Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulca tylnego w autach FWD - 280mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Spoko.wielkie dzieki.

Dzis wyczyszcze z grubsza jarzmo porobie foty z miarka w kilku miejscach zeby byc pewny.

Moge Cie prosic bys cyknal fotki jak masz przewod hamulcowy pociagniety tj sztywny i gumowy???

I tak w sumie nie rusze tematu nie bedac pewny jakie tarcze zamawiac.

Pewnie bedzie podobnie jak z przodem ktory lezal i czekal ok roku na montaz:-D

Dzis jade pisty ogladac.gosc mial wyjac z auta.

Chcial 140za 2 ale jak powiedzialem.ze za tyle mam kompletna belke to zszedl do 100:-D

Opublikowano (edytowane)

roznica w jarzmie jest taka sama jak w przypadku 288 i 312, nic wiecej, jesli chodzi o budowe

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

Panowie ma ktoś nr piast z c4 bo chce sie upewnic czy mam odpowiednie.

thx

Opublikowano

Panowie ma ktoś nr piast z c4 bo chce sie upewnic czy mam odpowiednie.

thx

Pokaz foto to ci powiem
Opublikowano

jak ja szukalem to z tego co pamietam to znalazlem chyba tylko dwa rodzaje, jedne z koronka od abs-u a drugie bez...

Opublikowano (edytowane)

Dzis wieczorkiem wrzuce foty wraz z zwymiarowaniem jarzma.

edb222c02071e2d2med.jpg


633a3c01cdde8a8bmed.jpg


9cb206727b732887med.jpg


ff3df750a62e7917med.jpg


Planuje zaslepić uszczelniacz i dać to w śrutownik bo na razie nie przypomina to niczego.

Edytowane przez wesz82
Opublikowano

moje wygladaly identycznie, dalem je zeby je lekko przesiali, na to podklad i czarny spray... i wyszly jak nowe

Opublikowano (edytowane)

Wlasnie wyjolem lozyska i tak patrze ze spokojnie mozna je zesrutowac.dorobie zaslepki i dzida z nimi.
Ktos wie jakie szly ori lozyska w c4:-D?
Gosc wspomoninal ze zmienial a widze ze sa fag wsadzone.

Obiecane foty.

Jak cos trzeba pomierzyć to nie ma problemu :decayed:

Super papcie to kolesia są :grin::decayed:

f189405156388193med.jpg

999c6ab03302feb7med.jpg

889b5990e2467bf3med.jpg

b9841935fbf48a1amed.jpg

532160170579ed23med.jpg

Edytowane przez wesz82
Opublikowano

Lozyska takie same jak w b5 ;)

Opublikowano

Lozyska takie same jak w b5 ;)

Nie rozumiem:-D

Wiem ze sa te same.

Zmienial ktos te wieksze czy tylko te mniejsze przy przeszczepie???

Opublikowano

O czym ty teraz piszesz? Zmien kompletne lozyska i miej to z glowy

Opublikowano

Już o niczym :P:wink:

Potrzeba sciagacz czy macie jakieś patenty????

Opublikowano

Wybija sie od drugiej strony bieznie, sa 3 miejsca w ktore mozna walic wybijakiem

Opublikowano

Wybija sie od drugiej strony bieznie, sa 3 miejsca w ktore mozna walic wybijakiem

Ok.a do zdjecia piasty potrzebowales sciagacza?
Opublikowano

tam raczej wszystko schodzi bez sciagacza, kupisz zestaw lozysk z nowymi bierzniami i uszczelnieniem i bedzie git, szkoda tego nie zmienic biorac pod uwage ze nie jest to duzy koszt a masz wszystko na wierzchu

Opublikowano

Wybija sie od drugiej strony bieznie, sa 3 miejsca w ktore mozna walic wybijakiem

Ok.a do zdjecia piasty potrzebowales sciagacza?

Ja nie używałem żadnego ściągacza. Wybiłem po prostu stare łożyska i bieżnie. Następnie do nowych bieżni przyłożyłem stare i nabiłem młotkiem :wink:

Opublikowano

Dzieki za porady:-D

Faktycznie patrze na alle kompler za 70zl mozna kupic to nie majatek.

Mateusz jak fotostory?dales rady?

Dzwonil koles ze od razu po srucie daje je do piachu i w piec.

Powidzcie czy musze czyscic po tym koronke abs i talerz a piascie???

Opublikowano (edytowane)

Mateusz jak fotostory?dales rady?

Dodałem coś w moim temacie

Więc tak, poniżej mały opis tego co i jak zrobiłem.

JEŻELI GDZIEŚ POPEŁNIŁEM BŁĄD, TO PISAĆ, BD WDZIĘCZNY!!

Najpierw lista tego co ja skompletowałem, na zmianę hamulców na 269.

- zaciski z A8 D2 lift z jarzmami,
- piasty z audi A6/100 C4 z ABS, (osobno chodzą po 100zł/szt, ja kupiłem całą belkę za 90zł i jeszcze złom mi został :D )
- łożyska mogą być z A4 B5,
- 4x dystans 18mm,
- 4x śruba M10x1.25x40
- klocki moga być z audi A4 B5 LIFT,
- tarcze z A8 D2 lift 269x22 wys. 46,6 o ile dobrze pamiętam.

I teraz co do roboty. Załączam te zdjęcia które mam.

- Widać, że linki ręcznego są poprowadzone za amorkiem.

- Nie mam zdjęcia przewodów hamulcowych, ale je trzeba lekko skręcić. Po przyłożeniu zacisku widać o co chodzi, bo po prostu w zaciskach z A8 przewód wchodzi pod innym kątem.

- Ja dałem jeszcze podkładki pod śruby jarzma, bo ocierały o tarczę, Dzięki czemu nie musiałem ich ciąć.
- Jarzma trzeba lekko liznąć boschem, aby piasta mogła się obracać i pierścień ABS nie wadził o nie. ( na jednym ze zdjęć zaznaczyłem, w których miejscach trzeba to zrobić)

- co do odpowietrzania to tył odpowietrzyłem w rękach tak, aby odpowietrznik był w najwyższym punkcie. Lekko potrząsałem nim i popukałem młotkiem. (możliwe, że muszę to zrobić jeszcze raz, bo pedał jest "miekki")

- ABS jeszcze nie regulowałem. Muszę doczytać jak to zrobić, bo nie bardzo wiem jak to ugryźć. ABS czasem włącza się przy małych prędkościach.

Tak to wygląda w skrócie. Jeżeli jakieś pytania to pisać PW. Znawcą nie jestem, robiłem to pierwszy raz w życiu, ale się udało.

fb114954d71186camed.jpg

440c54692f93ed86med.jpg

39a9d91a6afd47bemed.jpg

12443068a6813406med.jpg

49c15ac47260af07med.jpg

ceffa44c7606e2dfmed.jpg

Edytowane przez Matejus_93
Opublikowano

Opis konkret:-D

Opublikowano

Matejus a te tulejki skąd brałeś?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...