marcin4x4 Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 wypluło (dosłownie) coś takiego..... Dane hamowni usunięte celowo, dodam jedynie że jest to jedna z polecanych i dość popularnych firm. Wynik powtarzalny, różnica ~1 kuca. Auto w 100% seryjne 2,7 TDI 180ps 380nm + soft.
Kowi87 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 a co tu mamy komentować jak nawet nie wiadomo czy seryjne, czy modzone:whistling: jak seria to lekko przekłamuje ta hamownia:grin:
karolas123321 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Przeciesz napisane soft innej firmy. Tylko chyba im za bardzo nie wyszedł
Kowi87 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Przeciesz napisane soft innej firmy. Tylko chyba im za bardzo nie wyszedł albo za bardzo 180km +soft = 267km:grin:
karolas123321 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Myślałem ze moc na kołach nas interesuje
marcin4x4 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 Dodałem dane o modach w aucie (fakt moja wina), może teraz się ruszy. ---------- Post dopisany 14-05-2014 at 10:20 ---------- Poprzedni post napisany 13-05-2014 at 21:16 ---------- Dobra to napiszę bo widzę że 400 odsłon i tylko jedna osoba zauważyła że coś jest na rzeczy (co też o czymś świadczy), dziwi mnie że jeszcze żaden geniusz nie napisał że jest to duuużo... Nad czym ubolewam, lub jakie jest pytanie ? Garażowym softem ustanowiliśmy chyba powtarzalny rekord GTB1756.. prawie 600nm jest ekstra szkoda tylko że VCDS maksymalny moment odnotował w okolicach 530nm. Byle partacz MAHA LPS 3000 nie posiada a w okolicy trójmiasta są 2 (może 3 firmy) które takową posiadają. Idąc do znanej i niestety polecanej firmy (na forach padają określenia typu czołówka w Polsce) miałem nadzieje że będzie cod miód i orzeszki. Było miło, pan się starał, wykonywał dość sporo pomiarów, naprawdę wymęczył auta i poświęcił dużo swojego czasu. Będąc miłymi dawaliśmy do zrozumienie że te wyniki są nie realne, podczas pomiaru zrobiliśmy logi VCDS'em niestety zupełnie inne rozłożenie momentu (realnie dość płaskie) a zwłaszcza jego dużo niższa wartość nie zrobiły wrażenia i wszystko było ok.... Niestety moje auto nie jest odosobnionym przypadkiem. Kolejna fura, kolejna polecana firma i kolejny raz się nadziałem (poprzednio soft)...
wampir Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 A nie mozesz podjechac do kogos kto zmierzy hamownia drogowa i na wykresie umiesci wszystkie parametry ustawione w trakcie pomiaru? Ja tylko takim wierze...
marcin4x4 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 kreski olewam , robiliśmy z ciekawości by wiedzieć ile wyszło. Ważniejsze jest jak auto się zachowuje na drodze.. i ile pali Podstawy problem to uczciwość zakładów / firm, co gorsza nie chodzi o Stasia z inercją w garażu (nie ubliżając inercji) tylko firmę mającą kilka placówek z bardzo dobrym (i drogim) sprzętem, doświadczeniem i bogatym portfolio....
Kowi87 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Ale ze ten wynik jest realny wedlug ciebie, bo ja dalej nie kumam do czego zmierzasz, dla mnie ta hamownia jest nie warta, albo wpisywane parametry nie pokrywaja sie z rzeczywistością, gdybys tam turbo zmienil na gtb22 to moze te 240 by zlapal, choc w sumie nie widzialem jeszcze takiego setu w tym silniku ---------- Post dopisany at 11:25 ---------- Poprzedni post napisany at 11:23 ---------- A skad stwierdzenie powtarzalny wynik/rekord?
baszmak7 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 kreski olewam , robiliśmy z ciekawości by wiedzieć ile wyszło. Ważniejsze jest jak auto się zachowuje na drodze.. i ile pali Podstawy problem to uczciwość zakładów / firm, co gorsza nie chodzi o Stasia z inercją w garażu (nie ubliżając inercji) tylko firmę mającą kilka placówek z bardzo dobrym (i drogim) sprzętem, doświadczeniem i bogatym portfolio.... tiiaa np: V Tech
Bieniek Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Obstawiam ze byles w compsport u zukczynie. Kilka osob wlasnie sie skarzylo na dziwne wyniki. Jedne mocno za niskie.inne dziwnie wysokie.
Kowi87 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 myśle ze 230 jest do ugrania no ale nie 270:wink: to 3,0 po samy sofcie to pewnie tam ze 310 wypluje:slina: a mój pazdozioch VP 200:polew:
wampir Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Może specjalista wskazał niewłaściwy plik do wydruku w programie graficznym
marcin4x4 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 A skad stwierdzenie powtarzalny wynik/rekord? to było ironia ;] Obstawiam ze byles w compsport u zukczynie.Kilka osob wlasnie sie skarzylo na dziwne wyniki. Jedne mocno za niskie.inne dziwnie wysokie. że się tak wyrażę. To gdzie jechać myśle ze 230 jest do ugrania no ale nie 270:wink: to 3,0 po samy sofcie to pewnie tam ze 310 wypluje:slina: a mój pazdozioch VP 200:polew: 250 ps / 500nm jest realne (takie widziałem) 230 ps z tego co wiem wychodzi przy ciśnieniach rzędu 1,5x bara (mogę się mylić) ja mam ładunek 1,7. Co do moich spekulacji odnośnie mocy to powinno być 24x ps / 480nm a max moment prawie do 3400rpm, w każdym razie kolega nie jest w stanie mnie odstawić . Oczywiście da się więcej, paliwa można jeszcze lać, różnica w odczuciach jest bardzo duża ale podstawowy problem to zbyt mała ilość powietrza (nawet teraz czasem puści lekkiego bączka), podejrzewam że z FMIC i tak byłaby dość solidna zasłona dymna.
Kowi87 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 to ja póki co widziałem najwiecej 235km na tym silniku:wink: ale to na googlach:whistling:
marcin4x4 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 może ma 23x to nie 1,9 i dość trudno wyliczyć, grunt że spalanie drastycznie spadło a jeździ się no... nie jest to pop... ale jest komfortowo. Pytanie... gdzie robić kreski ? zasuwać na drugi koniec polski to trochę głupota... jakiś chory klimat.
Bieniek Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Zesz dobrze auto i podjedz na dynometa. Softcar,tuneup,az serwis.
marcin4x4 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 rob ma tylko inercje, dyno potrafi ostro przekłamać temu chciałem jej uniknąć.. no ale widać z deszczu pod rynnę.
juby_p Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Dyno kłamie tak samo jak inne hamownie, tylko wtedy gdy operator chce:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się