bin85 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 I w dodatku nazywają to "dynamiczną kontrolą ciśnienia oleju"
radko123 Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Opublikowano 8 Maja 2014 z tego co gdzieś czytałem (o ile dobrze pamiętam) "dynamiczna kontrola ciśnienia oleju" oparta jest o dwa czujniki jeden wysokiego a drugi niskiego ciśnienia i to rozwiązanie rozumiem. Natomiast w 1.8T poszli na oszczędności i zrobili tylko na wysokiego ciśnienia
Dajmon Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 I jak tam? jakiś postęp? Również jak kiedyś podpinałem VAG'a, to w tej komórce na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach wartość miałem poniżej 2.
kamilb5 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Ja bym sie czujnika nie czepiał,bo to tylko takie gdybanie,trzeba wkręcic jakis manometr do podstawy filtra zagrzać olej do 90st i wtedy obserwowac co sie będzie działo na wolnych i na wyższych obrotach. Może też zawór przelewowy w pompie nie trzymać ciśnienia i to prezez to,albo tak jak pisał DEV że smog może być przytkany.
radko123 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 I jak tam? jakiś postęp? Również jak kiedyś podpinałem VAG'a, to w tej komórce na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach wartość miałem poniżej 2. Muszę kupić manometr i wtedy będę sprawdzał dalej. A "mechaniki" nie bardzo chcą się zajmować takimi jak to jeden powiedział "pierdołami. Z tego co wyczytałem w sieci to jeśli przy obrotach 2000 tyś wskazanie to jest dalej min wtedy należy uważać to za błąd. Dziwne to ale może i tak ma być.
Dajmon Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 ............... Może też zawór przelewowy w pompie nie trzymać ciśnienia........... W pompie oleju jest jakiś tam zawór przelewowy? Więc tak czy inaczej michę trzeba ściągnąć. Wyczyścić smoka Zobaczeć zawór przelewowy, oglądnąć pompę oleju. Czy tak ?
Pilnyski Opublikowano 21 Października 2018 Opublikowano 21 Października 2018 W dniu 7.05.2014 o 20:58, bin85 napisał: Jeśli wartości wymagane nie zostaną osiągnięte: uszkodzony zawór nadciśnieniowy lub pompa oleju. Pomóżcie proszę który to zawór? Gdzie on sie znajduje?
Dev Opublikowano 21 Października 2018 Opublikowano 21 Października 2018 35 minut temu, Pilnyski napisał: Pomóżcie proszę który to zawór? Gdzie on sie znajduje? W pompie oleju 1
Pilnyski Opublikowano 21 Października 2018 Opublikowano 21 Października 2018 Dzieki dev! czyli micha w dół... mechanik mówi ze ciśnienie w porządku /jutro konkretne spytam jakie parametry były.../ wiec wymieniłem czujnik wszystkie filtry, olej(10w40 tak wiem...), wyczyściłem przepustnice (praktycznie czysta była), na komputerze wszystko gra a dzis znów czujnik mi krzyczy oldruck...
przem8 Opublikowano 21 Października 2018 Opublikowano 21 Października 2018 7 minut temu, Pilnyski napisał: znów czujnik mi krzyczy oldruck... Obstawiam zawalony smok olejowy. Norma w tym silniku.
Pilnyski Opublikowano 21 Października 2018 Opublikowano 21 Października 2018 No ale by nie pokazywało ciśnienia... muszę najpierw jutro spytać jakie były parametry tego cisnienia jak mechanik mierzyl... pytanie jeśli ciśnienie w normach to czemu by ten oldruck wywalało...
przem8 Opublikowano 21 Października 2018 Opublikowano 21 Października 2018 Były przypadki, że ciśnienie pokazywało w normie, a po zdjęciu michy smok zawalony nagarem.
Pilnyski Opublikowano 21 Października 2018 Opublikowano 21 Października 2018 Ok trzeba działać, dzieki za szybkie odpowiedzi!
Dev Opublikowano 21 Października 2018 Opublikowano 21 Października 2018 4 godziny temu, przem8 napisał: Były przypadki, że ciśnienie pokazywało w normie, a po zdjęciu michy smok zawalony nagarem. Jak dobrze wiesz to kazda pompa charakteryzuje sie dwoma wlasciwosciami: 1. Cisnienie 2. wydajnosc Cisnienie jest do sprawdzenia a wydajnosc juz tylko na stole probierczym. Dlatego tez samo mierzenie cisnienia nie jest wiarygodną informacją dotyczacą stanu ukladu smarowania silnika. Zatem panowie, gacie.. tfu.. miski w dół i czyscimy szambo ze smoka.
Pilnyski Opublikowano 23 Października 2018 Opublikowano 23 Października 2018 W dniu 21.10.2018 o 20:45, Dev napisał: Jak dobrze wiesz to kazda pompa charakteryzuje sie dwoma wlasciwosciami: 1. Cisnienie 2. wydajnosc Cisnienie jest do sprawdzenia a wydajnosc juz tylko na stole probierczym. Dlatego tez samo mierzenie cisnienia nie jest wiarygodną informacją dotyczacą stanu ukladu smarowania silnika. Zatem panowie, gacie.. tfu.. miski w dół i czyscimy szambo ze smoka. tylko masa roboty na 90st 2000 obrotow 2 bary na 3500 obrotow 3.8 bara na wolnych kolo 1 bara' no cholera wygląda dobrze prawda...
przem8 Opublikowano 23 Października 2018 Opublikowano 23 Października 2018 Na wolnych powinno być od 1,2 bara i przy 2 tys. znacznie powyżej 2 bary. Te Twoje wartości są takie sobie i jeśli już to mocno przy dolnej granicy.
Jaraw Opublikowano 12 Września 2019 Opublikowano 12 Września 2019 Co osoba to inne wartości ciśnienia jest ktoś pewny i powie jakie powinny być dla silnika BEX wolne obroty 2000tys - 3500 tys
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się