ŁYSY44 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 nic nie musisz zmieniać jeśli tył masz z mocowaniem
koziol1172 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Mam prośbę zmierzy ktoś jak stoi auto na 1BA i 1BE??? tzn od błotnika, przez środek koła do gleby tak jak w tym temacie http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/all-b6-b7-akcja-zbiorowa-rozkminiamy-zawieszenie-1ba-vs-1be-kat-mas-osi-191457/ Najlepiej dla 1.8 T bo coś mam w zawieszce modzone i teraz zastanawiam się jakie amory wrzucić
beefrezer Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Na 1BE powinien stać 67 cm od podłoża. Czyli 1BA 69 cm od podłoża. Poprawcie mnie jak się mylę. Trzeba też brać pod uwagę wyeksponowanie sprężyn- u mnie jest 66 tył, przód poszedł niestety do góry po wymianie amortyzatorów, wcześniej był na około 65 cm.
koziol1172 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 U mnie jest LP 66,5 PP 67 TL 66 TP 66,5 Więc to raczej springi od 1BE. W autolandzie jak mi sprawdzano amory to nie pytali o rodzaj zawieszenia, mógłby ktoś napisać coś o różnicy amorów 1BA a 1BE???? I albo Monroe albo kyba mogą dla mnie mieć. KYB lepszy??? Tak aktualnie oczywiście bo kiedyś był lepszy. Na przód po około 170 a na tył po około 250, 270 już nie pamiętam dokładnie za całość z osłonami na przód niecałe 900 zł. Może lepiej jakiś gwint???
ŁukaszA4 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Amortyzatory o krótszym skoku w 1BE, za 900zł to Ty szukaj gwinta, używkę znajdziesz dobrej firmy w tej cenie...
koziol1172 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Na tył do quattro są drogie a gwint do niego to też ze świeczką trzeba szukać I gwint byłby dobry bo czasem mnie ponosi na off road:kox::kox:
Kowi87 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Amorki takie same avant/sedan, quatro były by inne, sprężyny to trzeba po kolorach kropek sprawdzić jakie kategorie wagowe mają.Ja bym sprawdził tylne amorki, zdjął ten plastik czy nie ma rdzy pod nim, a może byc bo odboje rozwalone amory są inne miedzy wersja nadwozia, ząłozyłem 1BE od sedana to róznica była wzgledem przodu o dobre 1,5cm i brak mozłiwosci wozenia kogokolwiek poprostu był za miekki:whistling: kontynuując temat, mam możliwośc kupienia 1 BE ale z avanta z 97r co miał 2.6 podmaską. i pytanie : czy coś będę musiał zmieniać ? mocowania amorów czy coś ? pozdr dzięki jest coś takiego jak kategoria wagowa, jak dasz spręzyny z Vki do R4, wysokosc będzie (~~)taka sama jak dla 1BA:whistling:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się