Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycięcie drugiej sondy z programu


qlish

Rekomendowane odpowiedzi

no czytam tak to i powiem ze jesli tuner mowi ze sonda musi byc wpieta to fakt.....masakra Darek zmien tunera , mysle ze kardy kolo ktory zna sie cokolwiek na robocie mowilby odrazu zeby usunac druga sonde z ecu a nie ja zostawiac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie był motyw następujący:

Auto zostało przygotowane do programu a nie jak sporo ludzi robi najpierw program a potem wymiana gratów. Nie będę pisał co wymieniałem ale był od razu włożony DP z jedną sondą tą od składu mieszanki. Patryk stwierdził, że druga sonda musi być fizycznie wkręcona bo wali błędami ( dokładnie grzałka sondy) i pali się check mimo, że on jakoś ją tam wyłączył czy coś...no ale trudno. Sonda została wspawana doszły dodatkowe koszty wyjęcia, spawania i montażu DP.

Powiem szczerze, że czytając ten temat mam mieszane uczucia. 1.8T nie jest silnikiem jakimś mega skomplikowanym w końcu to nie rs6 ani inny GTR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto zostało przygotowane do programu a nie jak sporo ludzi robi najpierw program a potem wymiana gratów.

To jest indywidualna sprawa każdego... Zrobić korektę to nie problem...

Nie będę pisał co wymieniałem

Szczerze to mógłbyś się pochwalić no i od razu kreski pokazać bo jak taki fachowiec robił to pewnie i hamownia była.

Patryk stwierdził, że druga sonda musi być fizycznie wkręcona bo wali błędami ( dokładnie grzałka sondy) i pali się check mimo, że on jakoś ją tam wyłączył czy coś...no ale trudno.

Wychodzi na to, że brak mu kompetencji. A jak ktoś zabiera się za coś czego nie potrafi do końca ogarnąć to dobrze o nim nie świadczy.

Sonda została wspawana doszły dodatkowe koszty wyjęcia, spawania i montażu DP.

Dzięki niewiedzy fachowca zostałeś naciągnięty na dodatkowe i niepotrzebne koszty. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne że został naciągnięty przy wywaleniuniu sondy z programu trzeba też wywalić wyłączyć jej funkcje i wtedy jest oki a nie każdy wie jak i gdzie to zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla kolegi galetto.

W aucie zostały zrobione rzeczy następujące:

- FMIC 550 x 180 x 65 + orurowanie z kwasówki

- DP

- zaworek n75

- zawór DV

- wtryski Bosch 530 cc

- regulator paliwa 4 bar po wpięciu manometru pokazuje 4.2 bara

hamowanie.jpg

Moc maksymalna wyszła nisko bo turbo już górą za bardzo dmuchać nie chciało...ale w planach jest już większy ślimaczek także kreski wyjdą lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne by było gdyby k03 chciało górą dmuchać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się - gdzie w Warszawie lub w okolicach można niedrogo programowo wyłączyć drugą sondę? Mam BFB i wstawiłem DP z dwoma tulejkami pod sondy. Checka miało nie być. Ale po kilku dniach wyskoczył.

Dzwoniłem tu i tam i krzyczą 500-1000 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej jak poprosisz o to przy sofcie.. wyjdzie najkorzystniej. Tulejki G dają i było o tym nie raz :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Warszawie 500 w górę to normalny koszt. Sam płaciłem podobnie za soft

Tu masz namiar na Mineralną jedni z lepszych w wawie i okolicach

MR-MOTORS - chiptuning / kompleksowe modyfikacje programowe oraz mechaniczne / warsztat samochodowy /

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i teraz wychodzi na to że Zdzisiu zrobi taniej i lepiej :grin:

Czesc masz moze namiary na jakiegos Zdzisia w Rsku albo okolicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od siebie - tylna sonda zbędna, bez problemu się wycina, podstawa wyłączenie w sofcie i później przypisane pod nią funkcje diagnostyczne. W taki sposób by dalej diagnostyka na inne czujniki działała, a w życiu już widziałem różne rzeźby typu wyłączenie DTC na wałek itd :-)

Praktycznie w VAGu mamy pełną pulę manipulacyjna i w storownikach można dużo cudować, co tam taka sonda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i teraz wychodzi na to że Zdzisiu zrobi taniej i lepiej :grin:

nie mów hop...

Ja jestem w szoku że w tych starociach ludzie jeszcze nie ogarniają takich podstawowych rzeczy.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i teraz wychodzi na to że Zdzisiu zrobi taniej i lepiej :grin:

nie mów hop...

Ja jestem w szoku że w tych starociach ludzie jeszcze nie ogarniają takich podstawowych rzeczy.

Może nie maja internetu ? :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że to kwestia podejścia to sprawy. Mając warsztat i 2 odziały w kraju ciężko wszystko ogarnąć. Jak trzeba poświecić więcej czasu to jest problem. Program jest robiony na odległość nie na miejscu także to znowu wszystko komplikuje. Z perspektywy czasu i z tego co widzę jak znajomi te z grzebią w autach to na strojenie tzrenba jeździć do osoby która to robi na miejscu w sensie na bieżąco robi jakieś korekty bo tak to można i tydzień stroić i będzie lipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno się z tym nie zgodzić.

Co nie zmienia faktu że wiele firm robi zdalnie, no ale znane na całą Polskę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...