Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulca tylnego w autach FWD - 280mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Booster ale nie napisałem, ja eskowe 256 mierzylem

Czyli to zaden punkt odniesienia... To dalej nie mam pewnosci czy to te czy nie..

Pawel ile Cie wyszly zaciski z jarzmami

100zl + wysylka :D a Ciebie?
Opublikowano

Panowie, jeszcze raz dopytam: czy tylko piasty z audi 100 c4 pasują ? z paska B5 nie podejdą ? belka tylna w pasku nie jest identyczna jak w A4 B5 ?

Opublikowano

wedlug mnie jest zupelnie co innego, tam chyba nie ma koronki Absu takiej jak w a4, czujnik jest chyba w piascie i koronka, pozatym nie moge skojarzyc jaki tam jest czpien.... mialem to kiedys w lapach ale za ciula nie moge przypomniec sobie....

Opublikowano (edytowane)

Booster ale nie napisałem, ja eskowe 256 mierzylem

Czyli to zaden punkt odniesienia... To dalej nie mam pewnosci czy to te czy nie..

Pawel ile Cie wyszly zaciski z jarzmami

100zl + wysylka :D a Ciebie?

jest to punkt odniesienia bo jarzma pasuja zamiennie do zaciskow, wiec jedyna roznica to wlasnie odleglosci ktore mierzylem, moze inaczej to zrobiles niz ja

wlasnie wpadly w moje rece poliftowe 269x22 jarzma wiec zaraz i je zmierze, nie wiem czy w poprzedni wymiarze czego nie namieszalem

srodek otworu na zwrotnice do prowadniczki klocka to 69mm

Edytowane przez pioteros
Opublikowano (edytowane)

Mowisz o dlugosci miedzy otworem jarzma na srube a prowadniczka ta w gumce czy tam gdzie chodzi klocek?

Edytowane przez booster70
Opublikowano (edytowane)

gdzie klocek chodzi, odleglosc w pionie


sjlbc6v2.jpg

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

Czyli jestem w domu :D dzieki :)

Opublikowano

Jakby ktoś chciał będę miał na sprzedaz jarzma z a8 przedlifta 269x20 z tarczami ladnymi bez progów chyba pagida, za 160zł plus kw

a coś takiego mi przyszlo dzis

10600597_1164099003631087_76371929647493

Opublikowano

pod co ten adapter? 269 ---> 280 ?

Opublikowano (edytowane)

pod co ten adapter? 269 ---> 280 ?

taki adapter bylby niewykonalny, bo sruby gwintem nachodzily by na siebie

jest to przejscie 269->330mm

sawul podejda, jedynei redukcje do przewodu hamulcowego bedziesz nusial kupic bo gwint w zacisku to m12x1

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

a jakby pakowal 269 na tyl to tarcza z a8 269/22 pasuje P&P ?

Opublikowano

Tak.

Opublikowano

pod co ten adapter? 269 ---> 280 ?

taki adapter bylby niewykonalny, bo sruby gwintem nachodzily by na siebie

jest to przejscie 269->330mm

sawul podejda, jedynei redukcje do przewodu hamulcowego bedziesz nusial kupic bo gwint w zacisku to m12x1

Dzięki piotrek za info .Wpadły mi w ręce w niedużych pieniądzach brak mi jednego jarzma myślałem że są od a8 d2 a okazało się że są od s6 a6 .

Opublikowano

Klocek w d2 i b5 jest taki sam z tylu?

Opublikowano

tam gdzie bylo zeliwo w a4 klocek jest ten sam jak w a8 przedlift, a gdzie bylo alu tam taki sam klocek jak a8 polift, generalnie do lifta b5 i a8 ida te same klocki

Opublikowano

Czyli moje podejda, dzieki :hi:

dzisiaj wzialem sie za montaz 269 na tył, czesci ktore mam:

- tarcze 269/22, wysokosc 46.4

- jarzma i zaciski z a8 d2

- piasta z c4

..pełen zapalu biore sie za wymiane.. zakladam piaste, tarcze, jarzmo.. i zonk.. jarzmo nie pasuje P&P jak to tu pisali.. potrzeba dystansu ok 15mm... fak ;/

Opublikowano

w q pasiło niemalże idealnie ;) ale 1.5cm to nie duzo i tak

Opublikowano

wychodzi na to ze czy montujemy 280 czy 269 to ten dystans i tak jest potrzebny... a juz myslalem ze bede sie dzisiaj cieszyl mocniejszym tylem ;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...