Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 2.0T BEX strocer 415KM 518NM by gregor10.pl


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To jeśli masz 6 z Q to może być to samo. Niemniej nie spodziewałbym się, że przy k04-064 nawet nowe pożyje dłużej niż miesiac.

Opublikowano
36 minut temu, bartez90 napisał:

To jeśli masz 6 z Q to może być to samo. Niemniej nie spodziewałbym się, że przy k04-064 nawet nowe pożyje dłużej niż miesiac.

Będę delikatnie jeździć ? Najwazniejsze żeby strojenie przeżyło, później się je wzmocni. Moja B5 miała to samo sprzęgło co 1.8T w ośce 228mm i po wizycie u Radzikowsiego, który wzmocnił tylko docisk, bez problemu przenosiło 380Nm a wg. niego przenosi do 500Nm. U mnie została fabryczna dwumasa, więc to jest najsłabsze ogniwo, które i tak trzeba będzie zmienić, a wtedy wsadzę 240 tylko się zastanawiam czy na dwumasie czy na sztywnym.

Opublikowano

Gratulacje osiągniętego wyniku!!!!

Kiedy jakiś filmik? ;)

Opublikowano

nie najlepsza jakość nagrania ale nie mam lepszego sprzętu do tego typu rzeczy

www.youtube.com/watch?v=zcPxO-Cw24w

www.youtube.com/watch?v=qG_Yh1kaKIg

Opublikowano

No Panie, ale trzeba troche szybciej te biegi zmieniać a nie jakbyś jechał po bułki. :) 

Ruchy, ruchy...  Tam na 100-200 to z 2s idzie urwać pewnie jeszcze lekko.  :)

Nakręć coś od 3 biegu od 70km/h a potem do 210km/h tylko zmieniaj szybciej biegu i przy 6800obr . Nie kreć do 7000obr.

 

Opublikowano
44 minuty temu, wampir napisał:

No Panie, ale trzeba troche szybciej te biegi zmieniać a nie jakbyś jechał po bułki. :) 

Ruchy, ruchy...  Tam na 100-200 to z 2s idzie urwać pewnie jeszcze lekko.  :)

Nakręć coś od 3 biegu od 70km/h a potem do 210km/h tylko zmieniaj szybciej biegu i przy 6800obr . Nie kreć do 7000obr.

 

od 100 do 200 to było na 6 biegu

Opublikowano

Spoko, ale to już w ogóle nic nie mówi chyba, że ktoś ma skrzynie 6tke i też taki sam film nagra...

Nagraj 100-200 od 3 biegu zeby nie tracić na zmianie z 2 na 3. Najlepiej Racelogic żeby był dokładny.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 21.10.2018 o 19:37, hopek03 napisał:

nie najlepsza jakość nagrania ale nie mam lepszego sprzętu do tego typu rzeczy

www.youtube.com/watch?v=zcPxO-Cw24w 

www.youtube.com/watch?v=qG_Yh1kaKIg

trochę bezsensowne te grania, wlecze się jak furmanka.

 

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

 

Opublikowano
W dniu 27.12.2018 o 13:31, marcin4x4 napisał:

trochę bezsensowne te grania, wlecze się jak furmanka.

 

nic nie mówię ale ci co piszą takie coś to pewnie jeżdżą klekotami ?

Opublikowano
17 godzin temu, hopek03 napisał:

nic nie mówię ale ci co piszą takie coś to pewnie jeżdżą klekotami ?

raczej chodzi o to że Twoje nagrania są totalnie bez sensu i niczego nie pokazują. Ot jedzie zamulacz...

klekotów się nie czepiaj bo nie jeden Cie zawstydzi.

Opublikowano
Godzinę temu, marcin4x4 napisał:

raczej chodzi o to że Twoje nagrania są totalnie bez sensu i niczego nie pokazują. Ot jedzie zamulacz...

klekotów się nie czepiaj bo nie jeden Cie zawstydzi.

Co do nagrań to faktycznie mogłby być lepsze, ale 13s 100-200 na 4ce to i tak nieźle.

Z klekotami to nie przesadzaj, bo takich co mają grubo powyżej 300 hp jest promil. Reszta w takim porównaniu może tylko wąchać smród.

Opublikowano

nagrywanie to nie taka prosta sprawa próbował z was ktoś nagrywać w jednej ręce telefon drugom włączyć nagrywanie i jeszcze skupiać się na to co przed sobą

Opublikowano

a jak z tyłu ktoś siedząc próbuje coś nagrać to nie umie się utrzymać bo wciska go w oparcie kanapy

Opublikowano

Dokladnie, sam chcialem cos nagrac ale w wiekszosci przypadkow wychodzila kupa bez jakosci. Tak zeby to wygladalo jakos to trzeba uchwyt na telefon pewnie ogarnac.

Opublikowano (edytowane)

bo ciężko kupić taśmę papierową i co nie co przykleić np kierownicy albo nawet czapki.

5 godzin temu, bartez90 napisał:

Z klekotami to nie przesadzaj, bo takich co mają grubo powyżej 300 hp jest promil. Reszta w takim porównaniu może tylko wąchać smród.

3.0 tdi w B8 samym softem ogrania ponad 300, zrobienie 360 to żadna filozofia również finansowa i praktycznie za grosze warto zmienić skrzynię na polift. W b7 przebicie 300 to trochę większy wydatek ale też do zrobienia i takich aut jest zdecydowanie więcej 1.8T 350+ . Po za tym nie zapomnij o ponad 15 letnich r6 od bmw w których zrobienie 350 kuni to pikuś nie robota a skrzyni po modzie kasowały i tak przeciętne manuale w audi.

po cholerę ta licytacja ?

na światłach i tak jesteś równy z 1.0 tfsi.

 

 

 

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, marcin4x4 napisał:

po cholerę ta licytacja ?

na światłach i tak jesteś równy z 1.0 tfsi.

 

 

 

Wiesz, licytacje to akurat sam zaczales piszac ze niejeden diesel zadziwi 370 konna benzyne, tak jakby co trzeci diesel z taka moca jezdzil po naszych drogach. I ciekawe ze jako porownanie do r4 benzyny podajesz najmocniejsze w swoich segmentach r6 i v6 on. Moze porownaj pb r4 z on r4 bo ich jezdzi znacznie wiecej po ulicach. A do porownania z 3.0tdi i m57/n57 moge dorzucic 3.0tfsi i n54, z ktorych robi sie 450 hp - 500 hp jak pstrykniecie palcami. Przy nich te podane przez Ciebie diesle to slabiaki.

No ale koniec ot i smiecenia autorowi w temacie.

Edytowane przez bartez90
Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, bartez90 napisał:

Wiesz, licytacje to akurat sam zaczales piszac ze niejeden diesel zadziwi 370 konna benzyne,

ta głupia wypowiedź była reakcją na inną wypowiedź, więc idąc Twoim takiem rozumowania to nie ja zacząłem.

6 godzin temu, bartez90 napisał:

moge dorzucic 3.0tfsi i n54, z ktorych robi sie 450 hp - 500 hp jak pstrykniecie palcami.

rolka, wymiennik ciepła, katalizatory, dolot, przepustnica z pakietem, pompa wody więc lekko 10-15 tyś i nie jest to takie pstryk bo dostępność części jest ograniczona i często kończysz na drogich zabawach APR. A to dopiero początek...

zapytaj się tych kozaków jakie dropy mają przy kojonych próbach na hamowni bo ich termika zabija. Latem maskę w rękawicach otwierać bo ręką nie otrzymasz.

6 godzin temu, bartez90 napisał:

diesel zadziwi 370 konna benzyne, tak jakby co trzeci diesel z taka moca jezdzil po naszych drogach.

2.0 tdi 190 na samej hybrydzie w audi podchodzi pod 300 koni/ 500-530nm, dodaj do tego kilka innych rzeczy i dużo lepszą skrzynie. O spalaniu nie wspomnę. 370 koni w dieslu to będzie +200-300nm więcej niż w tej benzynie, taki pakiet  jest dużo mocniejszy więc by rywalizować wystarczą mniej wykręcone jednostki.

6 godzin temu, bartez90 napisał:

I ciekawe ze jako porownanie do r4 benzyny podajesz najmocniejsze w swoich segmentach r6 i v6 on

Odpowiednik 2.0T jest 3.0 tdi, porównywalne moce, koszty eksploracji i osiągi.

Nie  ubliżam 1.8T choć ich nie lubię, wyraziłem jedynie swoje zdanie na temat filmu a rycerze ortalionu od razu musieli wyskoczyć z klekotem.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano (edytowane)
15 minut temu, marcin4x4 napisał:

rolka, wymiennik ciepła, katalizatory, dolot, przepustnica z pakietem, pompa wody więc lekko 10-15 tyś i nie jest to takie pstryk bo dostępność części jest ograniczona i często kończysz na drogich zabawach APR. A to dopiero początek...

W 3.0 tfsi mniejsze kółko kompresora, program i jest 450 hp. Koszt 4 tys zł u Gregora. Ile kosztuje 450 hp w wymienionych przez Ciebie dieslach? 

 

15 minut temu, marcin4x4 napisał:

Odpowiednik 2.0T jest 3.0 tdi, porównywalne moce, koszty eksploracji i osiągi.

Odpowiednikiem 2.0T jest 2.0tdi. Odpowiednikiem 3.0T jest 3.0tdi. Czego odpowiednikiem jest Twoim zdaniem 2.0tdi?

 

15 minut temu, marcin4x4 napisał:

ta głupia wypowiedź była reakcją na Twoją, więc idąc Twoim takiem rozumowania to Ty zacząłeś.

Ty pierwszy się wypowiedziałeś w temacie osiągów autora. Popatrz dobrze. Dla mnie koniec głupawego ot.

Edytowane przez bartez90
Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, bartez90 napisał:

W 3.0 tfsi mniejsze kółko kompresora, program i jest 450 hp. Koszt 4 tys zł u Gregora. Ile kosztuje 450 hp w wymienionych przez Ciebie dieslach? 

Zapraszam na pomorze, wsadzisz łapę pod machę albo przelecisz autostradę to sam zobaczysz co się dzieje. Zobaczymy jak długo utrzymasz np rurę od filtra, w sumie może w wolnym czasie będzie trzeba zrobić logi.

Oczywiście wszystko jest tak piękne tylko APR zaczyna tuning od wymiennika ciepła, eliminacji zwężenia dolotu i przepustnicy ale oczytani internauci wszystko wiedzą lepiej.

Odpowiednikiem 3.0TFSI jest 3.0 BItdi tu koszt uzyskania tej mocy jest zbliżony.

11 minut temu, bartez90 napisał:

Ty pierwszy się wypowiedziałeś w temacie osiągów autora. Popatrz dobrze.

moja pierwsza wypowiedź.

W dniu 27.12.2018 o 13:31, marcin4x4 napisał:

trochę bezsensowne te grania, wlecze się jak furmanka.

 

Edytowane przez marcin4x4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...