koles999 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Gdzie w tym silniku jest zaworek zwrotny, przypuszczam że cofa mi się paliwo. Autko jak postoi ciężej odpala bez tragedi ale czasem trzeba zakręcić z 2-3 sekundy nie zawsze. Ale dzisiaj nie chciał odpalić kręciłem 6 razy nic nie łapał jakby nie dostawał paliwa jedynie kręcił i nic nie łapał. Głowicę miałe robioną i uszczelniacze tez PD. Może to te paliwko się cofa.
kkam Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Jeden zaworek zwrotny jest zintegrowany w pompie vacum, natomiast drugi jest na wężu przy filtrze paliwa.
dragonlp Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Przy filtrze paliwa masz ten zaworek. Pompowtryskiwacze masz sprawne ? ja miałem ostatnio ten sam problem i jak wymieniłem uszczelniacze to wszystko wróciło do normy. Posprawdzaj ewentualnie przewody paliwowe czy gdzies nie są uszkodzone.
koles999 Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Opublikowano 13 Maja 2014 no tak uszczelniacze niby wymienione ale ja już nie mam zaufania do mechaników. Miałem wymienianą uszczelkę i mówiłem by wymienili już przy okazji te uszczelniacze ponoć wymienili ale kto wie. A ile kosztuje wymiana tych uszczelniaczy? słyszałem że można wymienić bez sciągania głowicy. dragonlp też tak robiłeś? ile zapłaciłeś? Pompowtryski są ok sprawdzane.
elmer80 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 no tak uszczelniacze niby wymienione ale ja już nie mam zaufania do mechaników. Miałem wymienianą uszczelkę i mówiłem by wymienili już przy okazji te uszczelniacze ponoć wymienili ale kto wie. A ile kosztuje wymiana tych uszczelniaczy? słyszałem że można wymienić bez sciągania głowicy. dragonlp też tak robiłeś? ile zapłaciłeś? Pompowtryski są ok sprawdzane. Oringi i podkladke na PD wymienia się po zdjęciu pokrywy klawiatury. Nie trzeba głowicy ściągać... :-) Dla ogarnietego mechanika 1,5h roboty.
dragonlp Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 jak to byli jacyś "druciarze" to nigdy nic nie wiadomo czy Ci faktycznie wymienili... możliwe że swoich "fachowym" okiem stwierdzili ze sa ok i nie wymieniali a policzyli za wymiane, tego tak na prawde nie wiesz ja za zestaw Ori Bosch'a zaplacilem 124 zł (link do aukcji masz na pw) i robiłem to sam, ze swoim ojcem. Przy wymianie uszczelniaczy należy pamiętać żeby od razu wymienić śruby do nich. masz 4 a w ASO za sztukę wołają bodajże 12zł, ale nie mam pewności. Głowicy się nie ściąga bo po co odpowiedni zestaw kluczy, kumaty znajomy, czteropak i samemu można to zrobić a jak masz obawy to w okolicach 100/150zł powinna wymiana uszczelniaczy kosztować wraz z regulacją. Masz 100% pewności że PD masz sprawne? podłączane i testowane Vagiem ? Jak tak to ok
darkle Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 U mnie korekcje nie przekraczają +/-0,8 (dopuszczalne +/-2,8) bipy też w porządku, kąt synchronizacji wałka rozrządu 0* silnik chodzi bez zarzutów poza "porannym" odpalaniem. Odpala z półobrotu ale po 2-3 sekundach jakby zaczyna ciężej pracować i puszcza siwego dymka o gryzącym zapachu. Po kolejnych kilku sekundach jest już ok. Co to może być????
koles999 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Opublikowano 15 Maja 2014 Wymieniłem dzisiaj zaworek zwrotny zobaczymy co jutro będzie. A może ktoś wie bo ten oryginalny co był założony przepuszcza w obie strony a nowy który kupiłem ale już nie oryginał tylko w jedną jak dmucham w nie. Dodatkowo założyłem przezroczysty węży by obserwować czy powietrza nie łapie
elmer80 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Wymieniłem dzisiaj zaworek zwrotny zobaczymy co jutro będzie. A może ktoś wie bo ten oryginalny co był założony przepuszcza w obie strony a nowy który kupiłem ale już nie oryginał tylko w jedną jak dmucham w nie. Dodatkowo założyłem przezroczysty węży by obserwować czy powietrza nie łapie Tak właśnie, jak sama nazwa wskazuje działa zaworek zwrotny. Oczywiście na zasilaniu założyleś?
koles999 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Opublikowano 15 Maja 2014 Tak na zasilaniu w miejscu oryginalnego. Ale ktoś gdzieś napisał już nie wiem gdzie to znalazłem że ten oryginalny czarny zaworek działa w obioe strony i niby tak ma być okaże się jutro czy poprawa jest.
kkam Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 oryginalny zaworek działa tylko w jedną stronę i ma ciśnienie otwarcia 0,5bara
koles999 Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 To nie wiem mój oryginalny działa w obie strony choć w jedną puszcza powietrze z większym oporem. Ale niestety czar prysnął dzisiaj rano nie chciał odpalić dopiero za 5 razem. Zauważyłem że w wężyku który poprowadziłem przezroczysty do zaworka jest bąbelek powietrza. Czy to może być przyczyną?
elmer80 Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Oryginalny czy nie zawór zwrotny służy do blokowania cofania się płynów i tyle. Pompa elektryczna się odzywa jak włączysz zapłon?
koles999 Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 Tak pompę w baku słychać po przekręceniu zapłonu. Nic nie wymyślę zaczynam szukać jakiegoś kompetentnego mechanika znającego się na rzeczy w okolicy Wałbrzych.
elmer80 Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Może po prostu kup pompę vacum używaną Pompa tandemowa 038145209N Uszczelka metalowa 038145215 Wąż odpowietrzający 038121473
koles999 Opublikowano 17 Maja 2014 Autor Opublikowano 17 Maja 2014 Co do pompy vacum uszczelki w niej wymieniałem jakieś 4 miesiące temu, a który to wąż odpowietrzający? Wiesz tak w ciemno to może trafię a może pół auta wymienię. Słyszałem że można sprawdzić ciśnienie pompy vacum osobiście nie mam takiego manometru ale pewnie na warsztacie będą mieli. A i u mnie jest gumowy oring
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się