skotyman Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 zobacz co potrafi ford focus rs, który ma ponad 300km i odziwo jeszcze skręca
l.e.s.t.e.r Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 W jakie opony trzeba zainwestować? Z ostatnich moich perypetii: Leon 1.4 TSI 140KM Passat B8 2.0 TDI 150KM Volco XC60 2.0 D4 190KM Wszystkie auta praktycznie nówki, z fabrycznymi oponami marek premium. Każde z nich FWD i w każdym przypadku dynamiczna jazda w porównaniu do aut 4x4 nie należała do przyjemnych. Zmiana opon nie pomoże na fakt napędzania tylko jednej osi, która jest jednocześnie osią skrętna. Praw fizyko nie oszukasz Pisanie z tobą przypomina kopanie się z koniem. Miałeś nowe auta a przesiadłeś się na stare Audi ? I co myślisz że masz jakąś rakietę ? Rozumiem że z Ciebie taki rajdowiec że każdy zakręt ładujesz x3 prędkość dopuszczalną ale to chyba to Audi powinieneś zamienić na EVO wtedy byłbyś król trakcji i zakrętów. bez odbioru....
komoornik Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 A gdzie pisałem, że posiadałem takie auta? Miałem po prostu okazję zrobić każdym z tych aut co najmniej kilkaset km, dzięki czemu mogę się obiektywnie wypowiedzieć o tym i o tamtym. Będzie odbiór, bo taka jest moim zdaniem idea forum. Nie obrażaj się EVO fajne auto, ale tylko żeby poszaleć w weekend. Zbyt spartański samochód. zobacz co potrafi ford focus rs, który ma ponad 300km i odziwo jeszcze skręca Focusem RS nie jeździłem, jedyne co widzę i słysze na filmikach z przyspieszania to brak trakcji. W najnowszym modelu poszli po rozum do głowy i jest 4x4.
Gibons Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 A może to jest tak że samochody bez 4x4 są dla osób bardziej doświadczonych a pozostali muszą mieć 4x4 bo sobie krzywdę zrobią
griga-st Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 A4 to pn. półtoratonowy kloc. ~200KM to niewiele na ta masę i jej rozmieszczenie nawet w FWD. żeby zerwać przyczepność trzeba strzelać ze sprzęgła...Takie zachowanie na drodze powoduje jedynie gesty politowania i pukanie się w głowę u współużytkowników ruchu. Pomimo papierowych wartości A4 B8 zwłaszcza w automacie ma najsłabsze dwulitrowe silniki/auta z niemieckiej trojki. I to obojętnie czy to diesel czy benzyna. Q przy normalnym użytkowaniu poczujemy tylko na mokrej nawierzchni albo w zimie. Ale tyko dla tych dwóch przypadków warto szukać takich aut.
komoornik Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 (edytowane) Ciekawe spostrzeżenia. A takie XC60 waży jeszcze ładnych parę kg więcej niż B8 i też się nie wyrabia. Przestańcie opowiadać bajki że w B8 z FWD można w pełni wykorzystać 200KM, nawet na suchej nawierzchni A może to jest tak że samochody bez 4x4 są dla osób bardziej doświadczonych a pozostali muszą mieć 4x4 bo sobie krzywdę zrobią Dlatego sprzedałeś B8 FWD tylko po to żeby kupić z Quattro? Edytowane 17 Czerwca 2016 przez komoornik
bodas Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 A4 to pn. półtoratonowy kloc. ~200KM to niewiele na ta masę i jej rozmieszczenie nawet w FWD. żeby zerwać przyczepność trzeba strzelać ze sprzęgła...Takie zachowanie na drodze powoduje jedynie gesty politowania i pukanie się w głowę u współużytkowników ruchu. Pomimo papierowych wartości A4 B8 zwłaszcza w automacie ma najsłabsze dwulitrowe silniki/auta z niemieckiej trojki. I to obojętnie czy to diesel czy benzyna. Q przy normalnym użytkowaniu poczujemy tylko na mokrej nawierzchni albo w zimie. Ale tyko dla tych dwóch przypadków warto szukać takich aut. Zważyłem kiedyś auto i waży prawie 1650kg na 16". Waga jest niewiele niższa niż a6 c6 3.0tdi, a różnica mocy znaczna.
griga-st Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 A4 kupuje się bo ma fajna, powoli starzejącą się sylwetkę i jest wygodne. To poprostu ładne auto. Tylko silniki od VW nie są już takie woow...
komoornik Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 A4 kupuje się bo za ~ 50k nie ma alternatywy dla setupu mocna benzyna + 4x4 + dobry automat
griga-st Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Az tak złe i stare B8 nie jest żeby tylko tyle kosztowało...
dobry1 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Az tak złe i stare B8 nie jest żeby tylko tyle kosztowało...
Gibons Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Dlatego sprzedałeś B8 FWD tylko po to żeby kupić z Quattro? Sprzedałem dlatego że chciałem lifta i młodsze auto, a że mieszkam gdzie mieszkam kupiłem teraz z Quattro bo w zimie lepiej mi będzie pokonywać strome podjazdy jakbym mieszkał w Warszawie gdzie jest płasko jak...... to mogłoby być FWD. Problem miałem tylko na śliskiej nawierzchni przy ruszaniu jak już dwójkę zapiołeś to było ok żeby mieć problemm musiałbym jak griga napisał strzelać ze sprzęgła chyba mało tego nigdy nie zdarzyło mi się abym wpadł w poślizg nawet na śliskim jak szybciej pokonywałem zakręt od tego są systemy bezpieczeństwa. Wiadomo Quattro pomaga, ale FWD też da się jeździć kolega ma cupre 416PS i daje radę haha
H4mm3R Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 A4 to pn. półtoratonowy kloc. ~200KM to niewiele na ta masę i jej rozmieszczenie nawet w FWD. żeby zerwać przyczepność trzeba strzelać ze sprzęgła...Takie zachowanie na drodze powoduje jedynie gesty politowania i pukanie się w głowę u współużytkowników ruchu. Pomimo papierowych wartości A4 B8 zwłaszcza w automacie ma najsłabsze dwulitrowe silniki/auta z niemieckiej trojki. I to obojętnie czy to diesel czy benzyna. Q przy normalnym użytkowaniu poczujemy tylko na mokrej nawierzchni albo w zimie. Ale tyko dla tych dwóch przypadków warto szukać takich aut. Popieram, sam mam 200/400 i da się normalnie jeździć w FWD. A żeby Q jechało i dawało frajdę, to musi być co najmniej 100ps na koło.
komoornik Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Bo przy Q to nagle jakieś mega straty są na kołach? Czy kwestia różnicy kilkudziesięciu kg? Jeździć to można i na 3 kołach, nie wiem po co szukać takich wymówek
skotmen Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Panie komornik ja widzę że ci co mają napęd tylko na przód to są cieniasy Napęd Q jest super nikt słowa złego na ten napęd nie mówi ale ty zawsze do tego samego tematu sprowadzasz Ludzie są zadowoleni z tego co mają Więc nie dajmy się zwariować!
komoornik Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 (edytowane) Cieniasem mogę określić auto, ale nie osobę. Wycieczek personalnych nie robię. Kilka ostatnich postów wskazuje jednak na to, że niektórzy na siłę chcą jakoś uzasadnić posiadanie B8ki z FWD zamiast z Q. Jak to zwykle bywa, człowiek się szybko przyzwyczaja do dobrego - Ci posiadający Q nie chcieli by z niego zrezygnować Edytowane 17 Czerwca 2016 przez komoornik
skotmen Opublikowano 17 Czerwca 2016 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Jesteś lepszy bo masz Q ? Cycki mi opadły!
jedrekx Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Ja po prostu nie przyjmuję do wiadomości, że cokolwiek co ma 150+ KM / 300+ Nm przy FWD ma trakcję. bo widocznie jesteś zbyt ograniczony.
komoornik Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Myślę, że nie tak bardzo jak Ty skoro w publicznej dyskusji to jedyne co masz do powiedzenia
jedrekx Opublikowano 20 Czerwca 2016 Opublikowano 20 Czerwca 2016 Twoje wywody są śmieszne, zresztą jak zauważyło to już mnóstwo osób. miałem jakoś 210 koni w A5 FWD i dawało radę. teraz mam Quattro i fajnie, że jest.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się