Klecha86 Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Witam mam pytanko odnośnie turbo BRD lepiej kupić używkę czy regenerowaną oraz jak druga opcja czy możecie kogoś polecić pozdrawiam
zib0l Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Ja kupilem uzywke od kolegi z forum, jestem milo zaskoczony jak sie sprawuje:) ---------- Post dopisany at 15:28 ---------- Poprzedni post napisany at 15:23 ---------- A co do regenerowanych to roznie mowia, ze juz tak sie niesprawuje po naprawie
Krzycho81 Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Jak już jest temat BRD, powiedzcie mi Panowie czy przy BRD trzeba zmieniać gruszkę podciśnienie???? Przymierzam się do zakupu takiej, na fotkach w gruszce widzę przyłącze elektryczne.
Klecha86 Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Opublikowano 7 Maja 2014 no właśnie a z używką to jak na loterii
zib0l Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Nie zmienia sie gruszki, podpinasz tylko wezyk cisnieniowy
Krzycho81 Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 To mnie cieszy. Będzie trzeba wymodzić FMIC i będzie gicior
wesz82 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Czyli BRD pasuje P&P tak jak AWX??? Bo mogę mieć dwie i nie wiem którą lepiej kupić. Zbigniew Ty masz u siebie 216 czy seria siedzi z AFN-a????
zib0l Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Czyli BRD pasuje P&P tak jak AWX???Bo mogę mieć dwie i nie wiem którą lepiej kupić. Zbigniew Ty masz u siebie 216 czy seria siedzi z AFN-a???? Mam 216 boscha, bierz turbo brd jest p&p, a awx trzeba miec redukcje
wesz82 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Własnie zapytałem w innym temacie i polecili mi AWX pod seryjne wtryski. Redukcja to koszt około 70zł zaden problem:wink:
MAGIC87 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 w BRD trzeba zmienić węzyk o wiekszej srednicy ( 3 zł) i wkrecic śrubę ) tez kilka groszy, reszta P&P pod kolektor AWX. Obiło mi sie o uszy ze mozna kupic BRD z wirnikiem od CAHA:wink: ponoc ma jeszcze lepszy doł
Krzycho81 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 zgłupiałem teraz. Wychodzi na to ze turbo z awx jest lepsze od brd??? Mam awx w serii, mysle nad jakimiś zmianami. Wiadomo fmic no i turbo.
Danny Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 AWX nie jest lepsze od BRD. Trubo najlepiej kupić regenerowane z gwarancja ja kupowałem w Mielcu jest tam tych zakładów duzo Co do AWX jezdzłem na takiej turbawce ale hybrydzie AWX/ARL i to fajnie chodziło ale BRD zawsze bedzie lepszym turbem
wesz82 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Mi chodziło pod seryjne wtryski i uważam że tak jak doradził pewien koleś nie ma sensu dawać turba z BRD pod serie. Jak dawałbym 216 to dopłaciłbym te 150zł i kupił z 2.0:wink: Wiec awx ma vnt a jak jest z brd???
Niemy_Gda Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 AWX nie jest lepsze od BRD.Trubo najlepiej kupić regenerowane z gwarancja ja kupowałem w Mielcu jest tam tych zakładów duzo Co do AWX jezdzłem na takiej turbawce ale hybrydzie AWX/ARL i to fajnie chodziło ale BRD zawsze bedzie lepszym turbem A z tym to się nie zgodzę, ponieważ nie wiem czy miałeś okazję porównać turbo oryginalne i turbo regenerowane.. fakt regenerowane pojeździ dłużej niż używka, ale oryginalne turbo wstaje szybciej i ogólnie lepiej działa (jeżeli jest w pełni sprawne).
MAGIC87 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 AWX nie jest lepsze od BRD.Trubo najlepiej kupić regenerowane z gwarancja ja kupowałem w Mielcu jest tam tych zakładów duzo Co do AWX jezdzłem na takiej turbawce ale hybrydzie AWX/ARL i to fajnie chodziło ale BRD zawsze bedzie lepszym turbem A z tym to się nie zgodzę, ponieważ nie wiem czy miałeś okazję porównać turbo oryginalne i turbo regenerowane.. fakt regenerowane pojeździ dłużej niż używka, ale oryginalne turbo wstaje szybciej i ogólnie lepiej działa (jeżeli jest w pełni sprawne). być moze własnie tak jest z tymi BRD, kazdy narzeka ze pozno wstaje, Moje jest nieregenerowane i wstaje porównywalnie do AWX:wink: kwestia wystrojenia jeszcze. Brałbym BRD, zawsze mozesz wsadzic 230
Danny Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Miał w TDI Gtb2260vk i tam turbo pozno wstawało, jezdziłem na BRD i wstaje podobnie jak AWX. Nie wiem gdzie regenerujesz Turbo skoro po regeneracji późno wstaje, regeneracja w dobrych zakładach odbywa sie na oryginalnych częściach nie raz regenerowałem turbo i pierwsze słyszę, nie zgodzę sie też, że lepiej kupić używkę niż nowe regenerowane. W przypadku regeneracji w moim przypadku kupiłem turbawke GTB 2260vk za 1tyś a po włożeniu okazało sie, że trzeba ją zrobić koszt wyniósł mnie ponad 2tyś za regeneracje. A mogłem odrazu kupić regenerowane... Nawet do serii dobrze jest włożyć turbo BRD będzie pracowało pod mniejszymi obciążeniami co oznacza dłuższą żywotność. Ale nie wierze skoro założyłeś tu temat, że po czasie nie uznasz że dobrze by było coś pomodzić i wtedy będziesz miał podstawę zrobioną. BRD pasuje P&P podpinasz do gruchy podciśnienie a wtyczka zostaje wolna. Oczywiście możesz się nie zgodzić, ale robiłem już parę 1.9 TDI mody tutaj kosztują nie wiele, przyrost do 200ps nie jest czymś kosztownym a micha się cieszy:D
Krzycho81 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 Mam awx- a i chce wsadzić turbo z brd oraz fmic. Ile mozna na takim zabiegu uzyskać??
Gaszka Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 w BRD trzeba zmienić węzyk o wiekszej srednicy ( 3 zł) i wkrecic śrubę ) tez kilka groszy, reszta P&P pod kolektor AWX.Obiło mi sie o uszy ze mozna kupic BRD z wirnikiem od CAHA:wink: ponoc ma jeszcze lepszy doł Mozesz cos wiecej napisac o tym BRD z CAHA?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się