Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Napęd pompy oleju siada? film str.2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawdzales plyn wspomy na rozgrzanym pracujacym obiegu czy jak? Olej wspom od temp.sie rozszerza wiec go przybywa.jak nalales na max to po pozadnym nagrzaniu moze byc go ponad stan..wiec co jeszcze zostalo....?

Opublikowano

Miałem na min. po normalnej jeździe i po nagrzaniu został zalany pod max. tutaj to akurat spoko bo mi specu zalewał i też o to pytał.

Opublikowano

Wiesz specem można być i wiele rzeczy można spieprzyć...ale skoro tak to ok...jeszcze dobrze było by obejrzec uklad pod kątem wyciekow,olej sam nie znika.

Opublikowano

kto doradzi gdzie sa te borki w blb

Opublikowano
kto doradzi gdzie sa te borki w blb

przecież Ci napisałem,że w dobrych motorach nie ma problemu z tym :decayed:

Opublikowano

no tak ale ludziom wypadaja ciekawe dlaczego

Opublikowano

Moim zdaniem fabryczne danie ciała przez producenta... Nie jest to wina pompy oleju czy czegoś innego.

W pierwszych tdi na pd takze to samo sie dzieje takze jest to jedna z wielu wad tych silnikow... Wystrzeli to trzeba zrobic i tyle...

Opublikowano

ok ale skad wiedziec ze wystrzelil

Opublikowano
ok ale skad wiedziec ze wystrzelil
jakis nie kumaty jesteś.Mówilem Ci, że w porzadnym silniku to nie ma miejsca a ty wciąż szukasz dziury w d...:facepalm:Masz 16v i w tych silnikach nie bylo z tym problemu :whistling:
Opublikowano

Ale mu powiedz gdzie ma szukać.:naughty:

Opublikowano

no wlasnie pytam to chcesz to powiedz nie to nie odpowiadaj glupio

Opublikowano

siema ja mialem tez wymieniany imbus ale jak mialem czerwona kontrolke to troche jechalem ;/ to i turbina poszla. Poskladali wymienili i bylo ok az do czasu gdy znowy czerwona lampka oil preasure:D wymienili pompe olejowa i od czasu wymiany glosniej mi chodzi i nie wiem czemu ?

Opublikowano

Jak jeździłeś bez smarowania to panewy mogły dostać po d*pie, a jak już mają luz, to klekotać muszą :decayed:

Albo ta nowa pompa słabo pompuje :eusathink:

Napisz jaki masz kod silnika, bo może na nowej pompie dającej solidne ciśnienie powypadały te nieszczęsne broki, jeżeli oczywiście je posiadasz :naughty:

A tak w ogóle przy awarii napędu pompy oleju w 2,0TDI z wałkami wyrównoważającymi, sama wymiana imbusa i pompy oleju nie załatwia sprawy, bo pozostaje wyrobione gniazdo w wałku wyrównoważającym i prędzej niż później problem powróci :whistling:

Opublikowano

Nie wiem w jakim celu wymienił ci ktos pompe oleju...wystarcza tylko zabierak i walek.i pompa jest dalej napędzana.

Opublikowano

Panowie a czy wymiana wałków i imbulsa z tej aukcji http://m.allegro.pl/pompa-oleju-olejowa-20-tdi-audi-a4-b7-passat-b6-i4306016438.html

Odwlecze problem na następne kilkaset tusiecy km, wydaje mi sie to dobrą alternatywą i jeszcze takie pytanko niedawno wymieniałem olej czy po tym zabiegu wycieknie caly olej czy wystarczy dolać to co wycieknie z pompy

Silnik wozika to 2.0 tdi kod bpw

Opublikowano

Fajna alternatywa..

Olej tylko do uzupelnienia bedzie potrzebny.

Opublikowano

Robert, ja wlasnie tak robilem moja pompe. Niech tylko przy montazu mechanik wsadzi nowa zebatke napedzajaca z walu. Ona jest pokryta takim "szkliwem" i skreca sie ja na zero luzu. Szkliwo zejdzi i robi sie luz wymagany...

Opublikowano

Może by tak zrobić mały sondaż, kto miał przy jakim przebiegu i w jakim stopniu zużycie napędu pompy oleju!

Opublikowano

Takie sondaze to dla tych co lataja od nowosci. Duzo osob juz to profilaktycznie wymienia... na to kiedy sie posypie naped nie ma reguly...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...