magicman 1 Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 panowie i panie padl mi parownik bo poprzedni wlasciciel jakiegos bubla tam zainstalowal.jaki mi polecacie parownik do mojej oooo 2.0 alt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko 4 Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 najpierw podaj co za instalacja,bo zwykła a sekwencja to dwie całkiem różne rzeczy i jaki reduktor miałeś bo może wystarczy tylko regeneracja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magicman 1 Opublikowano 6 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 sekwencja to wiem na 100% co do reszty to nie mam pojecia.wiem ze instalka jest w aucie juz 4lata.gazownik u ktorego bylem powiedzial mi ze to jest jakies wloskie badziewie i ze czesto juz mial doczynienia z tym(jakies membrany sa tak malo trwale).podlaczyl auto pod kompa i powiedzial ze na 100% parownik do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Kup AC-r01 czarny wystarczy.U mnie ponad 180KM i daje radę. Może zastanów się czy nie zmienić całego sterownika, na np staga. W słabych instalacjach często źle ustawić poprawną mieszankę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny1202 0 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 także polecam AC ja mam czerwony ale od pół roku posiadania zero problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariuszqw 0 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Polecam Reduktor KME silver. Zero problemów i śmiga jak talala:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATIUS 2 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Kme sylver wytrzymał u mnie 90 000tys teraz mam też sylvera tylko w wersji tur (jest mniejszy) ja mogę polecić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Kme sylver wytrzymał u mnie 90 000tys teraz mam też sylvera tylko w wersji tur (jest mniejszy) ja mogę polecić trzeba było wymienić w starym membrany za 50 zł i by śmigał dalej , tam nie ma się co więcej zepsuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roboform550 2 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Ja bym dał silvera lub tura. Ac to loteria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 dokładnie KME bo przez AC to możesz nie polepszyć sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sciemamcz 1 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Również polecam KME silver, zero problemow śmiga jak laleczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Montuje instalacje KME z 10 lat i rzeczywiście mają dobre reduktory. W pewnym okresie mieli problemy z silverami bo puchły gumki w środku reduktora i było bardzo dużo reklamacji. Teraz wszystko poprawione i jak najbardziej mogę polecić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 A jak z mocą? Dają radę do 200KM? Pytam na przyszłość np wymiany.Na reduktor AC nie narzekam (czarny), auto 185KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 200KM silver spokojnie obsluzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr426 2 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Zdecydowanie KME Silver, AC maja problemy z "pływaniem" ciśnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 200KM silver spokojnie obsluzy. Nie no , chyba troche przesadziłeś. Chociaż są bodaj Silvery zasilane miedzą 8 mm . Ale i tak raczej cięzko by miał obsłużyć. Sam mam Silvera , ale przerobionego wg wytycznych które można znaleźć w necie. Po przeróbce u mnie w 2,8 30 v przy bucie w podogę spadek w piku o mniej niż 0,1 bar ,po chwili odbudowa do ciśnienia ustawionego . Zasilanie miedzią 6 mm Więc miedź 6 mm do 200 KM spokojnie daje radę pod warunkiem wydajnego reduktora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 200KM silver spokojnie obsluzy. Nie no , chyba troche przesadziłeś. Chociaż są bodaj Silvery zasilane miedzą 8 mm . Ale i tak raczej cięzko by miał obsłużyć. Sam mam Silvera , ale przerobionego wg wytycznych które można znaleźć w necie. Po przeróbce u mnie w 2,8 30 v przy bucie w podogę spadek w piku o mniej niż 0,1 bar ,po chwili odbudowa do ciśnienia ustawionego . Zasilanie miedzią 6 mm Więc miedź 6 mm do 200 KM spokojnie daje radę pod warunkiem wydajnego reduktora. Silver spokojnie da rade. Uwierz mi. Kiedys testowalem w swoim bylym aucie omega 3.0 210km i dawal rade. Producent informuje ze silver jest do 180kw czyli 244KM wiec 200 pociagnie na luzie. A srednica rurki zasilajacej to juz inna sprawa. Przy 200PS zawsze montuje fi8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sciemamcz 1 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Jak ktoś planuje dalsze mody to można pokusić się o KME Golda ale to już inna cena, sprzęt cacy kolega ma przy zwykłym BFB i chodzi pięknie jak Silver:polew: ale zakup na wyrost. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Jak ktoś planuje dalsze mody to można pokusić się o KME Golda ale to już inna cena, sprzęt cacy kolega ma przy zwykłym BFB i chodzi pięknie jak Silver:polew: ale zakup na wyrost. mam aktualnie golda i śmiga super nie wspominając wcześniejszego ac250,największy chłam tego stulecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roboform550 2 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Już widzę tego Silvera przy turbo i 200 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się