luka4f 0 Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Witam, ponieważ jestem zielony w tym temacie proszę o wasze doświadczenia z zaworem EGR. Czy zaślepienie go poprawia dynamikę auta ?Czy są jakieś wady tej operacji ?Z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib0l 0 Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Wada jest tylko dluzsze nagrzrwanie sie silnika, szczegolnie zima, a na + lepsza dynamika auta polaczone z wywaleniem kata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luka4f 0 Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Poprawa będzie nawet wtedy gdy ten zawór działa prawidłowo?? Można samemu coś wykombinować czy kupić blaszki do zaślepiania z allegro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radioo11 2 Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Wada jest tylko dluzsze nagrzrwanie sie silnika, szczegolnie zima, a na + lepsza dynamika auta polaczone z wywaleniem kata powiem szczerze ze ja wywalilem katalizator mam zaslepiony egr,i zadnej roznicy w dynamice auta nie zauwazylem,po za fajnym odglosem swiszczacej turbiny w tylnym tlumiku.no i minus dluzszego nagrzewania sie silnika i odrazu wyczuwalnego w garazu smrodu spalin czego z katem nie bylo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 u mnie przy zaslepionym egr pali o 0.3l wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 a u mnie po zaślepieniu klepie jak traktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miodzio992 0 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Dokladnie jak zaslepiony egr dluzej sie nagrzewa i wiecej pali, sprawdzilem u siebie ja generalnie jestem zwolennikiem pozostawienia dzialajacego egr chociaz gdy sie go zaslepi kolektor dolotowy nie syfi sie spalinami i podobno dynamika lepsza ale ja tego nie odczulem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny 1 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Kiedyś już może tu pisałem ale nie wiem czy wiecie VW/AUDI sprzedaje w ASO zaślepke EGR, nie robi tego bez powodu jest to wynalazek tylko po to aby nasze auta spełniały jakieś tam normy. Niestety z biegiem czasu katalizatory sie wyapają a EGRy zapychaja wiec lepiej to wyciąć i dać silnikowi odpocząć od tego. Takie moje zdanie co do zalet nie licz na jakieś koniki ale napewno odczucia na plus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulmaster3m 8 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Należy wspomnieć, że w benzynie nie jest to EGR a SAI a zaślepki w ASO są tylko i wyłącznie do diesela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
athek 0 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 na plus mniejsze zasyfienie kolektora dolotowego nagarem !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 z egr-em czy bez te silnki robia czasem po 800tysi ,wiec szkodzic raczej nie szkodzi silnikowi ,jedynie trzeba dbać ,czyscić kolektor co jakiś czas... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danny 1 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Pewnie tak, zalezy kto co lubi:D sa tacy co muszą mieć wszystko ori jak z fabryki:D a sa tacy co poprawiaja fabryke:) wiec wybór nalezy do kadego:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygnus 0 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 Kumpel poprawił swojego 1.9 ze 115 na 180KM... Masakra. EGR jest zaślepiony, kata nie ma a i tak mu nie dymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZIKITA 0 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/zaslepic-egr-1-9-tdi-afn-272559/index23.html#post4239216 tu też kilka postów w podobnym temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemy_Gda 0 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 kto miał okazję wypalać kolektor po tym cudzie techniki jak EGR, ten wie jakie to świństwo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 kto miał okazję wypalać kolektor po tym cudzie techniki jak EGR, ten wie jakie to świństwo... dlatego co jakis czas trzeba to robic .ja mam oil catch tank i od tego zabiegu egr juz sie nie zawala jakos ,jak wczesniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fanthomas18 1 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 vp-tdi długo masz oil catch tanka? Po jakimś czasie zaglądałeś jak wygląda kolektor? Ja u siebie ostatnio czyściłem kolektor (ori kolektor 1Z wymieniłem na sharana) i założyłem oil catch tank, ale nie zaglądałem jeszcze w dolot i kolektor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 jakies 2 lata i co jakis czas wylewam te syfy ,a oila zrobilem ze zbiorniczka od wspomagania z audi ,robilem to moze z 20 minut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZIKITA 0 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Prezesy pochwalcie się fotami tych waszych olejowych cacuszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 to patent zastrzezony :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się