simon__75 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2015 Chetnie S4 wrzuce tylko musze je jeszcze znaleźć :/Może Dev coś pomoże.... Bede chciał wymienić przod i tył łącznie z oslonami na tarcze...zobaczymy jak to wyjdzie.
andynl Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 No to już znalazłeś http://allegro.pl/hamulce-audi-s4-s5-b8-345mm-komt-przod-tyl-zaciski-i4984981592.html
krystian3769 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Nie wolisz najpierw przywirusooftować ?
simon__75 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2015 No to już znalazłeś http://allegro.pl/hamulce-audi-s4-s5-b8-345mm-komt-przod-tyl-zaciski-i4984981592.html Chętnie...tylko fundusze przeznaczone są na coś innego. Nie wolisz najpierw przywirusooftować ? Chyba na te chwilę nie śpieszno mi Z czasem.....pewnie tak
krystian3769 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 No to już znalazłeś http://allegro.pl/hamulce-audi-s4-s5-b8-345mm-komt-przod-tyl-zaciski-i4984981592.html Chętnie...tylko fundusze przeznaczone są na coś innego. Nie wolisz najpierw przywirusooftować ? Chyba na te chwilę nie śpieszno mi Z czasem.....pewnie tak Jasne, każdy ma swoje priorytety i niech się tego trzyma Ja też jak, założę jeszcze IC z 3.0 to zacznę wrzucać w świnkę na hebelki od S4
simon__75 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2015 Na wiosne na 100% przy montażu PDC z przodu wpadnie IC od 3.0.Mozliwe że wcześniej wpadną jakies $$$$ to bedzie na heble z S4 :) W sumie to miło by było zobaczyć coś takiego na wiosne
exportsubripp Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Mar-m1 gdzie taki komplet hebli można wyrwać ? Jakie to koszta?
simon__75 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) Temat z TrOOOOp B8: --------------------------------------------- Cos mi sie w aucie porobilo....Auto od 2 dni w garazu.Przychodze dzis do garazu odpala i slysze takie dziwne tyrkotanie jakby za schowkiem pasazera. Mysle ze pewnie w schowku. Otwieram....ukladam....dociskam i nic tyrkocze dalej. Dodaj lekko gazu cichnie...puszczam zas zaczyna. Odglosy dochodza jakby z okolic za egrem w strone grodzi (film dodaje mi sie na YT wiec wrzuce potem). Patrze ile jest oleju na mmi : pierw pokazuje prawie full za chwile deczko ponad minimum.... dolalej jakies 100ml miarka jest na full (nie mam serwisowego bagnetu). Po dolaniu oleju jest jakby ciszej z tym terkotaniem ale idealu nie ma. Podlaczalem kompa bledy sa tylko w klimie i sporadyczny w recznym (znane od jakiegos czasu). Poczatkowo myslalem ze jest za malo oliwy i to odglos "popychaczy" hydraulicznym (za malo oleju wiec terkocza). Sam nie jestem przekonany czy to to.... Jakies pomysly ?????PS.: Silnik i model jak w opisie. Nie wiem czy link bedzie działał:najbardziej od 17 sekundy slychac - takie nakladanie się dwóch dźwieków :/https://www.youtube.com/watch?v=4hJYTn_9974I nagranie od strony prawego koła:https://www.youtube.com/watch?v=l7KzBFJoXTc&feature=youtu.be Czy to ze silnik nie byl rozgrzany moze byc powodem takiego pomiaru oleju : Po dolewce ze 100ml pokazuje juz full. Całość dźwieku dochodziła jakby z okolic zaznaczonych na rysunku: Bagnet serwisowy zakupiony. Bedzie w poniedzialek/wtorek. ___________________________________________________________________________ Błędy z silnika:Address 01: Engine (J623-CAHA) Labels: 03L-906-019-CAG.clb Part No SW: 03L 906 022 NP HW: 03L 906 019 AL Component: R4 2,0L EDC H29 9098 Revision: 25H29--- Coding: 12194012232403080000 Shop #: WSC 00186 995 85348 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022NP A02009 ROD: EV_ECM20TDI03L906022NP.rod VCID: 800FE68B1BF6581E143-80D5No fault code found.Z klimy jest kilka errorów Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: Redir Fail! Part No SW: 8T1 820 043 AJ HW: 8T1 820 043 AJ Component: KLIMA 3 ZONEN H08 0180 Revision: C0000000 Serial number: 01071020100208 Coding: 34300000 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 79F90B6FF02C89D6D3D-802C3 Faults Found:01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) - Jak się dobrać do tej klapki ???? 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 188 Reset counter: 18 Mileage: 149205 km Time Indication: 0 Date: 2014.10.19 Time: 02:26:03 Freeze Frame: Voltage: 12.70 V Temperature: 9.0°C Temperature: 10.0°C Count: 11899 Count: 0 Bin. Bits: 00000000 Bin. Bits: 0000000000457 - Control Module for Network (J519) ???? 013 - Check DTC Memory - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 34 Mileage: 150799 km Time Indication: 0 Date: 2014.12.18 Time: 07:40:4501330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) ???? 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 34 Mileage: 150799 km Time Indication: 0 Date: 2014.12.18 Time: 07:40:50 Freeze Frame: Temperature: 10.0°C Voltage: 12.10 V Output: 0 W Output: 0 W Temperature: 13.0°C Blad tej klapki mam od poczatku.Nie chce zmyslac bo duzo rzeczy przez glowe mi wczoraj przelecialo ale klime tez wylaczalem i nie dalo to efektu. Wroce z Krakowa to zajade do garazu zobacze jak to wyglada dzisiaj. Dziwne ze praktycznie przestalo po dolewce oleju...tylko tak patrzac to ciul wi ile tego oleju jest skoro mmi pokazuje raz max raz min raz srodekZastanawialem sie ile tak na prawde ta podzialka ml pokazuje. Tzn ile oleju musi ubyc zeby mmi cos pokazalo ???Całość zaczynała się tu:http://a4-klub.pl/index.php?/topic/161417-troooop-b8/page-666#entry4319770 AKTUALIZACJA :Dzis rano odpalam silnik...na poczatku dzialania delikatne terkotanie bylo po czym ustalo.Rozebrałem podszybie. Odczepiłem krakte z czujnikiem jakośći powietrza....Pobawiłem się klapką (wlacz obieg zamkniety ...wyłącz obieg....wylacz klime...zalacz klime itd...) klapka cichutka ! Co jeszcze zauważyłem - kiedyś po otwarciu maski mialem komunikat na FISie (miedzy zegarami) komunikat o stanie poziomu oleju. Teraz tego nie ma :/ :/ :/ Filmik jak to powinno wyglądać: ========================================================================================= Zaczynam poszukiwać mechanika który odważyłby się choćby na to zerknąć Nawet bagnetu w ZGC nikt nie posiada serwisowego Skoda do 16:00 czynna ja z roboty wracam po 16 wiec z nimi nic nie załatwię :/We wtorek będzie u mnie bagnet i się zobaczy jak z tym olejem.Orientuje się ktoś gdzie znajduje się czujnik poziomu oleju, ile kosztuje, jego numer i jak go wymienić ???Będę na bieżąco opisywał co i jak....Na te chwile chce mi się :sick3: Jak pomyśle ze mam mechanika jakiegoś u nas szukać :/ A pytanie z innej beczki: Czy od strony grodzi nie ma przypadkiem jakiegoś łańcucha lub czegoś podobnego ??? ========================================================================================= Dziś (19 01 2015) pełne zaskoczenie. ZERO stukania.Nie wiem co z tym teraz robić.Poobserwuje padalca przez jakiś czas.Profilaktycznie wymienię czujnik poziomu oleju i olej. =========================================================================================GŁOSUJEMY GŁOSUJEMY ========================================================================================= http://a4-klub.pl/index.php?/topic/304513-grudzien-najladniejsze-zdjecie-a4-na-forum/ ========================================================================================= Edytowane 2 Lutego 2015 przez simon__75
wrclaguna Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 ROBIŁES TESTY W 08 KLIMA ?Silniczek powiedział pewnie papa, jakby co to mam 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) - Jak się dobrać do tej klapki ???? 004 - No Signal/Communication
simon__75 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2015 (edytowane) Nie robiłem testów.Jak rozumiem jest to silniczek nad dmuchawą w podszybiu ?Jesli tak to ta klapka śmiga jak się obieg zamknięty włączy (przynajmniej tak mi się wydaje z zewnątrz).Z drugiej strony dziwnie wygląda ta dmuchawa.Widać ten silniczek na tym zdjęciu (zdjecie pogladowe) ? Musze chyba poczytac ten temat:http://a4-klub.pl/index.php?/topic/119271-bledy-silnikow-klap-nagrzewnicy-rozmieszczenie-opis-nastawy-podstawowe/?hl=%2Bbledy+%2Bsilnikow+%2Bklap+%2Bnagrzewnicy+%2BrozmieszczenieA Co do nastaw podstawowych jak wyglada wykonanie tego w praktyce ? ========================================================================================= Dotarł bagnecik: Pomiar oleju bagnetem na zimno pokazał taki wynik: Zdjęcie poglądowe bo coś telefon ostrości złapać nie mógł :/0 to min 24 to max U mnie dziś było miedzy 17 a 18..... ========================================================================================= Dziś (24 01 2015) przy otwartej masce pojawił się dawno niewidziany komunikat W sumie nic nie robiłem....samo jakoś wyszło Grunt że jest OK. Edytowane 24 Stycznia 2015 przez simon__75
adameksc Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Przypadkiem trafiłem na zdjęcie mojego samochodu na Google Street View z czasu gdy nawet nie myslalem o takim aucie :) Czysty przypadek. Zdjęcie potwierdzone z obecnym właścicielem z tamtego okresu.... A ta biała przed twoim autem to czy aby nie moja?
simon__75 Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) Ot takie spotkanie we Francji Na dobrej bani musielismy byc ze nie pamietam ========================================================================================= 08.02.2015. Kilka nowych "zimowych ujęć". Mało śniegu w tym roku więc ciężko coś "zimowego" wydumać Edytowane 8 Lutego 2015 przez simon__75
simon__75 Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) Jedno poszło na styczeń. Zobaczymy czy się spodoba Edytowane 8 Lutego 2015 przez simon__75
adameksc Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 jak dla mnie 2 foto wymiata, przynajmniej widać że zima uwielbiam zdjęcia z nieostrym tłem. Zapraszam do małopolski w poszukiwaniu zimowych scenerii.
andynl Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 Jakie masz lustereczko że takie ładne fociaki Ci robi?
simon__75 Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) Canona 7D + 3 obiektywy:- Canon Canon EF 35 mm f/2 IS USM- Tamron AF 18-270 mm f/3.5-6.3 Di II VC PZD - Samyang 8mm f/3.5 Fisheye Fotki powyżej zrobione 1 i 3 szkłem Tamrona używam sporadycznie i raczej tylko na lotniskach. Edytowane 8 Lutego 2015 przez simon__75
andynl Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 No ja miałem Sony Alfa 100 ale ostatnio odmówiła współpracy i bedę kupował cos nowego tylko właśnie zastanawiam się co będzie w miarę dobre
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się