kuebk Opublikowano 21 Czerwca 2015 Opublikowano 21 Czerwca 2015 Strasznie sie przebija cykanie wtryskow, zaloz wszystkie oslony jak ma byc i nagraj jeszcze raz.
kobuzzz Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Postaram sie dzisiaj po pracy cos nagrac i wrzucic. Ktos mial taki objaw (trykanie) u siebie jak pompa siadala? Na VCDS brak bledow.
kuebk Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Pompa CR (a dokladnie jej zawor) wydaje specyficzny dzwiek - to jest normalne, a co slychac na tym filmiku to ciezko powiedziec.
kobuzzz Opublikowano 22 Czerwca 2015 Opublikowano 22 Czerwca 2015 (edytowane) Ten zawor jest pod taki czarnym, okraglym, plastikowym deklem? Bo wlasnie trzymajac za niego czuc te cykanie. Podczas jazdy w srodku nie slychac tego tylko na postoju przy uchylonym oknie jak delikatnie gazu sie daje. Moze to wlasnie ten zawor tyka tylko wczesniej jakos nie zwracalem uwagi na to. Problem rozwiazany, jest to praca zaworu ZME na pompie wysokiego cisnienia. Zawor pracuje troche glosniej (mozliwe ze to objaw zuzywania sie) niz u kolegi w tym samym silniku. Mozliwe ze z czasem bedzie trzeba dac do regeneracji ta nieszczesna CP4. Dzisiaj jeszcze zapytam sie o to zaprzyjaznionego mechanika i zobacze co mi powie w tym temacie. Edytowane 24 Czerwca 2015 przez kobuzzz
Audi B7 Uk Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Mam tak samo jak u Ciebie? Zdiagnozowano to już? Ten zawor jest pod taki czarnym, okraglym, plastikowym deklem? Bo wlasnie trzymajac za niego czuc te cykanie. Podczas jazdy w srodku nie slychac tego tylko na postoju przy uchylonym oknie jak delikatnie gazu sie daje. Moze to wlasnie ten zawor tyka tylko wczesniej jakos nie zwracalem uwagi na to. Problem rozwiazany, jest to praca zaworu ZME na pompie wysokiego cisnienia. Zawor pracuje troche glosniej (mozliwe ze to objaw zuzywania sie) niz u kolegi w tym samym silniku. Mozliwe ze z czasem bedzie trzeba dac do regeneracji ta nieszczesna CP4. Dzisiaj jeszcze zapytam sie o to zaprzyjaznionego mechanika i zobacze co mi powie w tym temacie. Mam tak samo jak u Ciebie zdiagnozowano to już?
kuebk Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 (edytowane) Kazdy ma to cykanie, to normalna praca tej pompy. Edytowane 16 Sierpnia 2015 przez kuebk 1
Audi B7 Uk Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Kazdy ma to cykanie, to normalna praca tej pompy. A mozliwe ze dzwonienie moze słychać z dwumasy ? Tak jakby jakas śrubka była w środku 1
lowbass Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Witajcie drodzy forumowicze To mój 2 post i temat na forum więc jak coś robie nie tak proszę o info Wiem, że tematów tego jest multum ale mam kilka nietypowych pytań. A4 b8 avant 2008 170KM CAHA 208tys km. a więc .... Stało się : Padła pompa paliwa - oczywiscie opiłki w calym układzie, wtryski wszystkie do wymiany(!), nowy bak, pompa w baku i ogólnie czyszczenie.. Mechanik chce robić wszystko na nówkach i mowi mi zę około 10000 mam liczyć Otóż teraz mam do Was kilka pytań: 1.Czy jeśli już zmieniam wtryski mogę się pokusić o jakies w większe ?? Zeby kilka KM przybyło? Czy warto? Czy po takim czymś trzeba shamować samochód? Czy potrzebny jest inny IC i inne ? 2. Mechanik mowił, że po znajomości potrafi załatwić wtrysk oryginalny za 1050zl/szt..Nówka. Czy nie jest to za tanio? / Jest pewność ze są to ori części a nie jakis bubel chinski ? 3. Z tego co wiem pompa wysokiego ciśnienia jest na rozrządzie - i od razu pytanie - "IMBUSIK" czy można przy okazji tam coś podłubać? Jak to wygląda - gdzie to jest? Co wymienić? 4. Co mam na przyszłość lać do baku ? Jakies srodki smarujące na pompę? Tankuje paliwko głownie w Niemczech.. Auto jeździ sporo na trasach a nalatane ma już 208tys. więc od razu wolę sie zabezpieczyć, porobić co trzeba bo miałem niezle przygody z niemieckim ADAC na czeskich drogach..A turbina i dwumas narazie w dobrej kondycji chociaż przy tym przebiegu ... A więc proszę o porady Jeśli macie jakies pytania do mnie - piszczie. Pozdro
RALF76 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Przebieg masz pewny czy nie do końca wiadomo?
RALF76 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Te silniki mają większe przebiegi i pracują bez problemu - z czego to się bierze?z paliwa suchego? czy kwestia modelu wadliwej pompy? Jak rozbierzesz pompę daj znać na forum jaki masz model... 1
kuebk Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 4. Co mam na przyszłość lać do baku ? Jakies srodki smarujące na pompę? Tankuje paliwko głownie w Niemczech.. W Niemczech stosunkowo popularny jest temat dolewania 2T do ropy.
lowbass Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Zgadza sie ze maja wieksze przebiegi i pracuja. Ale czytalem tu na forum, ze komus padlo 130tys.. pomoze ktos co z tymi wtryskiwaczami i czy imbusik robic od razu? Pozdro 1
zbigor Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Te silniki mają większe przebiegi i pracują bez problemu - z czego to się bierze? IMHO z lipnej ropy. Wystarczy raz zatankować odbarwianego kwasem redbulla i można za jakiś czas mieć problem.Teraz takie czasy, że na paliwie sie nie zarabia kokosów tylko na sklepiku przy stacji. Marka stacji ma tu raczej niezbyt wielkie znaczenie, bo należy brać pod uwagę że ok 1/4 stacji w Polsce to stacje wzięte we franchising. Przykład to stacje Lotosu, Orlenu, Statoil. Jeśli więc właścicielowi stacji brakuje pare groszy do spięcia budżetu to ... sam sie domyśl. Ja przez "kwaśną" ropę z orlenu 2 razy wymieniałem wtryskiwacze w aucie żony.
RALF76 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Te silniki mają większe przebiegi i pracują bez problemu - z czego to się bierze?IMHO z lipnej ropy. Wystarczy raz zatankować odbarwianego kwasem redbulla i można za jakiś czas mieć problem.Teraz takie czasy, że na paliwie sie nie zarabia kokosów tylko na sklepiku przy stacji. Marka stacji ma tu raczej niezbyt wielkie znaczenie, bo należy brać pod uwagę że ok 1/4 stacji w Polsce to stacje wzięte we franchising. Przykład to stacje Lotosu, Orlenu, Statoil. Jeśli więc właścicielowi stacji brakuje pare groszy do spięcia budżetu to ... sam sie domyśl. Ja przez "kwaśną" ropę z orlenu 2 razy wymieniałem wtryskiwacze w aucie żony. Wniosek taki że trzeba dolewać do paliwa środki smarujące a z tego co wiem są firmy LM
lowbass Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 1.Czy jeśli już zmieniam wtryski mogę się pokusić o jakies w większe ?? Zeby kilka KM przybyło? Czy warto? Czy po takim czymś trzeba shamować samochód? Czy potrzebny jest inny IC i inne ?2. Mechanik mowił, że po znajomości potrafi załatwić wtrysk oryginalny za 1050zl/szt..Nówka. Czy nie jest to za tanio? / Jest pewność ze są to ori części a nie jakis bubel chinski ? Czekam na odpowiedzi nadal Sorry ale połączyli mi temat a odpowiedzi na pytania nie umiem znalezc na forum..więc będzie bajzel. ;/ Najważniejsze to te wtryski. Robił ktoś je ? 1050zl za sztukę to norma(oryginał?) czy coś tu śmierdzi ? Wiadomo nie chce na chinolach jeździć..
kuebk Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Czy jeśli już zmieniam wtryski mogę się pokusić o jakies w większe ?? Zeby kilka KM przybyło? Czy warto? Czy po takim czymś trzeba shamować samochód? Czy potrzebny jest inny IC i inne ? Gdzies juz kiedys cos o tym chyba na tdiclub mysleli, ale tam sie okazalo ze wtryski mialy inne mocowania i trzeba by je przerabiac, ogolnie P&P nie wymyslili. Mechanik mowił, że po znajomości potrafi załatwić wtrysk oryginalny za 1050zl/szt..Nówka. Czy nie jest to za tanio? / Jest pewność ze są to ori części a nie jakis bubel chinski ? Raczej normalna cena, zadzwon do kilku hurtowni to sobie potwierdzisz.
zbigor Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Najważniejsze to te wtryski. Robił ktoś je ? 1050zl za sztukę to norma(oryginał?) czy coś tu śmierdzi wejdź na forum autokącik i poszukaj usera radauskas. Powie Ci co i jak bo to jego branża. Wymieniałem u niego wtryski (same końcówki) w oplowskim 1.9 cdti i jestem zadowolony. 1
Góral65 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 (edytowane) w ubiegłym roku też miałem ten sam problem padła pompa wysokiego ciśnienia po sprawdzeniu nie stwierdziliśmy opiłków w układzie paliwowym ani przy wtryskach cały syf zatrzymał się na filterku przy czujniku cisnienia na pompie, wymieniłem samą pompę i jak do tej pory jest ok. a przejechałem jakieś 25tkm Edytowane 22 Sierpnia 2015 przez Góral65
pawelwor Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Piszecie, że u jednych jest ten filterek u innych nie ma. Od którego roku był montowany? Czy może konkretny nr boscha pompy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się