Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zdziwienie VS zaskoczenie ? nie wiem co o tym myśleć....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wypluło (dosłownie) coś takiego..... Dane hamowni usunięte celowo, dodam jedynie że jest to jedna z polecanych i dość popularnych firm. Wynik powtarzalny, różnica ~1 kuca.

Auto w 100% seryjne 2,7 TDI 180ps 380nm + soft.

soocrpfhbrkp.png

Opublikowano

ale jakie jest pytanie? :decayed:

Opublikowano

a co tu mamy komentować jak nawet nie wiadomo czy seryjne, czy modzone:whistling: jak seria to lekko przekłamuje ta hamownia:grin:

Opublikowano

Przeciesz napisane soft innej firmy. Tylko chyba im za bardzo nie wyszedł :grin:

Opublikowano
Przeciesz napisane soft innej firmy. Tylko chyba im za bardzo nie wyszedł :grin:

albo za bardzo 180km +soft = 267km:grin:

Opublikowano

Myślałem ze moc na kołach nas interesuje :D

Opublikowano

Dodałem dane o modach w aucie (fakt moja wina), może teraz się ruszy.

---------- Post dopisany 14-05-2014 at 10:20 ---------- Poprzedni post napisany 13-05-2014 at 21:16 ----------

Dobra to napiszę bo widzę że 400 odsłon i tylko jedna osoba zauważyła że coś jest na rzeczy (co też o czymś świadczy), dziwi mnie że jeszcze żaden geniusz nie napisał że jest to duuużo...

Nad czym ubolewam, lub jakie jest pytanie ? Garażowym softem ustanowiliśmy chyba powtarzalny rekord GTB1756.. prawie 600nm jest ekstra szkoda tylko że VCDS maksymalny moment odnotował w okolicach 530nm.

Byle partacz MAHA LPS 3000 nie posiada a w okolicy trójmiasta są 2 (może 3 firmy) które takową posiadają. Idąc do znanej i niestety polecanej firmy (na forach padają określenia typu czołówka w Polsce) miałem nadzieje że będzie cod miód i orzeszki. Było miło, pan się starał, wykonywał dość sporo pomiarów, naprawdę wymęczył auta i poświęcił dużo swojego czasu. Będąc miłymi dawaliśmy do zrozumienie że te wyniki są nie realne, podczas pomiaru zrobiliśmy logi VCDS'em niestety zupełnie inne rozłożenie momentu (realnie dość płaskie) a zwłaszcza jego dużo niższa wartość nie zrobiły wrażenia i wszystko było ok....

Niestety moje auto nie jest odosobnionym przypadkiem. Kolejna fura, kolejna polecana firma i kolejny raz się nadziałem (poprzednio soft)...

Opublikowano

A nie mozesz podjechac do kogos kto zmierzy hamownia drogowa i na wykresie umiesci wszystkie parametry ustawione w trakcie pomiaru? Ja tylko takim wierze...

Opublikowano

kreski olewam , robiliśmy z ciekawości by wiedzieć ile wyszło. Ważniejsze jest jak auto się zachowuje na drodze.. i ile pali :D

Podstawy problem to uczciwość zakładów / firm, co gorsza nie chodzi o Stasia z inercją w garażu (nie ubliżając inercji) tylko firmę mającą kilka placówek z bardzo dobrym (i drogim) sprzętem, doświadczeniem i bogatym portfolio....

Opublikowano

Ale ze ten wynik jest realny wedlug ciebie, bo ja dalej nie kumam do czego zmierzasz, dla mnie ta hamownia jest nie warta, albo wpisywane parametry nie pokrywaja sie z rzeczywistością, gdybys tam turbo zmienil na gtb22 to moze te 240 by zlapal, choc w sumie nie widzialem jeszcze takiego setu w tym silniku

---------- Post dopisany at 11:25 ---------- Poprzedni post napisany at 11:23 ----------

A skad stwierdzenie powtarzalny wynik/rekord?

Opublikowano
kreski olewam , robiliśmy z ciekawości by wiedzieć ile wyszło. Ważniejsze jest jak auto się zachowuje na drodze.. i ile pali :D

Podstawy problem to uczciwość zakładów / firm, co gorsza nie chodzi o Stasia z inercją w garażu (nie ubliżając inercji) tylko firmę mającą kilka placówek z bardzo dobrym (i drogim) sprzętem, doświadczeniem i bogatym portfolio....

tiiaa np: V Tech :polew:
Opublikowano

Obstawiam ze byles w compsport u zukczynie.

Kilka osob wlasnie sie skarzylo na dziwne wyniki.

Jedne mocno za niskie.inne dziwnie wysokie.

Opublikowano

n_61_AUDI_27TDI_180.jpg

myśle ze 230 jest do ugrania no ale nie 270:wink: to 3,0 po samy sofcie to pewnie tam ze 310 wypluje:slina: a mój pazdozioch VP 200:polew:

Opublikowano

Może specjalista wskazał niewłaściwy plik do wydruku w programie graficznym :)

Opublikowano
A skad stwierdzenie powtarzalny wynik/rekord?

to było ironia ;]

Obstawiam ze byles w compsport u zukczynie.

Kilka osob wlasnie sie skarzylo na dziwne wyniki.

Jedne mocno za niskie.inne dziwnie wysokie.

:drunk: że się tak wyrażę. To gdzie jechać :P

myśle ze 230 jest do ugrania no ale nie 270:wink: to 3,0 po samy sofcie to pewnie tam ze 310 wypluje:slina: a mój pazdozioch VP 200:polew:

250 ps / 500nm jest realne (takie widziałem) 230 ps z tego co wiem wychodzi przy ciśnieniach rzędu 1,5x bara (mogę się mylić) ja mam ładunek 1,7. Co do moich spekulacji odnośnie mocy to powinno być 24x ps / 480nm a max moment prawie do 3400rpm, w każdym razie kolega nie jest w stanie mnie odstawić :).

Oczywiście da się więcej, paliwa można jeszcze lać, różnica w odczuciach jest bardzo duża ale podstawowy problem to zbyt mała ilość powietrza (nawet teraz czasem puści lekkiego bączka), podejrzewam że z FMIC i tak byłaby dość solidna zasłona dymna.

Opublikowano

to ja póki co widziałem najwiecej 235km na tym silniku:wink: ale to na googlach:whistling:

Opublikowano

może ma 23x :) to nie 1,9 i dość trudno wyliczyć, grunt że spalanie drastycznie spadło a jeździ się no... nie jest to pop... ale jest komfortowo.

Pytanie... gdzie robić kreski ? zasuwać na drugi koniec polski to trochę głupota... jakiś chory klimat.

Opublikowano

Zesz dobrze auto i podjedz na dynometa. Softcar,tuneup,az serwis.

Opublikowano

rob ma tylko inercje, dyno potrafi ostro przekłamać temu chciałem jej uniknąć.. no ale widać z deszczu pod rynnę.

Opublikowano

Dyno kłamie tak samo jak inne hamownie, tylko wtedy gdy operator chce:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...