wesz82 Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Spoko.wielkie dzieki. Dzis wyczyszcze z grubsza jarzmo porobie foty z miarka w kilku miejscach zeby byc pewny. Moge Cie prosic bys cyknal fotki jak masz przewod hamulcowy pociagniety tj sztywny i gumowy??? I tak w sumie nie rusze tematu nie bedac pewny jakie tarcze zamawiac. Pewnie bedzie podobnie jak z przodem ktory lezal i czekal ok roku na montaz:-D Dzis jade pisty ogladac.gosc mial wyjac z auta. Chcial 140za 2 ale jak powiedzialem.ze za tyle mam kompletna belke to zszedl do 100:-D
pioteros Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 (edytowane) roznica w jarzmie jest taka sama jak w przypadku 288 i 312, nic wiecej, jesli chodzi o budowe Edytowane 6 Września 2016 przez pioteros
wesz82 Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Panowie ma ktoś nr piast z c4 bo chce sie upewnic czy mam odpowiednie. thx
booster70 Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Panowie ma ktoś nr piast z c4 bo chce sie upewnic czy mam odpowiednie. thx Pokaz foto to ci powiem
przemciotorun Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 jak ja szukalem to z tego co pamietam to znalazlem chyba tylko dwa rodzaje, jedne z koronka od abs-u a drugie bez...
wesz82 Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 (edytowane) Dzis wieczorkiem wrzuce foty wraz z zwymiarowaniem jarzma. Planuje zaslepić uszczelniacz i dać to w śrutownik bo na razie nie przypomina to niczego. Edytowane 7 Września 2016 przez wesz82
przemciotorun Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 moje wygladaly identycznie, dalem je zeby je lekko przesiali, na to podklad i czarny spray... i wyszly jak nowe
wesz82 Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 (edytowane) Wlasnie wyjolem lozyska i tak patrze ze spokojnie mozna je zesrutowac.dorobie zaslepki i dzida z nimi.Ktos wie jakie szly ori lozyska w c4:-D?Gosc wspomoninal ze zmienial a widze ze sa fag wsadzone. Obiecane foty. Jak cos trzeba pomierzyć to nie ma problemu Super papcie to kolesia są Edytowane 7 Września 2016 przez wesz82
wesz82 Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 Lozyska takie same jak w b5 Nie rozumiem:-DWiem ze sa te same. Zmienial ktos te wieksze czy tylko te mniejsze przy przeszczepie???
booster70 Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 O czym ty teraz piszesz? Zmien kompletne lozyska i miej to z glowy
wesz82 Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 Już o niczym Potrzeba sciagacz czy macie jakieś patenty????
booster70 Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 Wybija sie od drugiej strony bieznie, sa 3 miejsca w ktore mozna walic wybijakiem
wesz82 Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 Wybija sie od drugiej strony bieznie, sa 3 miejsca w ktore mozna walic wybijakiemOk.a do zdjecia piasty potrzebowales sciagacza?
przemciotorun Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 tam raczej wszystko schodzi bez sciagacza, kupisz zestaw lozysk z nowymi bierzniami i uszczelnieniem i bedzie git, szkoda tego nie zmienic biorac pod uwage ze nie jest to duzy koszt a masz wszystko na wierzchu
Matejus_93 Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 Wybija sie od drugiej strony bieznie, sa 3 miejsca w ktore mozna walic wybijakiemOk.a do zdjecia piasty potrzebowales sciagacza? Ja nie używałem żadnego ściągacza. Wybiłem po prostu stare łożyska i bieżnie. Następnie do nowych bieżni przyłożyłem stare i nabiłem młotkiem
wesz82 Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 Dzieki za porady:-D Faktycznie patrze na alle kompler za 70zl mozna kupic to nie majatek. Mateusz jak fotostory?dales rady? Dzwonil koles ze od razu po srucie daje je do piachu i w piec. Powidzcie czy musze czyscic po tym koronke abs i talerz a piascie???
Matejus_93 Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 (edytowane) Mateusz jak fotostory?dales rady? Dodałem coś w moim temacie Więc tak, poniżej mały opis tego co i jak zrobiłem. JEŻELI GDZIEŚ POPEŁNIŁEM BŁĄD, TO PISAĆ, BD WDZIĘCZNY!! Najpierw lista tego co ja skompletowałem, na zmianę hamulców na 269. - zaciski z A8 D2 lift z jarzmami,- piasty z audi A6/100 C4 z ABS, (osobno chodzą po 100zł/szt, ja kupiłem całą belkę za 90zł i jeszcze złom mi został )- łożyska mogą być z A4 B5,- 4x dystans 18mm,- 4x śruba M10x1.25x40- klocki moga być z audi A4 B5 LIFT,- tarcze z A8 D2 lift 269x22 wys. 46,6 o ile dobrze pamiętam. I teraz co do roboty. Załączam te zdjęcia które mam.- Widać, że linki ręcznego są poprowadzone za amorkiem. - Nie mam zdjęcia przewodów hamulcowych, ale je trzeba lekko skręcić. Po przyłożeniu zacisku widać o co chodzi, bo po prostu w zaciskach z A8 przewód wchodzi pod innym kątem. - Ja dałem jeszcze podkładki pod śruby jarzma, bo ocierały o tarczę, Dzięki czemu nie musiałem ich ciąć.- Jarzma trzeba lekko liznąć boschem, aby piasta mogła się obracać i pierścień ABS nie wadził o nie. ( na jednym ze zdjęć zaznaczyłem, w których miejscach trzeba to zrobić) - co do odpowietrzania to tył odpowietrzyłem w rękach tak, aby odpowietrznik był w najwyższym punkcie. Lekko potrząsałem nim i popukałem młotkiem. (możliwe, że muszę to zrobić jeszcze raz, bo pedał jest "miekki") - ABS jeszcze nie regulowałem. Muszę doczytać jak to zrobić, bo nie bardzo wiem jak to ugryźć. ABS czasem włącza się przy małych prędkościach. Tak to wygląda w skrócie. Jeżeli jakieś pytania to pisać PW. Znawcą nie jestem, robiłem to pierwszy raz w życiu, ale się udało. Edytowane 8 Września 2016 przez Matejus_93
fanthomas18 Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 Matejus a te tulejki skąd brałeś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się