spawacz1 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 koledzy czeka mnie wymiana głowicy mam jedną w dobrym stanie o niedużym przebiegu z angola numer na głowicy ten sam moje pytanie czy podejdzie bez żadnego problemu czy może pojawić się jakaś przeszkoda?Nie chcę naprawiać obecnej bo są uszkodzone w niej dwa gwinty w gniazdach świec co uniemożliwia ich wykręcenie i wymianę a świeca na drugim cylindrze powoli niedomaga a niestety nie daje się wykręcić odrzuciłem wszystkie inne przyczyny i ewidentnie wskazuje na drugi cylinder i swiecę z góry dziękuję za odpowiedź
jacek70 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Jeśli kod silnika ten sam to bez problemu podejdzie.
spawacz1 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2014 jeszcze jedno pytanko jaki jest mi potrzebny klucz do odkręcenia głowicy nigdzie nie mogę znaleźć żadnej informacji na ten temat?
spawacz1 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2014 że dynamometrycznym to ja wiem chodziło mi o śruby jakie tam są i jaki łeb i rozmiar klucza nasadki potrzebny do odkręcenia
Bartoszzz Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 nasadka typu RIBE, bodajże rozmiar M10 o ile dobrze pamiętam, bo dość dawno odkręcałem.
Dev Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 To nie jest Ribe tylko 12-kątny SPLIN kub XZN Jak kto woli.
Bartoszzz Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Nikt nie ściągał, tak wyjechało z fabryki, znam to auto od nowości. Widocznie występowały i takie i takie śruby
Bartoszzz Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 A słodziki są zdrowe. ... Widzę ciężko jest przyjąć do siebie informację, że czasami może być inaczej ale nie będę starał się za wszelką cenę Ciebie wyprowadzać z błędu, może kiedy na własnej skórze się przekonasz skoro działasz w mechanice. Najważniejsze że autor wątku wie jakich może się spodziewać śrub Spline albo Ribe
musznik Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Wczoraj wyciągałem głowice z 2.0 alt, było ribe.Dev też ma racje zdarzają się spliny ale raczej w tdi.Co montowała fabryka ciężko powiedzieć bo silniki mają już swoje lata:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się