Prezes870 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Witam, w moim audi włącza się ABS jak troche bardziej niż delikatnie wcisnę hamulec przy jakihkolwiek predkosciach czy to 40 km/h czy co 150km/h bardzo nie przyjemne wrazenie poniewaz samochod zaczyna gwaltownie hamowac i nie idzie nad nim panowac za bardzo ;/ sprawdzalem na vagu 0 bledow. Co może być nie tak?
Dev Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 koronki i czujniki ABS do czyszczenia i regulacji
Prezes870 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 A jak takie coś wyregulować ? Samemu na vagu da rade czy nie bardzo ? ;/
jacek70 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Ustawiasz czujnik o odległości 0,8 - 1,0 mm od wieńca i masz ustawione.
P1RAT Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 Dokładnie jak pisze kolega Dev nie raz czujniki ABS się wysuwają podczas wpadania w dziury czy jazdy po nierównościach. Trzeba oba czujniki ustawić z lewej str i prawej w takiej samej odległości. U mnie gdy jeden czujnik był głębiej a drugi mniej to przy lekkim hamowaniu pedał hamulca pulsował i przepuszczał... Jak hamowało się gwałtownie to nie. Sprawdź czujniki i je poprawnie ustaw powinno pomóc.
Prezes870 Opublikowano 5 Września 2014 Autor Opublikowano 5 Września 2014 Koronki tył z tarczami wymienione, czujniki wszystkie wymienione i podopychane przod przeguby wymienione i nadal to samo ;/ Co myslicie o tym? up
cinek674 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Witam ,Podepnę się pod temat , otóż również mam problem z ABS a dokładnie : po wymianie łożysk przednich jeden z czujników został uszkodzony (prawy) został wymieniony na nowy lecz po naprawie okazało się , że był zbyt mocno dociśnięty do pierścienia ... i trzeba było kupić następny (koszty poniósł mechanik) Następny czujnik został obsadzony poprawnie , sprawdzane na VAG ale i tak dalej kontrolki się palą i nie ma ABS-u . Dodam , że gdy odpalam auto kontrolka się nie pali dopiero po przejechaniu 1 metra do 2 znów się zapala kontrolka i nie ma ABS-u , jakieś pomysły ?
cinek674 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Podaj info z VAGa W tej chwili nie mam takiej możliwości jestem za granicą w piątek bd w domu to odpisze pod postem .
Prezes870 Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Opublikowano 1 Listopada 2014 A w ktoym bloku zobaczyc predkosci kol?
Toskańczyk Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 Witam, i ja się podepnę pod temat, mam problem z ABS, podczas wolnej jazdy np. w korku wciskając lekko hamulec czuję pod pedałem,że załącza się ABS, mechanik wymienił mi 1 czujnik( od prędkości koła bo niby był uszkodzony) ale to nic nie pomogło, byłem u innego mechanika i powiedział, że sterownik pompy ABS jest do wymiany ( jakieś 500 zł ) ale żeby mieć pewnośc pytałem się jeszcze innego ala mechanika, który stwierdził że gdyby sterownik pompy był do wymiany to ABS by w ogóle nie działał a nie był nadpobudliwy, co o tym sądzicie?
Dev Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 Ustaw po ludzku czujniki i przestan jezdzic po szarlatanach.
Prezes870 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Opublikowano 30 Listopada 2014 czujniki ustawione, predkosci kol takie same. Co moze byc jeszcze? Bledow brak... czary mary normalnie chyba jakies...
Dev Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Nie wierze ze sa dobrze ustawione, cos dalej jest nie halo 1
snake160 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Opublikowano 19 Grudnia 2014 (edytowane) Kolego miałem to samo dev mówi dobrze ustaw czujniki na 06-08 mm i będzie dobrze. Może objaśnię ci jak to zrobić porządnie. Po pierwsze zobacz w jakim stanie masz koronki jak są zabrudzone i nie idzie ich już doczyścić (ja tak miałem) bo są od nowości to jedz do intercarsu kup nowe ja za obie zapłaciłem około 50 zł tylko kup te ząbkowane nie z otworami bo widzę że masz tak jak ja b5 2000r. 1.9 tdi ajm. Po wymianie koronek i oczywiście ich równym założeniu najlepiej na małej prasie wtedy równo najdą, ustawiasz czujnik szczelinomierzem, ja ustawiłem na 07mm. Najlepiej jak będziesz miał pomagiera żeby trzymał szczelinomierz na czujniku a ty zakładasz tarcze. Po założeniu tarczy dopychasz czujnik albo lekko popukaj gumowym młotkiem. Następnie wyciągasz szczelinomierz powinien wyjść z lekkim oporem i tyle masz ustawione poprawnie czujniki. W drugim kole robisz to samo. Oczywiście posprawdzaj jak siedzą czujniki z przodu tam po prostu dopchnij je na maksa bo z przodu się nie ustawia. I po tym zabiegu nie ma bata żeby ci pedał wpadał i załączał się nie potrzebnie ABS. Miałem to samo u siebie i walczyłem z tym prawie rok Edytowane 19 Grudnia 2014 przez snake160
Prezes870 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2015 Faktycznie była wina w tych czujnikach tylko że jak je ustawie jak trzeba, przejade się wszystko baja, fajnie a po 50km czujniki samoczynnie się wysuwają i pedal znowu wariuje. Jest na to jakiś sposób?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się