sciemamcz Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Moim zdaniem również obstawiam rozciągnięty łańcuch, tłucze po pokrywie lub głowicy, powinien zostawić ślady jak zdejmiecie drugi raz pokrywę to trzeba ją obejrzeć czy są jakieś rysy. Jak zwiększasz obroty to wzrasta ciśnienie oleju i napinacz daje radę jak spadają obroty spada ciśnienie i rozciągnięty łańcuch tarabani. Stary napinacz nie wygląda tragicznie, a nawet powiedziałbym że całkiem dobrze, ślizgi ma w dość niezłym stanie, widziałem dużo gorsze i tu problemem może być właśnie łańcuch ale nic na 100%, zmienisz komplet i mam nadzieje że wszystko minie, w najgorszym wypadku jedno wyeliminujesz już na 110% Powodzenia
Wielki Dao Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Opublikowano 13 Maja 2014 Możliwe jest aby coś tak klekotało z głowicy? Jakieś wałki czy coś? Czy jednak wydaje się wam że to jednak łańcuch ? różne myśli chodzą mi po głowie i nastawiam się na większe koszta... do dyspozycji zostaje mi jedynie marne 1500 zł... mam nadzieję że po rozwiązaniu problemu temat się komuś przyda. Nagrałem filmik na którym słychać jak kręci się łańcuch, wstawię jak będę w domu. słychać ciągły dźwięk kręcenia się, jak by ktoś kręcił korbką: https://www.youtube.com/watch?v=GeXOZYgCQJk&feature=youtu.be
Wielki Dao Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 Czyli może to być łańcuch ale nie koniecznie... uszczelki muszę wstawić bo użyty został sylikon jednak trochę leci... ehh studnia bez dna :<
radko123 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 pisałeś że ciśnienie oleju ok, a wiesz jakie były dokładnie wskazania?
Wielki Dao Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 Nie wiem jakie były dokładnie. Czy jest jakaś możliwość zmiany łańcucha bez zdejmowania rozrządu? I czy można w podobny sposób zdjąć napinacz i założyć uszczelkę? Po założeniu łańcucha i uszczelek jeżeli to nie ustąpi pojadę w inne miejsce by sprawdzić ciśnienie oleju, nie wiem czy teraz mogę pojechać z uwagi na sylikon i lekko kapiący olej. Może to być też wina pompy oleju? Przy jej wymianje też trzeba zdejmować rozrząd?
kawowy19 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 łańcuch zmienisz bez rozbierania przedniego rozrządu. Jeśli chcesz zmienić uszczelke pokrywy i uszczelke pod napinaczem nie musisz ściagać ani rozrządu (z przodu) ani napinacza z łańcuchem z tyłu- wystarczy go ścisnąć i unieść. Poszukaj na forum były o tym tematy. Jak ciśnienie słabe może to być wina pompy oleju. Przy wymianie pompy oleju rozrządu nie ruszasz. Swoją drogą to sie pogubiłem w Twoim temacie. Jak zmieniałeś napinacz to łańcuszek założyłeś stary?
Wielki Dao Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 Tak, założony stary, mój błąd, czyli jednak nie trzeba całego przodu rozbierać by wymienić te części?
sciemamcz Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Łańcuch da się wymienić bez rozpinania rozrządu ale nie każdy mechanik się tego podejmie, wałek ssący odkręcamy a wałek wydechowy z rozrządem popuszczamy na tyle aby go unieść i wymienić łańcuch, trzeba uważać, pamiętać o ustawieniach i sprawdzać czy nic nie przeskoczyło, rozrząd i wałki z łańcuchem muszą grać, mechanik musi wiedzieć jak to poustawiać. Uszczelki warto dać oryginalne i silikon w narożnikach pod uszczelkę pokrywy.
Wielki Dao Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 Szukałem jednak nic nie znalazłem jak to zrobić, ma ktoś jakiś filmik lub foto story ? Chodzę strasznie zestresowany przez ten samochód Jak oddam teraz samochód aby założyć łańcuch i uszczelki to znowu 2 dni nie będę miał samochodu :<
stomi Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Myślę że masz problem z ciśnieniem oleju, tutaj masz filimik z wymiany błedy na vagu miałeś jakieś?
Wielki Dao Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 Na vagu nie był sprawdzany ale mogę przeskanować w poszukiwaniu błędów.
Dajmon Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 plecionka ? Co plecionka? Chodzi Ci o zapchane sitko smoka ?
Wielki Dao Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 Przyszedł łańcuch, uszczelka do napinacza jest z jakiegoś aluminium? ;p i nie wiem co na tej uszczelce jest, jakaś niebieska guma która odchodzi... do tego pół okrągła uszczelka. Koszt zestawu około 155 zł. Da się sprawdzić sitko smoka bez utraty oleju? Miałem wymieniany w tym tyg na 5w40 z 5w30. Sobota/niedziela będzie wszystko założone, dam znać czy się poprawiło czy też nie. :<
kawowy19 Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 części zamówiłeś dobre - bynajmniej wizualnie Sitko smoka żeby sprawdzić trzeba zdjąć miskę, z tego co wiem. Chyba nie mam możliwości podejrzenia sitka w inny sposób niestety Ale jak masz olej świeży to zlać ten co masz, zdjąć miskę i wyczyścić smok. Wydaje mi się że ten olej potem możesz spokojnie nalać z powrotem. Ale może niech się ktoś wypowie dla potwierdzenia
Wielki Dao Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 Czyli znowu będę musiał wlewać olej? Jeżeli tak trzeba będzie zrobić to spuszczę olej do jakiegoś pojemnika i znowu wleje, zrobione na nim dosłownie 40 km ;p
kawowy19 Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 chcąc nie chcąc, myślę że przyda sie jakiś olej nalać
Wielki Dao Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 Po prostu zleję go do pojemnika i wleję spowrotem trochę chyba będę musiał i tak dolać ze względu na lekki ubytek ponieważ nie ma uszczelki pod klawiaturą, ale jest nowa więc wszystko powinno być wporządku, jeżeli łańcuch i uszczelki nie pomogą gdzie może leżeć problem? Pompa oleju? Ciśnienie? Zapchsne sitko?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się