz takiej czarnej mazi jak smoła. Nie zaszkodzi wlać do paliwa LM 2666.

Jak masz kogoś żeby ci sprawdził wtryski na maszynie to będziesz miał jasność czy są ok. Wtryski i tak musisz wyciągnąć przy wymianie podkładek,

Edytowane przez gozdzik77
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, gozdzik77 napisał:

Na filmie to cykanie to uszkodzone podkładki miedziane pod wtryskami. Musisz je wymienić koszty nie duże. Przyjrzyj się czy nad kolektorami wydechowymi nie masz takiej czarnej mazi jak smoła. Nie zaszkodzi wlać do paliwa LM 2666.

Jak masz kogoś żeby ci sprawdził wtryski na maszynie to będziesz miał jasność czy są ok. Wtryski i tak musisz wyciągnąć przy wymianie podkładek,

Czytałem właśnie o tym płynie, można wlać po prostu do baku czy lepiej w filtr paliwa?

Wtryski dam do sprawdzenia lepiej szybciej niż później się coś dodatkowo narobiło. Rozumiem że jak wymieniać podkładki to wymienić komplet? 

Ok kolektory sprawdzę tak jak mówisz a zapytam tylko co oznacza jeśli tam znajdzie się ta czarna maz o której mówisz?

 

Edit: jeszcze zapomniałem dopisać ze mam błąd od egru i co jakiś czas wywala mi Checka i tak w kółko gasnie po jakimś czasie znowu wraca błąd. W sumie nic z tym nie robiłem znajomy w a6 to samo ma, czyścił egr i nic nie pomogło a z autem nic się nie dzieje przez ten błąd chyba że ten egr może powodować te drgania na jalowym? Zauważyłem że na zimnym silnik pracuje równo, jak osiągnie 75/80 to już się wtedy zaczyna..

Edytowane przez sprite19

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...