FLB Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 tak jak w temacie najlepiej nowe. Chce obniżyć go delikatnie, ale nie przesadzać bo niestety drogi u nas jak to drogi... latam na 18` i mysle wlasnie na 1be.
hejneken Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Polecam Eibachy Pro Kit obniżają samochód o 30mm, a komfort jak na 1be ;p
MichalPoti Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Zawsze mozesz poszukac czegos uzywanego oryginalnego. Trochę wysiłku i można wychaczyć coś na allegro
vp-tdi Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 najlepsze jest to ze na 1be mniej wachacze siadaja jak na 1ba ,dziwne to ale przetestowane i na 1be jakos mniej dostają po du*ie
gabriel_bar Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Chcesz to mogę podac Ci namiar do kolesia, miał komplet amory ze spręzynami 1BE, nie wiem dokładnie od jakiego modelu, cena 400 tylko i wylacznie komplet 4 amory+ spręzyny. 1BV twardze zawieszenie i niższe, bardziej reaguje na nierówności, więc moze tak być że wahacze/tuleje dostają bardziej po d*pie, ale to tez zależy od stylu jazdy i dróg.
rufek84 Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 na alledrogo też idzie znaleźć czasem ładne używane eibachy z ori amortyzatorami bo często takie zestawy ludzie sobie składają .
The a4 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Chcesz to mogę podac Ci namiar do kolesia, miał komplet amory ze spręzynami 1BE, nie wiem dokładnie od jakiego modelu, cena 400 tylko i wylacznie komplet 4 amory+ spręzyny. 1BV twardze zawieszenie i niższe, bardziej reaguje na nierówności, więc moze tak być że wahacze/tuleje dostają bardziej po d*pie, ale to tez zależy od stylu jazdy i dróg. To podrzuć namiary
Petrostar_pl Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Pytanie tylko czy używki faktycznie wchodzą w grę bo na pewno kupisz je taniej,ale często tracą na jakosci i po jakimś czasie znowu trzeba je wymieniać. Podaj jaki budżet posiadasz na ten cel.
Radol Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Też mam dylemat jaki setup użyć do obniżenia auta. Obecnie mam 1BA i chce osiągnąć max -40mm. Wcześniej myślałem o 1BE i springi -40mm teraz już nie wiem co zrobić... Budżet około 1tyś.
radek_siara Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Też mam dylemat jaki setup użyć do obniżenia auta. Obecnie mam 1BA i chce osiągnąć max -40mm. Wcześniej myślałem o 1BE i springi -40mm teraz już nie wiem co zrobić... Budżet około 1tyś. Też stoje nad takim dylematem, budżet 1000 +
misiek95 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Miałem u siebie weiteca -40 z amorkami przód 1be i tył 1ba i kompletnie sobie nie dawały rady. Auto skakało jak pingpong, twardo jak na taczkach i 0 komfortu czy przyjemności z jazdy. Jeżeli macie taki budżet to szukajcie czegoś w miare świeżego ale w zestawie amorki i sprężyny. Bo takie dokładajki na zasadzie, że "amorki wytrzymaja" to o kant d*py można rozbić kolega z Jeleniej dorwał za 300zł komplet springów i amorków -30 idealnie pod swoje auto i jest mega zadowolony z zestawu
kawka66 Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 A ja szukam do audi a4 b5 1.9tdi ajm kombi sprężyn i amortyzatorów żeby ją troszkę obniżyć bo jak założyłem 17 to mam straszną dziurę. Co byście polecili nie jestem maniakiem gleby szukam czegoś z komfortem i żeby auto ładnie wyglądało.
radek_siara Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Ja się skłaniam coraz bardziej ku kitowi ap -40/30mm, tym bardziej, ze i cena w miare, bo ok. 1300
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się