Henx29 Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Witam. Takie tylko podsumowanie mojego nieszczescia i temat do zamkniecia. Wiec całą przyczyna tego cyrku było zalane serwo oraz zawór zwrotny. Wczoraj zamówiłem nowe TWR firmy z linku powyzej. Nie moge stwierdzic ze jestem zadowolony bo to wyjdzie w praniu czy bedzie OK. No ale miejmy nadzieje. Na koniec panowie i panie chciałbym tylko podzielic sie tym ze warto od czasu do czasu wsadzic rękę pod serwo (od prawej ) i (namacać?) odpływ deszczówki i smiało palcem przepchac syf co by woda miała ujscie podczas mycia, ulew itp... Przypominam, ze jesli juz komus przyjdzie wymiana serwa to niech zaopatrzy sie w nowy plastikowy zatrzask, który jest na łączeniu pedał nożny a serwo (serwo przechodzac przez grodziową dobija do pedału hamulca gdzie jest obsadzone w plastkiowym zatrzasku). To byłoby na tyle chyba. Dzieki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam. (temat do zamkniecia)
Henx29 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2014 Witam. Problem polega na tym, ze podczas jazdy hamulce piszcza troche. Z tego co zauwazylem to zaciski lekko trzymaja czasami troche bardziej lekko a jeszcze czasami jest okej. Plynu nie brakuje , jest stan. Hamulce były odpowietrzane wraz z wymiana gumowych przewodów, nie pomogło nic. Gdy mialem pozdemowane koła to zauwazylem, ze lewe kolo bardziej trzyma a prawe to tak w miare okej było. Nie wiem juz o co mu chodzi. Moze zacisk walniety? Zaciski smarowalem wudekiem tez ale dalej d*pa :/
jacek70 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Wyczyść prowadnice klocków i posmaruj specjalnym smarem, odpornym na temperaturę. Wd do tego się nie nadaje.
Henx29 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2014 Prowadzenie klockow smarowalem miedzianka. To podstawa wiec nie pisalem o tym kolego :/
Gość Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Do prowadnic to jest specjalny biały smar, miedzianka pod wpływem temp wysycha wiem to z autopsji, możesz jeszcze wyczyścić klocki na styku z jarzmem, żeby tam się nie przycinały.
Henx29 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2014 Ale problem tkwi w zaciskach, po wcisnieciu hamulca podczs jazdy nie odbija zacisk do końca i klocki cały czas trą o tarcze. Możliwe, ze serwo padło ? Pedał hamulca jest twardy i czuły na hamowanie, wczesniej tak nie było. Układ odpowiertrzałem, jest nowy płyn, klocki tez nowe. Nie wiem juz sam o co biega :/
Gość Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 a zaciski na czym chodzą? na prowadnicach, przesmaruj jeszcze tłoczki
Henx29 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2014 To też smarowane było. Dalej dolina :/
Gość Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 dawno to robiłeś? po jakim czasie zauważasz, że Ci trzymają od smarowania?
Henx29 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2014 W sobote byłem na garazu. Wymieniałem gumowe przewody hamulcowe bo znajomy powiedział, ze sa sparciałe w srodku i tu moze tkwic przyczyna. Przy okazji smarował ten tloczek co dociska klocek (to cos okrągłe) i wszystko co tam mozliwe jeszcze. I dalej d*pa blada. Wyglada to tak ze np rano odpalam auto jade do roboty, przejade kawałek do swiateł, hamowanie, jest ok, jade dalej, kolejne swiatła, hamulec i juz d*pa, zaczynaja klocki piszczec. Pozniej juz jest tragedia, klocki trzymaja cały czas nie ze jakos super mocno, ale tak ze np lekko pod górke lub lekko z górki to auto stoi w miejscu.
Gość Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Moze to wina tej miedzianki, slyszalem, ze nie powinno sie tym smarowac prowadnic.
marjon Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 zaciski do regeneracji, godzinka roboty:wink:
Henx29 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2014 Oki, przy weekendzie zrobie regeneracje zacisków i zdam relacje czy to była przyczyna. Cholera rece opadaja.. A jaka mam zakupic paste/smar do smarowania prowadnic ? Dzieki za pomoc panowie.
Gość Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 chociażby taką np.: PASTA ATE SMAR DO MONTAŻU KLOCKI TARCZE PROWADNICE (4307811442) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Henx29 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2014 Witam, wlasnie wrocilem z garazu i dalej wielki znak zapytania... Zrobilem juz wszystko co mozliwe z hamulcami i dalej to samo. Wyglada to tak, odepne wezyk od serwa i go zaslepie zeby silnik nie wariował i hamulce działaja sprawnie. Zaciski odbijają i jest tak jak powinno byc z tym, ze gorzej podczas hamowania po miescie.. Ale jestem przekonany ze serwo jest sprawne na 99 procent. Znajomy sprawdzal cisnienie/podcisnienie i wyglada na to ze jest wszystko sprawne. Wydaje mi sie ze problem tkwi w wadliwym tym czyms: VW Passat B5 5 Audi A4 A6 2 0 Suction JET Pump ONE WAY Valve 06B133753C | eBay Znajduje sie to zaraz pod pokrywa silnika. Czy mial ktos z Was z tym problem kiedykolwiek ? Nie chce sie pchac w nie potrzebne koszta jesli chodzi o serwo :/ Zaciski sprawne na 100% - regeneracja nie jest potrzebna Uklad odpowietrzony oraz zalany swierzym DOT 4 Gumowe przewody wymienione Pompa hamulcowa sprawna 100% Serwo wg znajomego nie jest wadliwe a przyczyna tkwi gdzie indziej Panowie jakies pomysły ? ---------- Post dopisany 15-06-2014 at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany 11-06-2014 at 23:33 ---------- Witam. Pomocy za wiele nie widac, ale opisze ciag dalszy zagadki z hamulcami. Zamowiłem zawór zwrotny (to z powyzszego linku ktory podałem) i efekty sa pozytywne w sensie ze mniej trzymaja hamulce oraz tak szybko szczeki i nie blokuja. Gdzies cos jeszczemu dolega. Zastanawiam sie czy nie dobrac sie do pompy ABS. Moze tu tkwi jeszcze problem ? Zastanawiam sie czy mozliwa jest regeneracja pompy ABS czy trzeba nową ?
marcin78 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Miałem lekkie piszczenia klocków i lekko trzymały, problem był z podciśnieniem.
Henx29 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2014 Marcin a moglbys wiecej szczegulow napisac oraz jak sobie z tym poradziles? Dzieki. ---------- Post dopisany at 22:47 ---------- Poprzedni post napisany at 16:08 ---------- Oki chyba juz wszystko wiadomo. Odczepiłem zaworek powietrza ten co siedzi w serwie. Wsadziłem wężyk i dmuchnąłem w niego. No i najczarniejszy scenariusz czyli woda w srodku Zaraz pod serwem jak wsadzisz reke (troche ciasno) jest odpływ deszczówki, który jest zapchany syfem. Wody sie nazbierało, serwo zassało i masz wydatek. Znalazłem cos takiego: AUDI A4 AUDI A6 01 VW PASSAT NEW ORIGINAL EQUIPMENT BRAKE SERVO 8E0612107J | eBay Firma TRW. Czy moze ktos z Was takie cos montował u siebie i czy warto ? Czy kupic ori lub w dobrym stanie ze szrotu ?
marcin78 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Umnie było łatwiej, wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia + vaku pompe.
niestandardowy Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Czyli serwo wymieniales? Z powodu zalania go woda? Tez mam problem z hamulcami i jeszcze z nimi do ladu nie doszlem....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się