Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulca tylnego w autach FWD - 280mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Matejus a te tulejki skąd brałeś?

Kupiłem wałek stalowy, a obrobili mi je w pracy. Trochę czekałem, ale nie zależało mi wtedy na czasie.

https://metal-e.pl/

Edytowane przez Matejus_93
Opublikowano

Matejus a te tulejki skąd brałeś?

Kupiłem wałek stalowy, a obrobili mi je w pracy. Trochę czekałem, ale nie zależało mi wtedy na czasie.

https://metal-e.pl/

A masz może felge stalową 15"? [emoji1] wejdzie ona na ten hamulec?
Opublikowano

Pany o toczył ktos piaste?????

Opublikowano

Matejus a te tulejki skąd brałeś?

Kupiłem wałek stalowy, a obrobili mi je w pracy. Trochę czekałem, ale nie zależało mi wtedy na czasie.

https://metal-e.pl/

A masz może felge stalową 15"? [emoji1] wejdzie ona na ten hamulec?

Mam. Ale nie sprawdzalem jeszcze czy wejdzie :P

Opublikowano

Jakbyś miał chwilę to mógłbyś sprawdzić? :)

Opublikowano

Jakbyś miał chwilę to mógłbyś sprawdzić? :)

Jutro jak znajde chwile to sprawdze

Opublikowano (edytowane)

Z góry dzięki :)

Edytowane przez fanthomas18
Opublikowano

Przedlift sa zeliwne, polift sa aluminiowe i juz niby lepsze

Opublikowano

Już znalazłem odpowiedź, jakiś czas temu o to samo pytałem :facepalm: No i tarcza jest wtedy 20mm grubości a nie 22 ;)

Opublikowano

przeczytaj moje posty jak w praktyce wygladaja te zaciski co w nie wchodzi i jakie maja tlaczki....

Opublikowano (edytowane)

mozna zastosowac poliftowe jarzam i przedliftowe zaciski - bedzie latwiej podpasowac pod nie felge bo sa mniejsze, mniej miejsca zajmuja, maja tylko deko mniejszy tloczek

podejrzewam też, że da rade przedliftowe jarzma przefrezowac od srodka aby zmiescily 22mm tarcze

mam takie jarzma na sprzedaz moge komus opchnac za pare groszy

Edytowane przez pioteros
Opublikowano

Dzis wróciły piasty ze śrutowania.

Miły starszy Pan namówił mnie żeby ich nie malować,wiec na razie tak zostaną.

Tulejki w razie czego już przetoczone.

Na razie brak funduszy na dalsza zabawę ;)

09723e894328b504med.jpg

Opublikowano

nowe pisaty raczej nie sa zabezpieczane niczym w czasie produkcji... chociaz moze jakas galwanizacja, ja bym nie ruszał, farby nawlazi, potem a to lozysko nie wejdzie, a to felga bedzie krzywo lezec, a to zalepia sie zabki koronki od absu

Opublikowano

no wlasnie nowe piasty nie sa niczym zabezpieczone i wygladaja jak wygladaja, sierodka bym tylko nie ruszal bo tami tak jest smar i jest szczelnie zamkniete zeby woda nie wlazila

Opublikowano

Moze pojada do tokarza i tyle.chodz widze ze nikt nie toczy tylnych..po tylu latach poza nalotem nic im nie dolega.

Przemo udalo Ci sie cos pomierzyc??

Dzis zmierzylem tloczek i ma 43 mm czyli polift wiec jest szansza ze to moze byc z s8.

Niestety w jednym zacisku mechanizm recznego kuleje tzn niby dobija do konca ale nie robi tego z impetem tak ladnie jak w drugim.

Zaciski pojada do szamana niech to odczaruje:-D;-)

Opublikowano

dopiero w niedziele bede w domu :/ do wtorku musze zmienic olej to jak bede na kanale to pomierze i porobie fotki

Opublikowano

kazdy polift miał 43mm wiec to nie jest wyznacznik zaden :)

Opublikowano

Ok to czekam.thx

Piecia masz racje.

Tylko to jest tak ze ja chcialbym byc pewny jaka tarcze dac.

Wiem ze pan ma na sprzedaz graty z esy koles sam byl i widzial ta ese.

Zastanawia mnie ze jezeli np jest to jarzmo z esy to dlaczego jest taka mala roznica w porownaniu do tego pokazal boost???

Druga sprawa co stanie sie jak dam tarcze 269 pod jarzmo 280 jak zachowa sie klocek wtedy???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...