zeeen Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Przy rozgrzanym silniku obroty nie spadają na około 830, tylko są na poziomie 1000. Nie działa start /stop i przy opadaniu obrotów lekko trzęsie silnikiem. Na biegu jałowym dalej trzyma podwyższone obroty i wyczuwalne są lekkie drgania silnika przenoszone na karoserie. Gdzie szukać przyczyny. Czasem jest tak że obroty spadną na 830 i wszystko jest ok. ---------- Post dopisany at 18:41 ---------- Poprzedni post napisany at 18:23 ---------- Po podpięciu do kompa nie pokazuje błędów, korekcje wtrysków w normie,obroty podwyższone dokładnie pokazują okolice 950. Start/stop przy temperaturze płynu chłodniczego 90st nie działa. Proszę o pomoc
Dev Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 KOlego najpierw VAG, masz jakąś usterke dlatego system nie działa a na marginesie to jest tam potrzebny jak wrzód na d...
_quattro_ Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Sam system stop/start dział u Ciebie poprawnie, głównym problemem jest utrzymanie obrotów na odpowiednim poziomie to dlatego nie działa system jeżeli po zatrzymaniu np na światłach "nie widzi" odpowiednich obrotów nie wyłącza silnika.
zeeen Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Opublikowano 28 Maja 2014 Przed chwilą podpinałem, bardziej mi chodzi o wyczuwalne wibracje przenoszące się na karoserie. No i te podwyższone obroty jakby zczytywał że silnik zimny ,a tu 90 stopni na blacie. Co do start/stop to masz racje że potrzebny jak.... ---------- Post dopisany at 18:54 ---------- Poprzedni post napisany at 18:50 ---------- Przewaliłem troche na forum i same tematy o dwu-masach mi wyskakują odnośnie telepania silnika. Jak dodam gazu i puszczę to obroty schodzą płynnie w końcowej fazie wyczuwalne są drgania budą i zatrzymują się na 950(badane kompem). Normalnie powinny być 830
proximpuh Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Przy rozgrzanym silniku obroty nie spadają na około 830, tylko są na poziomie 1000. Nie działa start /stop i przy opadaniu obrotów lekko trzęsie silnikiem. Na biegu jałowym dalej trzyma podwyższone obroty i wyczuwalne są lekkie drgania silnika przenoszone na karoserie. Gdzie szukać przyczyny. Czasem jest tak że obroty spadną na 830 i wszystko jest ok. ---------- Post dopisany at 18:41 ---------- Poprzedni post napisany at 18:23 ---------- Po podpięciu do kompa nie pokazuje błędów, korekcje wtrysków w normie,obroty podwyższone dokładnie pokazują okolice 950. Start/stop przy temperaturze płynu chłodniczego 90st nie działa. Proszę o pomoc Kolego, mam to samo z obrotami, szukałem przyczyny, w ASO też i d..pa, poddali się. Oparło się o Poznań nawet (auto jeszcze było na gwarancji, końcówka) ale Poznań po jakimś czasie i niemocy odbił piłeczkę, stwierdzili, że skoro wymieniłem jakiś tam sterownik we własnym zakresie to już mi nie pomogą. Jeżdże tak od ponad 2 lat, już się przyzwyczaiłem (nie mam systemu start-stop) po jakimś czasie obroty spadają na 800 i do ponownego odpalenia auta jest ok, gdy zgaszę i odpalę, znowu obroty na 950:kwasny:
zeeen Opublikowano 28 Maja 2014 Autor Opublikowano 28 Maja 2014 No to mnie pocieszyłeś, ale nikt na forum nie ma jakiegoś pomysłu na ten temat.
cooljack Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 ja tez tak mam ale mam cos z energy management i data bus sensor ---oba sterowniki maja no communication wiec myslalem ze podwyższone obroty to w skutek błędnego myslenia ECU ze aku jest niedoladowany (tez od czasu do czasu pokazuje mi sie na fisie informacja o akumulatorze)...i dlatego podnosi ciut obroty. start stop też mi czasem działa a czasem nie...pewnie to przez te obroty.
zeeen Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Opublikowano 29 Maja 2014 Zastanawiam się odnośnie poduszek pod silnikiem, może ten trop będzie dobry. Koledze proximpuh ktoś w innym wątku doradził sprawdzenie poduch. Sprawdzałem w katalogu to poduszka jest z czujnikiem (kabel i wtyczka). ---------- Post dopisany at 14:56 ---------- Poprzedni post napisany at 14:50 ---------- cooljack , a jak na postoju wyczuwasz jakieś drgania karoserii? Mi też czasem start/stop działa a czasem nie. Ogólnie to mnie irytują te drgania jak wcisnę pedał gazu i obroty opadają to pomiędzy 1200-950 potelepie i obroty zatrzymują się na 950. Czasem jest ok i spadną do 830. Może trop tej poduchy pod silnikiem z tym czujnikiem?
cooljack Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 jakis drgan wiekszych nie odnotowalem...troche przy 830 rpm drga ale w granicach normy...w koncu to diesel....lekkie dotkniecie gazu eliminuje zjawisko. nie masz zadnych bledow nigdzie? zapodaj autoscana...
zeeen Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Opublikowano 30 Maja 2014 No i wywaliło mi błąd. Czujnik ciśnienia i temperatury środka chłodniczego.
wrclaguna Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 No i wywaliło mi błąd. Czujnik ciśnienia i temperatury środka chłodniczego. to wymianka czujnika , mozliwe ze błedne info dostaje sterownik .
zeeen Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Opublikowano 30 Maja 2014 Teraz pytanie, czy to od klimy czy chodzi o chłodnicę? ---------- Post dopisany at 13:52 ---------- Poprzedni post napisany at 13:50 ---------- Bo już zgupiałem, w Etce nie mogę znaleźć położenia tego czujnika
wrclaguna Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 Teraz pytanie, czy to od klimy czy chodzi o chłodnicę?---------- Post dopisany at 13:52 ---------- Poprzedni post napisany at 13:50 ---------- Bo już zgupiałem, w Etce nie mogę znaleźć położenia tego czujnika Tu masz cały temat o czujniku : http://a4-klub.pl/klimatyzacja-98/klimatyzacja-dziala-blad-czujnika-270676/index9.html
zeeen Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Opublikowano 30 Maja 2014 chym? wydaje mi się że chodzi o czujnik płynu chłodniczego w układzie chłodzenia silnika. To by mi odpowiadało odnośnie podwyższonych obrotów przy rozgrzanym silniku.(950rpm). Co ma klima do problemu? wydaje mi się że nie ma wpływu.
wrclaguna Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 Zle ci podałem linka jakie masz błedy teraz ?
zeeen Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Opublikowano 30 Maja 2014 256(0x100):64 czujnik ciśnienia i temperatury środka chłodniczego 0100 ---------- Post dopisany at 15:29 ---------- Poprzedni post napisany at 15:15 ---------- jeszcze jeden błąd: 457 sterownik instalacji elektrycznej samochodu
cooljack Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 u mnie podwyzszone obroty byly spowodowane poluzowanym cienkim czerwonym kabelkiem ktory jest przykrecony do klemy plusowej i idzie do modułu który jest przykrecony po lewej stonie kola dojazdowego pod tapicerką tuż koło wlepy ze specyfikacja samochodu. po dokreceniu luznej srubki na klemie obroty sa w normie i start stop dziala i wkurza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się