Skocz do zawartości
IGNOROWANY

NISSAN GTR 3.8 V6 TT 2014 Black Edition


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
stabilne 900 PS i 1100 Nm jako daily car

jcbsidkcnalxakxn szkabxjan siabsbzjs

aha.

Opublikowano

no to wal do ECU Performance... Kto jak kto ale Dominik wie co robi jesli chodzi o GTR ;) Pare setupów na 1000+ koni już miał

..zresztą jego czerwonka jescze nie ma kurka rozkręconego na max a już ma jeśli dobrze pamietam 950+ koni

co do użytkowania jako daily car GTR co ma 900 koni to pogadaj z Dominikiem on ci powie co i jak... bo przy takim setupie troche zmian trzeba i chodźby skrzynia która nie jest już taka miła jak seryjna :)

Opublikowano
no to wal do ECU Performance... Kto jak kto ale Dominik wie co robi jesli chodzi o GTR ;) Pare setupów na 1000+ koni już miał

..zresztą jego czerwonka jescze nie ma kurka rozkręconego na max a już ma jeśli dobrze pamietam 950+ koni

co do użytkowania jako daily car GTR co ma 900 koni to pogadaj z Dominikiem on ci powie co i jak... bo przy takim setupie troche zmian trzeba i chodźby skrzynia która nie jest już taka miła jak seryjna :)

Już dogadane z nim co i jak. Mam przyjechać i polatać trochę jego autem. Co do setupu to tak jak mówił 900 to jest max na co dzień.

Opublikowano

no i git... ciekawe którym gtrem będziesz jeździł próbnie... daj znac jakie wrażenia w porównaniu do twojego seryjnego...

ja pamietam jak przesiadłem się z zaledwie 650 konnego GTRa do 420konnego EVO... zadzwoniłem do Dominika i powiedziałem "chyba sie evo zepsuło - nie jedzie" ;)

myśle że podobne będizesz miał odczucia jak z 900 konnego wrócisz do swojego...

Opublikowano

ale cisza w temacie w porównaniu do S6 ;)

jednak Audi to Audi...

Opublikowano

Zabezpieczenie Swissvax :decayed:

439b41572ef90d37m.jpg

060136647ff59f9bm.jpg

3a32d9ea90628bfdm.jpg

7daaef0958a4b838m.jpg

27f4bb753f7aeef7m.jpg

0b0a44308a794aeem.jpg

4d3c2a3c79432bbem.jpg

49d777df27998a41m.jpg

1c566a336d962c40m.jpg

87aa9a4c477e0af3m.jpg

858c64f26877e930m.jpg

092518b7d72a6e02m.jpg

Opublikowano

Syto :naughty:

Opublikowano

:kox:

Opublikowano

Syto :naughty:

Podobno jakiś zlot się szykuje :grin: trzeba jakoś wyglądać

Opublikowano

Syto :naughty:

Podobno jakiś zlot się szykuje :grin: trzeba jakoś wyglądać

Spokojna twoja głowa, ja już tam porządnie obadam i pomacam :lol:

Opublikowano

ale ta fura robi wrażenie :)

Opublikowano

ale ta fura robi wrażenie :)

coś Ty? :polew:

Opublikowano

Dobrze, że zabezpieczyłeś auto od nowości, z pewnością się opłaci dla osoby lubiącej mieć czysto :)

Powtórzę się w komentarzu co do auta - robi wrażenie.

Opublikowano (edytowane)

@update

powoli zabieramy się do robienia najszybszego GTR'a w PL :

GTR 2014 up to 1200HP

Turbo kit Stage 4, up to 1200HP - 32000

Tloki,korby walki, - 17800

ARP głowica i głowne + uszczelki/obróba - 15000

Uklad dolotowy - 4000

Uklad paliwowy - 7500

Elektronika silnik ,skrzynia - 7500

Intercoller - 10000

Zawory blow off - 3000

Sprzegła,kosze, klipy,zapnki, przekładki - 49000

sprzegła AWD ++ olej - 7500

PPG pierwszy bieg z wałkiem - 9800

Olej skrzyni Willall Victory - 3000

Chłodnica skrzyni biegów - 12600

Montaz - 10000

Uklad wydechowy + downpipy 25000

Suma 213700

Taka wstępna wycena + strojenie

Edytowane przez szymeniu
Opublikowano

Rozumiem, że będziecie walczyć, by zostało to też jako daily?

Opublikowano

Rozumiem, że będziecie walczyć, by zostało to też jako daily?

Jeśli ma być daily to tylko 750 max 800, ale biję się z myślami czy nie zrobić tylko 800 i resztę kasy wyłożyć na zawiechę torową i zestaw hamulców torowych i zrobić z niego auto, nie tylko do jazdy na wprost

Opublikowano

Sporo ganiasz, więc rozważ opcję "dokupienia" jakiegoś DC - przecież Justynie forda nie możesz ciągle podbierać :)

Opublikowano

Sporo ganiasz, więc rozważ opcję "dokupienia" jakiegoś DC - przecież Justynie forda nie możesz ciągle podbierać :)

Jeśli będzie 750-800 to zostaje jako daily, tylko w miejsce gratów mechanicznych wpakowałbym trochę innych gadżetów:

1. Zawieszenie HKS

http://www.jdl-performance.com/zestaw-zawieszenie-hks-hipermax-iii-sport-nissan-gtr.html

2. Hamulce torowe Alcon albo stalowe, albo cermaiczne

http://www.jdl-performance.com/nissan-gtr/hamulce-gtr/zestaw-hamulcowy-alcon-superkit-race-przod-tyl-nissan-gtr.html

http://www.jdl-performance.com/nissan-gtr/hamulce-gtr/zestaw-hamulcowy-ceramiczny-alcon-ccx-track-przod-tyl-nissan-gtr.html

3. Wydech Tommy Kaira (wszyscy zazwyczaj łądują Akrapa)

http://www.jdl-performance.com/nissan-gtr/uk/uklad-wydechowy-tommy-kaira-rowen-intelligence-regular-spec-nissan-gtr.html

Tyle z Performance'u

Stylizacja

jeśli chodzi o to co bym chciał, ale nie wiem czy nie szkoda mi kasy to jest:

1. Kiera, ale raczej to ogarnąłby mi Reggi jak go ładnie poproszę :wink:

http://www.jdl-performance.com/nissan-gtr/akcesoria-gtr/karbonowo-skorzana-kierownica-top-secret-nissan-gtr.html

2. Fotele

http://www.jdl-performance.com/nissan-gtr/akcesoria-gtr/fotel-bride-cusco-striadia-ii-c-sport-low-max.

3. Maska, wloty, lotki, lusterka w carbonie

http://www.jdl-performance.com/nissan-gtr/akcesoria-gtr/mine-s-karbonowe-wloty-powietrza-nissan-gtr.html

http://www.jdl-performance.com/carbonowy-grill-mine-s-my11-my12-nissan-gtr.html

http://www.jdl-performance.com/carbonowe-wloty-blotnika-tommy-kaira-nissan-gtr.html

http://www.jdl-performance.com/carbonowy-grill-mine-s-my08-my10-nissan-gtr-1.html

http://www.jdl-performance.com/carbonowe-listwy-progowe-seibon-nissan-gtr.html

http://www.jdl-performance.com/carbonowy-przedni-spoiler-seibon-nissan-gtr.html

http://www.jdl-performance.com/carbonowa-maska-silnika-dry-seibon-nissan-gtr.html

4. Felgi kute, ale wzór nie mam pojęcia

Całość zestawu takiego to daily car i wersja torowa w jednym przy znacznej redukcji masy

Opublikowano

Szymek jesteś masakratorem :thumbup1:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...