tomaszstn Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 Kolego tak jak zasugerowałeś z tym miękkim hamulcem z tyłu to były zapowietrzone zaciski. Po Twojej sugestii jest lepiej ale nie tak jak było wcześniej. Być może wcześniej jak miałem zapieczone to tarły cały czas i pedał był twardszy a teraz jak mają lekki luz to miększy ( nie wiem tylko się domyślam ) Teraz czeka mnie wymiana przednich przewodów hamulcowych i chcę wrzucić w stalowym oplocie ( jeśli dobrze to mnie utwierdź w moim przekonaniu ) ale właśnie czytam wątek bo mnie zainteresował. Jeśli możesz to napisz na co zwrócić uwagę abym nie miał takich jaj z przodem jak z tylnymi zaciskami. Dzięki za odp.
Achim1971 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Odświeżę temat, wymiana płynu w NOMA 2 Katowice ,na zleceniu przewidywany koszt wymiany 150 zeta po wymianie płatność w kasie 230 zeta.
WWL-RDZ Opublikowano 15 Lipca 2011 Opublikowano 15 Lipca 2011 a jak odpowietrzać przez program komputerowy? np. polski vag 4.9? wymienialem wszystkie wezyki elastyczne i poszedl caly plyn, odpowietrzalem 2 razy hamulce zaczynajac od tylniego prawego, na przednim lewym konczac i dalej pedal wpada w podloge. plyn z odpowietrznikow leci juz czysty i nie widac w nim powietrza. probowac odpowietrzanie od poczatku ukladu? w ksiazce napraw do a4 b5 bylo napisane zeby na wlaczonym silniku zaczynac od konca ukladu, ale w razie wycieku calego plynu konieczny jest vag. w opcji ABS nie wyskakuje mi zaden blad.
Dev Opublikowano 15 Lipca 2011 Opublikowano 15 Lipca 2011 trzeba przyznac ze zrobiłes zajeb...iscie spuszczajac płyn z ukladu mogłes zapytac zanim to zrobiłeś :wallbash: :wallbash: :wallbash: jestes teraz w czarnej du...pie Kolego z hamulcami w Twoim aucie nie ma mozliwosci odpowietrzenia ukąłdu VAG-iem, przykro mi
marec-ki Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Czy ta opcja odpowietrzania z użyciem VAGa to konieczność czy tylko opcja ? Za tydzień oddaję auto do mechaników na m.in. wymianę płynu hamulcowego. Nie są to jacyś leszcze i raczej lepsze niż moja furki już robili, ale kto wie
ROBERT Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Czy ta opcja odpowietrzania z użyciem VAGa to konieczność czy tylko opcja ? Opcja Ja wszystko wykonają "zgodnie ze sztuką" nie będzie żadnych problemów
marec-ki Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Na razie wszystko robili perfect to zamawiam u TOMa wsio i niech "jadą" z koksem. Dzięki
ROBERT Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Na razie wszystko robili perfect to zamawiam u TOMa wsio i niech "jadą" z koksem. Dzięki Bierz ATE SL 6 ew. TYP 200
marec-ki Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 TOM zaproponował Typ 200 Warto od razu zmienić te wężyki elastyczne czy nie ruszać ich ?
WWL-RDZ Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 a co ja się miałem pytać jak jednego dnia hamulce działały drugiego patrzę a tam cały płyn wyparował przez przetarty wężyk elastyczny. widzę że nikt zbytnio w tej sytuacji mi nie doradzi więc trzeba oddać auto w łapy machanika. prawka nie mam chwilowo wiec mi się nie spieszy z tym.[br]Dopisany: 02 Wrzesień 2011, 14:00_________________________________________________ogarnąłem temat, metoda grawitacji okazała się być prawidłowym rozwiązaniem
hidden22 Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 nie polecam klockow BOSHA !!! od czasu kiedy zalozylem je to codziennie musze felgi myc bo sa czarne od pylu !!!
Dev Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 ogarnąłem temat, metoda grawitacji okazała się być prawidłowym rozwiązaniem grawitacyjnie to mozna, ale w WC, najlepiej jest przepompowac wszystkie kanały, pozbedziesz sie całego syfu z układu
WWL-RDZ Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 dwa razy pompowałem, pisałem wcześniej hehe bez lipy jest czyściutki
Rafi78 Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 nie polecam klockow BOSHA !!! od czasu kiedy zalozylem je to codziennie musze felgi myc bo sa czarne od pylu !!! Ja założyłem klocki ATE do tego płyn ATE typ 200 i jest git-polecam
Aldik Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 dziś montowałem servo, wszystko pięknie poszło, lecz nie mogę odpowietrzyć układu, postępowałem zgodnie z tą instrukcją ODPOWIETRZANIE POMPY SYSTEMU ABS Opisane poniżej czynności nie mogą być utożsamiane z oficjalnymi instrukcjami serwisowymi i chociaż dołożyliśmy wszelkich starań, aby zebrane tu informacje były prawdziwe i aktualne - nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za ewentualne straty czy uszkodzenia powstałe na skutek zastosowania się do naszych wskazówek. Procedura ta wyjaśnia jak odpowietrzyć pompę systemu ABS. Korzystanie z omówionego tu sposobu odpowietrzania nie jest konieczne, o ile pompa ABS'u nie została kompletnie "osuszona" np. po zupełnym wycieku płynu. Procedura ta nie musi też być wykonywana po zwykłej wymianie klocków hamulcowych, przewodów hamulcowych czy też nawet po wymianie płynu hamulcowego. Procedura ta nie jest też w stanie zastąpić tradycyjnej i chyba najpewniejszej metody odpowietrzania układu hamulcowego, polegającej na zespołowej pracy dwóch osób, z których jedna naciska pedał hamulca zwiększając ciśnienie w układzie, a druga luzuje odpowietrzniki usuwając w ten sposób ewentualne powietrze. Do poprawnego przeprowadzenia czynności odpowietrzania pompy ABS'u przy pomocy oprogramowania VAG-COM muszą być spełnione następujące warunki: 1. Pojazd musi być podniesiony - koła nie mogą dotykać podłoża. 2. Włączony zapłon ( w pozycji ON ) Odpowietrzanie pompy układu ABS w pojazdach VAG [Wybór] [03-ABS/hamulce] [Nastawy podst. - 04] Grupa "001" [idź!] W tym momencie pompa systemu ABS powinna uruchomić się na ok. 10 sekund. Odgłosy uruchomionej pompy powinny być dobrze słyszalne. [Gotowe, powrót] ...i gotowe. Odpowietrzanie pompy układu ABS w pojazdach: VW Passat, Audi A4/S4, Audi A6/S6 i A8/S8. [Wybór] [03-ABS/hamulce] [Nastawy podst. - 04] Grupa "002" [idź!] W tym momencie pompa systemu ABS powinna uruchomić się na ok. 10 sekund. Odgłosy uruchomionej pompy powinny być dobrze słyszalne. [Gotowe, powrót] lecz nie mogę uruchomić pompy ABS, po wciśnięciu [idź] wyskakuję ERROR i pompa się nie uruchamia, w ogóle jej nie słychać, po odkręceniu odpowietrznika przy PP kole wygląda to tak jak by pompka hamulcowa nie dawała w ogóle ciśnienia (tzn. daję ale bardzo słabo bo lekko zaciska tarczę). Czy przyczyną tego że pompa się nie włącza może być to że auto nie jest całe podniesione??
Dev Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 lipny VAG, albo cos ze sterownikiem nie teges Test Elementów Wykonawczych przechodzi ????
Aldik Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 no nie wiem czy lipny, kupiony od viakena, łączy się ze wszystkimi modułami, robiłem nim kodowanie manetki pod fis i wsio działało może stara wersja bo to VAG COM Release 311.2 - N
Onkel Opublikowano 7 Lutego 2012 Opublikowano 7 Lutego 2012 dziś montowałem servo, wszystko pięknie poszło, lecz nie mogę odpowietrzyć układu, postępowałem zgodnie z tą instrukcją ODPOWIETRZANIE POMPY SYSTEMU ABS Opisane poniżej czynności nie mogą być utożsamiane z oficjalnymi instrukcjami serwisowymi i chociaż dołożyliśmy wszelkich starań, aby zebrane tu informacje były prawdziwe i aktualne - nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za ewentualne straty czy uszkodzenia powstałe na skutek zastosowania się do naszych wskazówek. Procedura ta wyjaśnia jak odpowietrzyć pompę systemu ABS. Korzystanie z omówionego tu sposobu odpowietrzania nie jest konieczne, o ile pompa ABS'u nie została kompletnie "osuszona" np. po zupełnym wycieku płynu. Procedura ta nie musi też być wykonywana po zwykłej wymianie klocków hamulcowych, przewodów hamulcowych czy też nawet po wymianie płynu hamulcowego. Procedura ta nie jest też w stanie zastąpić tradycyjnej i chyba najpewniejszej metody odpowietrzania układu hamulcowego, polegającej na zespołowej pracy dwóch osób, z których jedna naciska pedał hamulca zwiększając ciśnienie w układzie, a druga luzuje odpowietrzniki usuwając w ten sposób ewentualne powietrze. Do poprawnego przeprowadzenia czynności odpowietrzania pompy ABS'u przy pomocy oprogramowania VAG-COM muszą być spełnione następujące warunki: 1. Pojazd musi być podniesiony - koła nie mogą dotykać podłoża. 2. Włączony zapłon ( w pozycji ON ) Odpowietrzanie pompy układu ABS w pojazdach VAG [Wybór] [03-ABS/hamulce] [Nastawy podst. - 04] Grupa "001" [idź!] W tym momencie pompa systemu ABS powinna uruchomić się na ok. 10 sekund. Odgłosy uruchomionej pompy powinny być dobrze słyszalne. [Gotowe, powrót] ...i gotowe. Odpowietrzanie pompy układu ABS w pojazdach: VW Passat, Audi A4/S4, Audi A6/S6 i A8/S8. [Wybór] [03-ABS/hamulce] [Nastawy podst. - 04] Grupa "002" [idź!] W tym momencie pompa systemu ABS powinna uruchomić się na ok. 10 sekund. Odgłosy uruchomionej pompy powinny być dobrze słyszalne. [Gotowe, powrót] lecz nie mogę uruchomić pompy ABS, po wciśnięciu [idź] wyskakuję ERROR i pompa się nie uruchamia, w ogóle jej nie słychać, po odkręceniu odpowietrznika przy PP kole wygląda to tak jak by pompka hamulcowa nie dawała w ogóle ciśnienia (tzn. daję ale bardzo słabo bo lekko zaciska tarczę). Czy przyczyną tego że pompa się nie włącza może być to że auto nie jest całe podniesione?? Ja swoje podnosiłem i też nie mogę zrobić odpowietrzania pompy ABS VAG-iem. Podpinałem sowje 1.8T, brata 1.9 TDI i kumpla 1.6 Podpinałem trzema różnymi VAG-ami nawet takim na COM i nic ERROR. Może w B6 nie można tego zrobić??? Kumpel podjechał golfem 4, podpiąłem i tam działa tylko, że trzeba pedal hamulca wcisnąć. Zostaje mi już chyba tylko odpowietrzyć maszynowo ;( No chyba, że coś wymyślimy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się