kaju Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 stabilne 900 PS i 1100 Nm jako daily car jcbsidkcnalxakxn szkabxjan siabsbzjs aha.
mgtan Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 no to wal do ECU Performance... Kto jak kto ale Dominik wie co robi jesli chodzi o GTR Pare setupów na 1000+ koni już miał ..zresztą jego czerwonka jescze nie ma kurka rozkręconego na max a już ma jeśli dobrze pamietam 950+ koni co do użytkowania jako daily car GTR co ma 900 koni to pogadaj z Dominikiem on ci powie co i jak... bo przy takim setupie troche zmian trzeba i chodźby skrzynia która nie jest już taka miła jak seryjna
szymeniu Opublikowano 28 Lipca 2014 Autor Opublikowano 28 Lipca 2014 no to wal do ECU Performance... Kto jak kto ale Dominik wie co robi jesli chodzi o GTR Pare setupów na 1000+ koni już miał..zresztą jego czerwonka jescze nie ma kurka rozkręconego na max a już ma jeśli dobrze pamietam 950+ koni co do użytkowania jako daily car GTR co ma 900 koni to pogadaj z Dominikiem on ci powie co i jak... bo przy takim setupie troche zmian trzeba i chodźby skrzynia która nie jest już taka miła jak seryjna Już dogadane z nim co i jak. Mam przyjechać i polatać trochę jego autem. Co do setupu to tak jak mówił 900 to jest max na co dzień.
mgtan Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 no i git... ciekawe którym gtrem będziesz jeździł próbnie... daj znac jakie wrażenia w porównaniu do twojego seryjnego... ja pamietam jak przesiadłem się z zaledwie 650 konnego GTRa do 420konnego EVO... zadzwoniłem do Dominika i powiedziałem "chyba sie evo zepsuło - nie jedzie" myśle że podobne będizesz miał odczucia jak z 900 konnego wrócisz do swojego...
ohm Opublikowano 31 Lipca 2014 Opublikowano 31 Lipca 2014 ale cisza w temacie w porównaniu do S6 jednak Audi to Audi...
mgtan Opublikowano 31 Lipca 2014 Opublikowano 31 Lipca 2014 bpo każdy czeka na ten dzień... poporstu jeeeeb o 900 kuni
szymeniu Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Syto Podobno jakiś zlot się szykuje trzeba jakoś wyglądać
WhyMe? Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Syto Podobno jakiś zlot się szykuje trzeba jakoś wyglądać Spokojna twoja głowa, ja już tam porządnie obadam i pomacam
macdad Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Dobrze, że zabezpieczyłeś auto od nowości, z pewnością się opłaci dla osoby lubiącej mieć czysto Powtórzę się w komentarzu co do auta - robi wrażenie.
szymeniu Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2014 (edytowane) @update powoli zabieramy się do robienia najszybszego GTR'a w PL : GTR 2014 up to 1200HP Turbo kit Stage 4, up to 1200HP - 32000 Tloki,korby walki, - 17800 ARP głowica i głowne + uszczelki/obróba - 15000 Uklad dolotowy - 4000 Uklad paliwowy - 7500 Elektronika silnik ,skrzynia - 7500 Intercoller - 10000 Zawory blow off - 3000 Sprzegła,kosze, klipy,zapnki, przekładki - 49000 sprzegła AWD ++ olej - 7500 PPG pierwszy bieg z wałkiem - 9800 Olej skrzyni Willall Victory - 3000 Chłodnica skrzyni biegów - 12600 Montaz - 10000 Uklad wydechowy + downpipy 25000 Suma 213700 Taka wstępna wycena + strojenie Edytowane 10 Sierpnia 2014 przez szymeniu
kaju Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Rozumiem, że będziecie walczyć, by zostało to też jako daily?
szymeniu Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Rozumiem, że będziecie walczyć, by zostało to też jako daily? Jeśli ma być daily to tylko 750 max 800, ale biję się z myślami czy nie zrobić tylko 800 i resztę kasy wyłożyć na zawiechę torową i zestaw hamulców torowych i zrobić z niego auto, nie tylko do jazdy na wprost
kaju Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Sporo ganiasz, więc rozważ opcję "dokupienia" jakiegoś DC - przecież Justynie forda nie możesz ciągle podbierać
szymeniu Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Sporo ganiasz, więc rozważ opcję "dokupienia" jakiegoś DC - przecież Justynie forda nie możesz ciągle podbierać Jeśli będzie 750-800 to zostaje jako daily, tylko w miejsce gratów mechanicznych wpakowałbym trochę innych gadżetów: 1. Zawieszenie HKS http://www.jdl-performance.com/zestaw-zawieszenie-hks-hipermax-iii-sport-nissan-gtr.html 2. Hamulce torowe Alcon albo stalowe, albo cermaiczne http://www.jdl-performance.com/nissan-gtr/hamulce-gtr/zestaw-hamulcowy-alcon-superkit-race-przod-tyl-nissan-gtr.html http://www.jdl-performance.com/nissan-gtr/hamulce-gtr/zestaw-hamulcowy-ceramiczny-alcon-ccx-track-przod-tyl-nissan-gtr.html 3. Wydech Tommy Kaira (wszyscy zazwyczaj łądują Akrapa) http://www.jdl-performance.com/nissan-gtr/uk/uklad-wydechowy-tommy-kaira-rowen-intelligence-regular-spec-nissan-gtr.html Tyle z Performance'u Stylizacja jeśli chodzi o to co bym chciał, ale nie wiem czy nie szkoda mi kasy to jest: 1. Kiera, ale raczej to ogarnąłby mi Reggi jak go ładnie poproszę http://www.jdl-performance.com/nissan-gtr/akcesoria-gtr/karbonowo-skorzana-kierownica-top-secret-nissan-gtr.html 2. Fotele http://www.jdl-performance.com/nissan-gtr/akcesoria-gtr/fotel-bride-cusco-striadia-ii-c-sport-low-max. 3. Maska, wloty, lotki, lusterka w carbonie http://www.jdl-performance.com/nissan-gtr/akcesoria-gtr/mine-s-karbonowe-wloty-powietrza-nissan-gtr.html http://www.jdl-performance.com/carbonowy-grill-mine-s-my11-my12-nissan-gtr.html http://www.jdl-performance.com/carbonowe-wloty-blotnika-tommy-kaira-nissan-gtr.html http://www.jdl-performance.com/carbonowy-grill-mine-s-my08-my10-nissan-gtr-1.html http://www.jdl-performance.com/carbonowe-listwy-progowe-seibon-nissan-gtr.html http://www.jdl-performance.com/carbonowy-przedni-spoiler-seibon-nissan-gtr.html http://www.jdl-performance.com/carbonowa-maska-silnika-dry-seibon-nissan-gtr.html 4. Felgi kute, ale wzór nie mam pojęcia Całość zestawu takiego to daily car i wersja torowa w jednym przy znacznej redukcji masy
Rekomendowane odpowiedzi