Neemzi Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Witam! Pytam na przyszłość, ale nie mogę się zdecydować co będzie lepsze. Chciałbym się dowiedzieć czy opłaca się montować pneumatyka na ori amorkach, czy lepiej założyć gwint i do tego pneumatyka? Chciałbym też prosić o ogólne opinie na temat pneumatyka, jedna już uzyskałem od użytkownika forum, lecz chciałbym usłyszeć jeszcze od kilku osób.
czarny1202 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 chyba ktoś Ci gluopt nagadał amory do air rida? jak?
szafa Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Czarny niestety jak nie wiesz nie wprowadzaj ludzi w błąd, przy AR jak najbardziej wymagane są amortyzatory:wink: Neemzi wszystko zależy od Twojego budżetu i to komu dasz do zrobienia zestaw AR, na pewno podstawa to dobrej firmy amory, z drugiej strony na gwincie jest większa możliwość regulacji, wszystko zależy od własnych priorytetów, jak bym miał robić do siebie air to na pewno na gwincie, ale to tylko dlatego by móc potem dobrze wyregulować wysokość auta podniesionego:wink: Polecam skontaktować się z Nimi: https://pl-pl.facebook.com/AirRideAndCoilover doradzą podpowiedzą i wyjaśnia co i jak
Neemzi Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 ok dzięki wielkie. Ogólnie to gadałem z tą firma "http://www.airride-system.pl/" i cena to około 5tyś z gwintem i profesjonalnym airem.
szafa Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 ok dzięki wielkie. Ogólnie to gadałem z tą firma "http://www.airride-system.pl/" i cena to około 5tyś z gwintem i profesjonalnym airem. Paru znajomych u nich robilo i narzekali na szczelnosc i wykonanie, ale zrobisz jak uwazasz, w kazdym razie ja bym im nie oddal samochodu...
galka90 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Mógłbyś napisać co chciałbyś osiągnąć? Bo jezeli auto na zloty to spoko fajny zawias:-) jesli na codzien to moim zdaniem taki sobie np airride jest twardy jak jest podniesiony do gory więc masz sztywną koze a na samym dole jest dość miękkie i pływające gwint jest lepszy, ale nie daję takiego efektu:-)
Neemzi Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2014 auto ma być do jazdy na co dzień, ale i na zloty. Nie chce by piał jak na ori. zawieszeniu, lecz wyglądał na co dzień tak(podczas jazdy) " http://images43.fotosik.pl/161/d88213f5f1ae4428med.jpg". Oczywiście na postoju max low. Jeśli chodzi o tą firmę co pisałem, nie chodziło mi o to by u nich brać, tylko pytałem się o cenę i co by doradzili, żeby było efektownie i dowiedziałem się. Normalne Air u nich to cena około 3tyś ale zaawansowany to 5tyś. Na razie chcę się tylko dowiedzieć jak to wszystko wygląda, ale jak będę miał zamiar kupić to chyba zgłoszę się do ludzi których poradził mi Szafa
galka90 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Jakoś nie uważam żeby air byl dobrym rozwiazaniem do auta na codzień z powodów które pisalem. Do tego zima i problemy z zamarzaniem jakiejś śladowej ilosci wody która pomimo osuszaczy zawsze się znajdzie i może spowodować np zamarzniecie elektrozaworu. Nie miło by było jakbyś rano szedł do auta załatwić ważna sprawę a autko leży na glebie i nie chce wstac:-/. Wiele osob po sezonie wywala aira i wsadza porzadny gwint a za tą cenę już masz kozacki gwint. Wiem że to zawalisty bajer sam kiedyś chciałem ale mnie sprowadzono na ziemie.
Artuditu Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Air piekna sprawa,miałem dwa auta na powietrzu i kusi mnie zeby zrobic nastepny zestaw do audika.Jesli robic aira to zdecydowanie najprosciej robic na gwincie ,ale dobrej klasy.Omijaj tanie gwinty.Air ma plusy i minusy.Napewno trzeba wozic ze soba zestaw naprawczy czyli kilka złaczek,kawałek przewodu itp.Trzeba tez mniej wiecej wiedziec co i jak jest podłaczone zeby przy ewentualnym unfalu w trasie móc szybko cos zaradzic bo gdy auto np upadnie na glebe to moze byc problem zeby wjechac np na lawete lub wsadzic podnosnik pod samochód. Air to swietna zabawa,miny przechodniów kiedy padasz na glebe bezcenne.A najlepsze co mnie spotkało to spotkanie dwóch strazników miejskich próbujacych załozyc mi blokadę na koło ))) W moim podpisie sa 2 linki do poprzednich projektów,znajdziesz tam sporo zdjec aira
Szefcio Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Kolega Kristof91 ma AR w B6 zapytaj go co i jak myślę że podpowie, Też słyszałem że AR twardy jak ch...j i ogólnie można zapomnieć o komforcie...
Artuditu Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 air wcale nie jest twardy i jest bardzo komfortowy.Wiadomo ze jak napompujesz 10barów w poduszki to samochód bedzie sie uginał tylko na oponie.Przy 8 barach zachowuje sie jak normalne zawieszenie.Jesli psikniesz mniej(gleba)auto bedzie sie bujało.....
Neemzi Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2014 Mam takie pytanko gwint KW Var 1 nada się pod Air ? Na innych forach piszą że jak już to dawać ten z regulacją twardości.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się