jacek70 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Ponad rok temu założyłem zestaw taki jak podaje elmo814, daje radę zero problemów. Butla 55. Po małej kombinacji wchodzi 52 l. Cena 2400. Czyli dokładnie co masz i jaki motor? Gdzie ukryles diodke od gazu?;-) BFB w quattro. Stag 4+ reduktor Ac 01. Dioda w schowku po lewej pod wył.świateł.
darko Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 dokładnie powyżej 4.000 już podobno powinno się jeździć na benzynie fakt/mit? co ile robić przejazdy na samej benzynie? jak się powinno to robić? dobrze dobrana i wystrojona instalacja ma tak samo jeździć na lpg jak na pb zakres obrotów ustawia się około 7000 i do nich nie powinno nic odczuwalne ani silnik nie powinien się podpierać benzyną, nie ma żadnej reguły co do jazdy na pb-masz kaprys to Sobie jeździsz na pb. darko a nie mozna zastosowac np ? g46, g47 lub g48 można ale wtedy potrzebujesz jeszcze rozdzielacz http://www.phjacus.pl/297-Rozdzielacz-Grzebien-wtryskiwaczy-HANA-4-CYL-p2071.html, którego łączysz cienkimi wężykami z wtryskami ale nie wiem wtedy czy jak porządnie depniesz na lpg to czy ostatni wtrysk na końcu tego grzebienia ma wystarczającą ilość gazu. A poza tym jak czesto wykorzystujesz moc i w jakich obrotach gaz zaklada dla ekonomi a upala sie na pb. zgadza się,dla ekonomii ale auto na nim ma jeździć tak samo jak na pb Napisalem ze kolega edekx ma auto po rogramie i smiga na identycznym zestawie a ja obecnie mam serie dla porównania sterownik idzie tak ustawić,że powyżej jakichś tam obrotów silnik będzie podpierał się pb,a kierowca nawet o tym nie będzie wiedział.
Carire Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2014 dokładnie powyżej 4.000 już podobno powinno się jeździć na benzynie fakt/mit?co ile robić przejazdy na samej benzynie? jak się powinno to robić? dobrze dobrana i wystrojona instalacja ma tak samo jeździć na lpg jak na pb zakres obrotów ustawia się około 7000 i do nich nie powinno nic odczuwalne ani silnik nie powinien się podpierać benzyną, nie ma żadnej reguły co do jazdy na pb-masz kaprys to Sobie jeździsz na pb. darko a nie mozna zastosowac np ? g46, g47 lub g48 można ale wtedy potrzebujesz jeszcze rozdzielacz http://www.phjacus.pl/297-Rozdzielacz-Grzebien-wtryskiwaczy-HANA-4-CYL-p2071.html, którego łączysz cienkimi wężykami z wtryskami ale nie wiem wtedy czy jak porządnie depniesz na lpg to czy ostatni wtrysk na końcu tego grzebienia ma wystarczającą ilość gazu. A poza tym jak czesto wykorzystujesz moc i w jakich obrotach gaz zaklada dla ekonomi a upala sie na pb. zgadza się,dla ekonomii ale auto na nim ma jeździć tak samo jak na pb Napisalem ze kolega edekx ma auto po rogramie i smiga na identycznym zestawie a ja obecnie mam serie dla porównania sterownik idzie tak ustawić,że powyżej jakichś tam obrotów silnik będzie podpierał się pb,a kierowca nawet o tym nie będzie wiedział. czyli wszystko juz mniej więcej wiem ale jak jest potem po programie musze pojechać pożniej w jakim to celu? ---------- Post dopisany at 20:39 ---------- Poprzedni post napisany at 20:36 ---------- Ponad rok temu założyłem zestaw taki jak podaje elmo814, daje radę zero problemów. Butla 55. Po małej kombinacji wchodzi 52 l. Cena 2400. Czyli dokładnie co masz i jaki motor? Gdzie ukryles diodke od gazu?;-) BFB w quattro. Stag 4+ reduktor Ac 01. Dioda w schowku po lewej pod wył.świateł. a ile już go masz? butla 55 l i wlew w korku ?
darko Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 czyli wszystko juz mniej więcej wiem ale jak jest potem po programie musze pojechać pożniej w jakim to celu? masz zwiększoną moc i teraz na nowo trzeba instalację gazową do niej dostroić
elmo814 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Ja kolego mam wsZystko staga. Zielone hany reduktor czarny sterownik stag 300isa2,wlew pelny qymiar w klapce paliwa przelacznik kolo zapalniczki
jacek70 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Opublikowano 27 Czerwca 2014 dokładnie powyżej 4.000 już podobno powinno się jeździć na benzynie fakt/mit?co ile robić przejazdy na samej benzynie? jak się powinno to robić? dobrze dobrana i wystrojona instalacja ma tak samo jeździć na lpg jak na pb zakres obrotów ustawia się około 7000 i do nich nie powinno nic odczuwalne ani silnik nie powinien się podpierać benzyną, nie ma żadnej reguły co do jazdy na pb-masz kaprys to Sobie jeździsz na pb. darko a nie mozna zastosowac np ? g46, g47 lub g48 można ale wtedy potrzebujesz jeszcze rozdzielacz http://www.phjacus.pl/297-Rozdzielacz-Grzebien-wtryskiwaczy-HANA-4-CYL-p2071.html, którego łączysz cienkimi wężykami z wtryskami ale nie wiem wtedy czy jak porządnie depniesz na lpg to czy ostatni wtrysk na końcu tego grzebienia ma wystarczającą ilość gazu. A poza tym jak czesto wykorzystujesz moc i w jakich obrotach gaz zaklada dla ekonomi a upala sie na pb. zgadza się,dla ekonomii ale auto na nim ma jeździć tak samo jak na pb Napisalem ze kolega edekx ma auto po rogramie i smiga na identycznym zestawie a ja obecnie mam serie dla porównania sterownik idzie tak ustawić,że powyżej jakichś tam obrotów silnik będzie podpierał się pb,a kierowca nawet o tym nie będzie wiedział. czyli wszystko juz mniej więcej wiem ale jak jest potem po programie musze pojechać pożniej w jakim to celu? ---------- Post dopisany at 20:39 ---------- Poprzedni post napisany at 20:36 ---------- Ponad rok temu założyłem zestaw taki jak podaje elmo814, daje radę zero problemów. Butla 55. Po małej kombinacji wchodzi 52 l. Cena 2400. Czyli dokładnie co masz i jaki motor? Gdzie ukryles diodke od gazu?;-) BFB w quattro. Stag 4+ reduktor Ac 01. Dioda w schowku po lewej pod wył.świateł. a ile już go masz? butla 55 l i wlew w korku ? 14 miesięcy, wlew dokręcany obok wlewu benzyny, pod klapką. Butla 55 l.
Carire Opublikowano 28 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2014 A cenowo ile Cie wyszlo? Co ile robisz przeglądy i jakieś wymiany?robiłeś już może coś? Dzieki
elmo814 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 przeglady robimy sami z kolega edekxp:) wlaściwie to on mi serwisuje , ustawienia i inne korygujemy sami w posiadaniu jest interface vag i lpg, cenowo wyszło mnie 2470zł, na gwarancji padł mi sterownik gazu wymienili za darmo( telepało mi na wolnych myslełem ze to cewki , swiece , i wtryski gazowe a to sterwonik zdechł) , i na samym poczatku zdechł czerwony parownik , wymieniłem ze wskazaniem na czarny
Carire Opublikowano 29 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2014 A jak jest z serwisem i gwarancja?na ile jest i co obejmuje? Co ile jeździć na regulacje wymiany itd?
elmo814 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Opublikowano 29 Czerwca 2014 2 lata,obejmuje wszytsko, wszytskie elementy instalacji, oraz ustawienia , na pytanie co ile jezdzic na regulacje wymiany , powiem wcale najlepiej zrobic tak zeby tego nie bylo chyba ze koniecznie musisz, wymiany zgodnie z ich zaleceniami , tyle ze filterki gazu sam sobie wymienisz
Carire Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2014 Czyli wymiana jaka powinna być i co ile i co dokładnie wymieniać? Filtr sam tylko?jaki najlepiej juz i co 10000 km? Chlodzic silnik na gazie po deptaniu czy lepiej na benzynie? Ile czas pracy powinien wynosić bo mi powiedzieli ze od rana do wiecZora i zrobione :-)
elmo814 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 mi zrobili w 7 godzin, wymiane zalecaja co 15 jeden filtr a drugi co 30 tys km, mozesz chłodzic T na PB ,
Carire Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2014 ale jak zalecasz? i jak robisz Ty ?
zibione Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Robić powinno się tak, jak zaleca producent - na początku będzie to przecież podstawą do ewentualnych napraw gwarancyjnych
elmo814 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 to co mowi moj przedmowca ,a tak naprawde to h...to warte , jak sam sobie nie wyreulujesz z kolega pod siebie , nie po ustawiasz nie wymienisz to zrobia to na odpirdol , pozatym mi za wymiane filterkow powiedzieli 40zł za sztuke a na necie sa po 8 i 20 zł wiec , ph jasus badz inny sprzedawca z allegro , zreszta ja po montazu wtryskow na listwie rozpiałem to gowno i zblizyłem maksymalnie wtryski do kolektora mam pojedynczo i okolo 2 cm od, a nie po 15 cm na wezyku, radze tylko byc przy montazu i ewentualnie korygowac ich prace jak nie to niech demontuja i jedz do innego zakładu, beda chodzic kolo ciebie na paluszkach, to ty płacisz i ty im mow jak i gdzie co ma byc i patrz jak to robia bo potrafia byle jak połozyc instalacje i przewod tankowania i zasilania gazu
gregor10 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Opublikowano 30 Czerwca 2014 dokładnie powyżej 4.000 już podobno powinno się jeździć na benzynie fakt/mit? co ile robić przejazdy na samej benzynie? jak się powinno to robić? mit, 1.8t upalałem przez 40tys km do odcinki non stop , potem 266km ponad 400nm , 2bary doladowania i motor dalej śmiga, 13barów na każdym cylindrze , nie otwierany od nowości.
dynamiquedci Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 Komputer: Zenit Pro OBD Wtryski : Hany zielone Reduktor: KME Gold
AB7 Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Podajecie wartości waszych butli netto czy brutto? Ja mam 70l brutto. Nominalnie wchodzi mi 61l. Dystans na jednej butli ok. 450km.
cinkers Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Ja lubię jeszcze na dłuższej trasie pod koniec przełączyć na PB i dokulać się tak z jakieś 5-10km do celu. Niech silnik czasami przypomni sobie, jak działał na PB
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się