RalphA4 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Witam, Pacjent to A4 b6 1.9 TDI, program u aliego, turbo brd, zaslepka egr, fimc dalo ok 200km. Do tej pory auto spalało w trasie ok 5.6 prędkość ok. 120 km/h tempomat, na majówkę trasa 120 tempomat średnie spalenie 8L ://// a po mieście spala ok 10L gdzie wcześniej nie przekraczało 7,5L Dodam że auto ma zmieniony filtr powietrza a w tamtym roku termostat :/ naprawde nie wiem o co kaman. dorzucam komplet logów proszę o analizę : Statyczne : Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne: Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany 06-05-2014 at 21:50 ---------- Poprzedni post napisany 05-05-2014 at 23:13 ---------- panowie bardzo proszę o pomoc w temacie ---------- Post dopisany at 21:50 ---------- Poprzedni post napisany at 21:50 ---------- panowie bardzo proszę o pomoc w temacie
POWER-KRIS Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Synchronizacja strasznie się rozjezdza. Ma być w okolicach 0 a Tobie do 3.9 skacze. Przeplywka strasznie wysoko wchodzi ja chyba max 900 mam a u Ciebie 1200.
RalphA4 Opublikowano 6 Maja 2014 Autor Opublikowano 6 Maja 2014 z tego co poczytałem to przepływomierz odpowiada za podwyższone spalnie i spadek mocy. Spadku mocy może nie ma za dużego albo sie przyzwyczaiłem natomiast spalanie jak najbardziej nie halo. Czy można czyścić przeplywke jakimiś srodkami ? czy odrazu ori bo zamienniki padaja szybko. i o co chodzi z synchro jak go ustawić ? ---------- Post dopisany at 00:21 ---------- Poprzedni post napisany at 00:20 ---------- i czy moje wartości mogą być tak zachwiane np, przez chip i inne mody ?
Onkel Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Ustawienie synchro masz pokazane na przykładzie B5 spojrzyj tam.
adrian998998 Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Nie ma się co czepiać przepływki. Dobrze wskazuje przepływy. Przecież ma sprężarkę BRD więc ona wiecej łyka powietrza z resztą widać w logu 11 że zadane ma sporo więc nie tutaj tkwi problem. Nie wiem ile Ali zadał doładowania tej BRD ale trochę przeładowuje... Synchro też się rozjeżdża w górnej partii..
bobikos Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Rozjazd synchro w górnej partii to chyba objaw słabego napinacza... Samochód sam z siebie zaczął palić tak dużo czy coś robiłeś? Spalanie stale utrzymuje się na takim poziomie czy to jednorazowa akcja? Może najzwyczajniej jakieś świństwo zatankowałeś...
przemik Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 A ja tam nic złego w tych logach nie widze. A nad tym bajdurzeniem o przepływomierzu i padającym PD spuszczam zasłone milczenia. Jak mierzysz to spalanie ?
POWER-KRIS Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 No i może masz całkowitą rację bo jest na -. Na razie słucham opini okolicznych mechaników, czytam itp a za jakiś czas może ogarnę temat po ludzku bo ilu mechaników tyle wersji. ;-) W każdym razie lepiej jak korekcje są na - bo to oznacza dobre sprezanie w garze. http://www.a4club.pl/index.php?topic=23326.0 http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=224&start=0 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=299803 http://forum.vw-passat.pl/threads/51774-korekcja-dawek-wtryskiwaczy
RalphA4 Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Opublikowano 8 Maja 2014 Jedynie co zmieniłem to skrzynie z Quattro na ośkę HCF, wiec analogicznie myślałem że spalanie wróci do poprzedniego stanu z przed założenia Q a tymczasem lipa. Od miesiąca jeżdżę i niestety nie jest to jednorazowy wyskok spalanie non stop dużo. Paliwo lane na orlenie Verve, i sprawdzane na dystrybutorze a nie według FIS bo one lubią przekłamywać... Przed wczoraj dodatkowo wymieniłem: - LM 5w40 do tego dwusiarczek molibdenu - płukana do silnika tez LM -nowy filtr oleju -Nowy filtr Paliwa - Przed założeniem filtra paliwa zrobiłem jeszcze czyszczenie tymLiqui Moly Diesel Spulung, oczywiście podpięty na krótko tak żeby tylko na tym płynie chodził i jak najbardziej przeczyściło. co do efektów to nie zauważyłem żeby spalanie spadło. Miałem również nadzieje że korekcja na wtryskach będzie lepsza a nie do końca to wyszło : przed: -1,62 0,59 0,02 0,96 po: -1,39 0,89 -0,09 0,56 dziś jeszcze przeczyszczę przepływkę i zrobie logi
st4yKool Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 10 litrow dla 200 konnego AWXa to duzo po miescie? lol...
bobikos Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 nie robiłeś nic przy rozrządzie lub wtryskach w tym czasie? Wymiana uszczelnień np?
Niemy_Gda Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Wg mnie powinieneś sprawdzić wtryski w jakim są stanie. Może w nich leży problem.
barb123 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 10 litrow dla 200 konnego AWXa to duzo po miescie? lol... Nie lol-uj bo to nie forum bravo girl. Czytaj ze zrozumieniem Jak wczesniej palil dużo mniej to chyba znaczy, ze coś nie tak.
RalphA4 Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Opublikowano 8 Maja 2014 Nic nie robiłem przy rozrządzie ani też wtryskach... Dziś któryś z diagnostów po zobaczeniu logów powiedział mi że wtryski nie wyglądaja najgorzej, bipy tez w miare jeszcze trzyma, zwrócił mi uwagę na wałek rozrządu, podobno lubią sie wycierać i mogą być jaja... Ktoś się orientuje gdzie mozna sprawdzić te wtryski i jak cenowo ?
adrian998998 Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Powiem Tobie tak. Ja też mam Q z BRD na pokładzie i pali w mieście 8 w trasie udaje mi się zejść poniżej 7 L
RalphA4 Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Opublikowano 9 Maja 2014 To kolego bardzo ładnie Ci pali muszę przyznać, jak miałem założone Q to mi niestety w mieście 10-11, na trasie 7-8. Z racji tego ze autko teraz jest potrzebne na dalsze trasy wiec spalanie tu ma dużo do gadania to decyzja zapadła- demontaż Quattro ( które jest w dziale sprzedam) i powrocie do oski. O dziwo apetyt na ON pozostał ten sam bądź nawet większy, co dla mnie jest już bardzo nie zrozumiałe... Zastanawia mnie jeszcze jeden fakt, po zmianie na ośkę założyłem skrzynie HCF która nie ma impulsatora, był problem z zakodowaniem licznika aby czytał predkość z abs. Wiec przez miesiac jeździłem samochodem tylo poprzez wpięte złącze obd2 na bt i na telefonie aplikacja która zczytywała prędkość z sterownika silnika, idąc dalej wskazówka prędkośći i licznik kilometrow nie działał, czy to waszym zdaniem mogło wpływać na spalanie ? jakieś bledne odczyty przesyłane do sterownika silnika itp ?
Marynarz____ Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 A słuchaj Ty te wszystkie mody robiłeś razem w jednym czasie?? Tzn. od razu zakładałeś quattro i zmieniałeś turbo na BRD?? Bo jeśli chcesz teraz wrócić do spalania na zwykłym turbo od AWX, mając pod machą BRD to masz marne szanse
RalphA4 Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Opublikowano 9 Maja 2014 na początku było dłubanie wzgledem mocy i po tym przejechalem moze z 5-8 tys i dopiero zakladalem q , wiec to spalenie o którym mówię to jak najbardziej było spalanie juz po modach tyle że bez Q i na standardowej skrzyni 5 biegowej z awx-a, teraz q wyleciało i jedynie skrzynie założyłem 6 biegowa
bobikos Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Specjalistą nie jestem ale w grupie pierwszej widzę wysoką wartość dawki na biegu jałowym. Niby interpretuje się to odwrotnie ale może co bardziej zorientowani fachowy wypowiedzą się jakie są tego powody i czym skutkuje?
Biszczan Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Dawka jest w miarę jeszcze. Na pewno warto sprawdzić rozrząd bo w dynamicznym kąt nie trzyma jednej wartości, pozostają jeszcze wtryski ( choć te to bardziej nieszczęśliwy zbieg okoliczności w takim wypadku). Jakie jest spalanie na biegu jałowym ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się